Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החדשSUNDOWN SAX100.4 VS AUDIOSON SRX4.1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין להגביר ב4CH הגברה אקטיבית.

 

2 ערוצים לוופרים ו 2 ערוצים לטווטרים- זה מה שהבנתי מכמה אנשים מהפורום, אם טעיתי אנא תקנו אותי.

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רועי ואיתמר היקרים.

 

יש עוד כמה פרמטרים שיש לבדוק ללא קשר להספק המגבר. כגון עכבה משתנה למשל. או נצילות . כמו כן נצילות בנפח שהוא עובד בו.

 

בנוסף האם המגבר 50W הוא היי קארנט? או שמא ה150?

או שלא?

פורסם

אני לא מבין גדול, אבל מה שאני יודע זה שהמגברים של סאנדאון, גם מרובי הערוצים וגם המונובלוקים, נצילים ברמה מטורפת, מספיק לשבת אצל אלי ברכב ולשמוע איך עובד שם הקלארוס בהגברה פאסיבית של SAX 100.2 עם גיין סגור כמעט לחלוטין בשביל לראות כמה שהם נצילים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

מה קשור נצילות לזה שאצל אלי הקלארוס מפגיזים את הדלת? , הנצילות כל כך זניחה במגברים שזה לא רלווניטי כל מגבי הקלאס AB הם בין 65 ל75 אחוז נצילות ז"א שיש הבדל של 3 אמפר גג בניהם , אם כבר המגברים ממש דנמיים זה יכול להיות לא יודע לא התנסתי עושה רושם שזה מוצר טוב

פורסם

אני במקומך הייתי מתייעץ עם מיסטר מגבר.

 

לי אין ניסיון עם שני המגברים, אבל מגבר חזק הוא המגבר טוב, בגלל זה הוא מגבר ולא רמקול.

 

לגבי איכות הרכיבים שהוא עשוי ממנו זה סיפור אחר, זה שני טכנולוגיות שונות, ומה טוב זה ניתן לדיון.

 

אני אישית הייתי מגביר סט שלך עם SAX, למה?

 

1. חזק

2. זול

3. בטוח

בהנחה ש-SRX יותר איכותי ההבדל בנהם לא יכולה לייות אצומה.

פורסם

מה שחלקכם רשם בקשר להספק הוא לא נכון.

בעוד שהשינוי בהספק בין וופר שמקבל 60W לבין אותו הוופר שמקבל 120W בעוצמה הנשמעת הוא נמוך

התחושה והאפקט שמעביר הוופר גדולים משמעותית.

 

בנוגע לשני המגברים. שמעתי את הסנדאון עובד על האבוק 7' וL1PRO על HU של קלריון ולא התלהבתי בכלל מהתוצאה.

כמובן שישנם עוד פרמטרים.

את הSRX שמעתי על היי אנרג'י בבי אמפ והוא עשה עבודה טובה מאוד.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
אבל מגבר חזק הוא המגבר טוב, בגלל זה הוא מגבר ולא רמקול.

.

 

זה המשפט הכי "למתחילים" ששמעתי בזמן האחרון.

מצטער, כל הוואטים וRMSים לא עובדים עלי, יש הרבה פרמטרים הרבה יותר חשובים מהRMS שמוציא המגבר בפועל.

 

לפותח השרשור, הרי אף אחד כאן לא לקח את את הסט כמו שלך (הקלרוס) לדוגמה, מותקן ברכב מסויים וחיבור אותו קודם לסאןדאון ולאחר מכן ,באותו רכב, ניתק אותו וחיבר את האודיסון, - ככה עושים השוואה בין מגברים.

 

עם ללכת לפי ידע כללי על החברות:

אודיסון- חברה וותיקה בתחום, איטלקית, מייצרת בסין, סדרת SRX היא הסדרה באמת "למתחילים" ואין בה שום דבר מיוחד.

סאן דאון - חברה חדשה יחסית, אמריקאית, מייצרת (נדמה לי בארה"ב), אין סדרות בינתיים.

 

תבחר :).

פורסם
זה המשפט הכי "למתחילים" ששמעתי בזמן האחרון.

מצטער, כל הוואטים וRMSים לא עובדים עלי, יש הרבה פרמטרים הרבה יותר חשובים מהRMS שמוציא המגבר בפועל.

 

אז מה תכונות שצריך לייות במגבר? ומה יעוד של מגבר, למה אתה משתמש במגבר?

 

בנוסף לזה SRX הוא מגבר למתחילים ולכן אין מה לדבר על "איכות הרכיבים", ואחד הפרמטרים שמשחקים במגבר הזה זה שם.

פורסם

אמיר, אני דווקא מאוד אהבתי את התוצאה של האבוקים עם ה-L1 פרו. כל אחד והטעם האישי שלו בסאונד.

בכל אופן, אני דווקא מחכה שאליקו יגיב על הסאנדאון, כי הוא אחד מהיחידים שיכול להשוות בינו לג'נסיס שהיה לו (שניהם הגבירו סט סופרימו), שזה יתן קצת כיוון להשוואה פה (ולפני שאתם קופצים, אני יודע שג'נסיס זה לא אודיסון, אבל בואו נגיד שלא סתם אלי בחר להישאר עם הסאנדאון :roll:).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

גיא, זה לא שאני משווה את הסאנדאון לג'נסיס, פשוט העוצמה שהתקבלה קלעה יותר לטעמי. הג'נסיס היה נקי יותר , אבל מבחינת עוצמה בחרתי במה שבחרתי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

גיא,

את הטעם שלך בסאונד, אנחנו מכירים:)

גם שמענו, מרחוק מאוד.

 

אני לא חושב שיש נקודה להשוואה בכלל בין הג'נסיס לסנדאון כי אלה לא מגברים בכלל שמתחרים באותה הרבה.

 

לפותח השרשור. מה אתה מתכוון להגביר?

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST


×
×
  • תוכן חדש...