Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החדשSUNDOWN SAX100.4 VS AUDIOSON SRX4.1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גורל 10+++

 

מיתוג 100%

 

חוץ מבקרת איכות שמתבצאת בנקודות חשובות (בנקודות יקרות לייצרן), יש דבר שנקרא מכונות.

את המכונה מייצרות מוצר בארץ X היא גם יכולה לייצר אותו מוצר בארץ Y ו-Z, וזה רק מדגיש שאין קשר בן איכות המוצר לבן ארץ.

 

לא נלך רחוק, APPLE, מותג מספיק איכותי, ואיפו הוא מייוצר?

 

הסינים היום הם לא כמו של פעם, הם לא חושבים פעמים, יש להם ציוד הכי טוב שיש, והם יכולים לעשות לכולנו בית ספר.

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש עניין שנקרא תחזוקת מכונה.

סתם לדוגמא בייצור צ'יפים. אם אתה לא מתחזק מכונה אתה יכול ליצור פאקים מאוד כבדים בצ'יפים.

אם לא תתחזק את המכונה שבודקת את הצ'יפים אז היא לא תגלה את זה.

ואז תמכור צ'יפים ש"עובדים" עד שהם "לא עובדים"

פורסם

היות ולא קיבלתי תשובה אני מנסה בשנית לשאול האם ישנן חנויות שבהן ניתן לשמוע ולהשוות מגברים של Sundown

עם מגברים אחרים.

אודה על התיחסותכם.

פורסם

אתה חושב שTI או JRC או כל חברה אחרת תרשה לעצמה לשווק מוצרים בעלי בקרת איכות קטסטרופלית? אתה טועה.

 

לדוגמא, מגברי סאן-דאון אודיו משתמשים ברכיבים של JRC ושל SANKEN, אז מה זה אומר? והם בכלל מיוצרים בקוריאה.

 

מגברי SONY לבית מיוצרים בסין ומשתמשים ברכיבים של טושיבה,מוטורולה ופיליפס אז מה?.

 

גם באודיסון האיטלקית יש שימוש ברכיבים של SANKEN שהם בכלל יפנים..

under construction..

פורסם
היות ולא קיבלתי תשובה אני מנסה בשנית לשאול האם ישנן חנויות שבהן ניתן לשמוע ולהשוות מגברים של Sundown

עם מגברים אחרים.

אודה על התיחסותכם.

 

מגברי סאן-דאון אודיו משווקים כרגע רק בחנות היבואן LOUD & CLEAR בחולון, בעתיד תוכל למצוא אותם בעוד חנויות.

בנוסף, אתה יכול להגיע למפגשים ולשמוע את המגברים הללו בעבודה:).

under construction..

פורסם

הנני מודה ל-Green Monster על התיחסותו לשאלתי,

 

בהמשך לתשובתו אני מבקש להתיחס לזווית נוספת בנושא שבעניין, מגברי אודיסון משווקים לחנויות השונות על ידי היבואן המורשה שלהם דבר שמייקר את מחירם בשוק, היות וקיימות הוצאות הפצה, וכן המרווח של החנויות, אבל קיים בכך יתרון גדול לקהל

הקונים שיכול להשוות מגברים אלו למגברים אחרים וכן להנות מהתקנות איכות שבהם נימכרים המגברים.

 

לעומת זאת מגברים כ- Sundown שנימכרים רק בחנות היבואן שזו חנות אחת בארץ וכלל אינם משווקים לחנויות אחרות וכך

חוסכים את עלות ההפצה וכן את מרווח החנויות קל להם יותר להתחרות בנושא המחיר וליצור קידום מכירות קל יותר כמו חנות

אינטרנט.

אני מניח שאם מגברים אלו היו נמכרים בחנויות השונות מחירם היה גבוה הרבה יותר ואז ההשוואה למגברי האודיסון היתה נכונה

יותר בנושא המחירים.

פורסם

טוב כנראה שהבנתי.... וקיבלתי תשובות.

 

כולם פה פה אחד בחרו בסאןדאון אני מקווה שזה לא נעשה מטעמי שיווק ביגלל שהמשווקים בפורום ואך ורק בעזרת איכותו של המוצר.

 

אליקו- אין לי שום דבר שלילי בנוגע אלייך, פשוט רוצה המלצות טכלסעל המכשיר ולא מסיבות אחרות.

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם

כדי לנקות את הראש ולהוריד אבן מהלב,

למה שלא תיגש לשמוע סאנדאון בעצמך וזהו ?

ככה לא תצטרך המלצות אלא תבחר בעזרת האוזן

פורסם
הנני מודה ל-Green Monster על התיחסותו לשאלתי,

 

בהמשך לתשובתו אני מבקש להתיחס לזווית נוספת בנושא שבעניין, מגברי אודיסון משווקים לחנויות השונות על ידי היבואן המורשה שלהם דבר שמייקר את מחירם בשוק, היות וקיימות הוצאות הפצה, וכן המרווח של החנויות, אבל קיים בכך יתרון גדול לקהל

הקונים שיכול להשוות מגברים אלו למגברים אחרים וכן להנות מהתקנות איכות שבהם נימכרים המגברים.

 

לעומת זאת מגברים כ- Sundown שנימכרים רק בחנות היבואן שזו חנות אחת בארץ וכלל אינם משווקים לחנויות אחרות וכך

חוסכים את עלות ההפצה וכן את מרווח החנויות קל להם יותר להתחרות בנושא המחיר וליצור קידום מכירות קל יותר כמו חנות

אינטרנט.

אני מניח שאם מגברים אלו היו נמכרים בחנויות השונות מחירם היה גבוה הרבה יותר ואז ההשוואה למגברי האודיסון היתה נכונה

יותר בנושא המחירים.

 

קודם כל הם נמכרים כרגע במחירים של האודיסון(סדרת הSRX) ולכן גם אנשים מתלבטים בינהם.

ומה שאתה אומר זה בדיוק מה שגם אני אומר כבר לא מעט זמן, כרגע הציוד הזה הוא במחיר מאוד אטרקטיבי.

ברגע שLOUD & CLEAR יצאו לחנויות המחירים יעלו בהתאם.

 

לכן, רכישה בתקופה הנוכחית של המוצרים אותם הם מייבאים היא משתלמת במיוחד.

 

לגבי ההתקנות אני לא מסכים, כי לא קיים מתקין איכותי מכל מקום שלא יתקין ללוח מגבר שהוא קנה במקום אחר, ואם הוא עושה זאת אין לו הצדקה לקיומו.

מתקינים מגלמים לפעמים רווח של מחיר מוצר בהתקנה עצמה, לכן, לא תמיד זה כזה משתלם גם לקנות וגם להתקין באותו המקום.

 

יש מספיק מתקינים סופר איכותיים שיסכימו לקבל כל לקוח עם כל ציוד.

under construction..

פורסם
אתה חושב שTI או JRC או כל חברה אחרת תרשה לעצמה לשווק מוצרים בעלי בקרת איכות קטסטרופלית? אתה טועה.

 

לדוגמא, מגברי סאן-דאון אודיו משתמשים ברכיבים של JRC ושל SANKEN, אז מה זה אומר? והם בכלל מיוצרים בקוריאה.

 

מגברי SONY לבית מיוצרים בסין ומשתמשים ברכיבים של טושיבה,מוטורולה ופיליפס אז מה?.

 

גם באודיסון האיטלקית יש שימוש ברכיבים של SANKEN שהם בכלל יפנים..

 

TI זו חברה קטנה? (הכוונה אני מבין זה לטקסס אינסטורמנטס)

JRC? אין לי מושג מה זה סליחה מראש.

 

לא אמרתי שלקוראנים אין איכות , אבל הם לא יפנים עדיין. ועדיין הפאבים של החברות הכבדות באמת הם בישראל (המעבד הכי חדיש שלהם 45ננומטר) , ארה"ב , עוד חברות בפאבים באירופה.

 

ההבדל בין ייצור טרנזיסטורים לבין ייצור צ'יפים הוא משהו גדול והמרחק עצום.

 

טושיבה היא יצרן יפני . מוטורולה ופיליפס במקור אמריקאים והולנדים והן חברות ענק. לכן אין זה סותר את כתיבתי.

 

אם כתבת שסנקן ניוצר בקוריאה אך במקור הם יפנים, מהידע שלי (והוא מבוסס משיחות עם אנשים שעובדים ביפן למשל ולא ממגזינים או אינטרנט) שיפנים דורשים דיוק של 100% בדרישות. אחרת קו העבודה עוצר. ולכן אין בעיה :)

 

ויבוא שלום על ישראל.

 

לא לריב אנשים יהיה בסדר, כולה מוזיקה:)

פורסם
כדי לנקות את הראש ולהוריד אבן מהלב,

למה שלא תיגש לשמוע סאנדאון בעצמך וזהו ?

ככה לא תצטרך המלצות אלא תבחר בעזרת האוזן

 

אל דאגב חבר יקר.

זה עוד יקרה בהמשך...

 

 

תודה לכולם על הדעות,הצעות,וויכוחים חיוביים, פתרונות, דוגמאות וכו'...

אתם קהילה יקרה!

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 


×
×
  • תוכן חדש...