Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החדשSUNDOWN SAX100.4 VS AUDIOSON SRX4.1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מציע שכל מי שפה ילך להתנסות עם 2 המגברים או לפחות אחד מהם בשילוב עם הסט הנ"ל

השילוב של SAX עם קלארוס הוא עוצמתי מדוייק וחזק בצורה מדהימה

 

השילוב שלו עם הSRX אני לא ניסיתי, יש פה מישהו שניסה ?

קלארוס סט שנשמע מעולה גם ב55 וואט אבל הוא סט שאוהב כוח ויודע לנצל כח

 

אני הייתי הולך על סאנדאון בלי לחשוב פעמיים בכלל

 

אני עובד היום עם קלארוס אקטיבי על JBL 75.4 לדעתי הצליל מעולה, מדוייק וכו' אבל לי חסר כח (מצד שני הדישות שלי אולי קצת גבוהות, מה שנקרא SQL אמיתי ולא רק SQ) ולכן יש לי בדרך מגבר מארה"ב פרטים בקרוב :)

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גיא,

את הטעם שלך בסאונד, אנחנו מכירים:)

גם שמענו, מרחוק מאוד.

 

אתה לא מכיר, כי אתה לא מכיר אותי, ולא יודע מה הדרישות שלי ואיזה סאונד אני אוהב מהמערכת שלי (כי מה שיש לי כרגע, זה לא זה). אם שמעת מרחוק, אני שמח (לא יודע מה קשור לטעם שלי, אבל שיהיה).

בכל אופן, בלי לעקוץ, לא רוצה להכנס לזה.

וזה שאתה לא אהבת וחצי מחברי הפורום ששמעו אצל אריק ומאוד מאוד אהבו, מה תגיד על זה? שהטעם שלהם בסאונד כמו שלי, ושמעת את הטעם שלהם מרחוק מאוד? :roll:

תפסיק עם זה, כי אני מאוד אהבתי את ההאבוקים. גם בגלל זה אני עובר לסט כזה מקדימה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אז מה תכונות שצריך לייות במגבר? ומה יעוד של מגבר, למה אתה משתמש במגבר?

 

בנוסף לזה SRX הוא מגבר למתחילים ולכן אין מה לדבר על "איכות הרכיבים", ואחד הפרמטרים שמשחקים במגבר הזה זה שם.

 

 

נראה לי שהוא התכוון ש"חזק" זה מילה גדולה שכוללת בה כל מני הגדרות שRMS הוא רק אחד מהם.

 

סה"כ אני בספק אם מייצרים את האודיסון המדובר באיטליה או את הסאנדאון בUS, לא יודע איפה הם מיוצרים , וזה גם לא משנה , המכונות בסין הן אותן מכונות במקום אחר , מה שעושה את ההבדל הוא בקראת האיכות אחריי קבלת המוצר , או אבטחת האיכות בעת תיכנון המוצר .

 

אגב מספק לארוז מוצר בUS או כל מקום אחר כדיי לקרוא לו מייד אין איפה שלא יהיה .

 

לגביי פתיחת התרד , לטעמי אין בו אדם אחד שיכול להעיד על החלפה כזאת או אחרת ברכב שלו כך שאין מה יותר טוב ומה פחות טוב. אני יכול רק לומר שלי היה SRX שלא הייתי מרוצה ממנו נתנתי אותו לאחד מהאחים שלי הוא לא עבד תקופה , הוא חיבר אותו לפניי כמה חודשים על נובליום 2WAY , אני חייב לומר שבבי אמפ הוא תותח , ואני מצטער שלא בחנתי את הופציה הזאת בזמנו אצלי .

פורסם
בוריס,

ממתי AUDISON מיצרים בסין?.

הSRX החדש מיוצר באיטליה ומאותם רכיבים כמו האחים הגדולים שלהם.

 

אל תטעה סתם.

 

מה שהתכוונתי , זה שאת הסדרה SRX ההכי נמוכה שלהם הם מייצרים בסין, חלקית אולי, אולי ההרכבה עצמה באיטליה.

אני לא מטעה סתם.

פורסם
אתה לא מכיר, כי אתה לא מכיר אותי, ולא יודע מה הדרישות שלי ואיזה סאונד אני אוהב מהמערכת שלי (כי מה שיש לי כרגע, זה לא זה). אם שמעת מרחוק, אני שמח (לא יודע מה קשור לטעם שלי, אבל שיהיה).

בכל אופן, בלי לעקוץ, לא רוצה להכנס לזה.

וזה שאתה לא אהבת וחצי מחברי הפורום ששמעו אצל אריק ומאוד מאוד אהבו, מה תגיד על זה? שהטעם שלהם בסאונד כמו שלי, ושמעת את הטעם שלהם מרחוק מאוד? :roll:

תפסיק עם זה, כי אני מאוד אהבתי את ההאבוקים. גם בגלל זה אני עובר לסט כזה מקדימה.

 

גיא, אמיר שמע אצלי, ולא התלהב, זכותו.

הוא שומע סוג מוזיקה שונה מאיתנו, עם הרבה ווקאל, חשובים לו דברים כמו במה מאוזנת מערכת מכוונת, ויש לו טעם שונה

לאלמנטים. ואצלי זה לא המקרה , לא השקעתי שעות בכיוון זויות ופאזות. אני מאוד מרוצה מאיך שהמערכת נשמעת ואין לי מה לתרץ. ככה שכל אחד והסטנדרטים שלו.

 

אני עד היום לא שמעתי מערכת שהפילה אותי לרצפה חוץ מהמערכת של עופר.

:cry: !!SOLD!!

פורסם

אני מסכים עם גיא זה ששומעים מרחוק את הסאב לא בהכרח אומר שהוא לא אוהב לשמוע צלילים נקיים ,זאת המוזיקה שהוא אוהב והמוזיקה הזאת אוהבת הרבה תדר נמוך מה שההאבוקים מספקים,אמיר אתה אוהב ג'אז והמידבאס שלך כנראה מספק את אותם התדרים 500-1500 הרץ .

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

אין שום קשר בין הדברים

אני מאוד אוהב סאונד מאוזן, מאוד חשובה לי התמונה, מאוד חשוב לי שתהיה במה, מאוד חשוב לי הגובה של הבמה, מאוד חשוב לי המירכוז שלה ישר מול העיניים. מאוד חשוב לי המיקום של כל כלי וכלי.

 

עם זאת יש פעמים שאני דווקא כן רוצה לשים אינפקטד משרום \ דרים טייטר \ מה שבא לכם

ולתת בראש !!

 

אין סיבה שבעולם שמישהו חייב להשתייך לחובבי ז'אנר מסויים הוא יכול לאהוב הכל, וזה שגיא באותו יום הגיע במצב רוח לאונס אלטרנטורים לא אומר שאין לו לפעמים מצב רוח לאונס וואקלי, ואין זה אומר שהוא לא יודע להעריך סאונד נקי ומדוייק וכו' וכו'

פורסם

גם אני שומע אלקטרוני וגם אוהב "לתת בראש" רוני, שמעת אצלי יפה מאוד גם ASTRIX וחפירות דארק טרנס.

אבל כל הקטעים היו מוקלטים ברמה הגבוהה ביותר.

אפשר לשים לב למי אכפת מסאונד איכותי ולמי לא, ואתה יודע את זה גורל, אז אין למה להתחיל.

מי שאוהב שחורה ובאסים שמעיפים את האוטו לשמיים, בכייף נהדר! תהנה.

אבל זה לא ממש אדם ששוקד על איכות המערכת כיוונים, במה קידמית מאוזנת וכו'... אלא במקרה הטוב,דואג שתחום הבאס ישמע טוב.

לכן הערכה על איכות הסאונד של רכיבים אני לא אבקש ממנו( אני אישית, שאחרים יעשו מה בראש שלהם).

 

ולגבי הקלארוס. אכן סט שנשמע טוב הרבה יותר מהייבריד למשל או אנרג'י 2 חלקים ( 3 זה משהו אחר).

את הבוסטון לא שמעתי אז אני לא יכול להשוות אל הדגם הזה.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

התכוונת להיי אנרג'י, לא?

 

אמיר, אני אגיד לך משהו - אישית הייתי שואף לסאונד קידמי כמו שיש אצל דני (danyg) אבל מחוסר תקציב אין לי אפשרות לכוון לגובה הזה כרגע (ושמעתי אצלו גם ראפ וגם אינפקטד ומה לא, ונשמע מעולה). מבחינת הבאס (של הסאב), זה כבר משהו אחר :twisted::-P

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ומה אני אגיד? סט שלושה חלקים מקדימה - סאב 18" מאחורה.

 

אבל מה אני יודע על איכות :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
אין שום קשר בין הדברים

אני מאוד אוהב סאונד מאוזן, מאוד חשובה לי התמונה, מאוד חשוב לי שתהיה במה, מאוד חשוב לי הגובה של הבמה, מאוד חשוב

גורל, המגבר לא אמור לעשות כול זה, זה טעות של אנשים.

עוד פעם אני אומר, מגבר טוב הוא רק מגביר ולא משנה את אופי ולא כלום, זה לא מעבד/פרוססור.

 

נראה לי שהוא התכוון ש"חזק" זה מילה גדולה שכוללת בה כל מני הגדרות שRMS הוא רק אחד מהם.

 

והוא נתון בן החשובים, כי בבחיר של מגבר כולנו מחפשים RMS-ים ואז חוקרים לעומק.

 

 

סבבה, למה לא להשוות שני מגברים על פי נתונים של יצרן:

SAX

SRX

 

מבחינת רכיבים, SAX לדעתי טוב יותר, רק בגלל שספק כוח ממוקם בפלטה ניפרדת, ושלכול שני ערוצים יש את רכיבים משלו, שאין את זה ב-SRX.

פורסם

אדגר תקרא שוב את מה שרשמתי ומה רשמו לפני ואז תמחק את ההודעה שלך :)

 

אני כתבתי את זה בהקשר לזה שאמרו פה שכביכול, מי שאוהב "לתת בראש" (להלן SPLניק) לא יודע להינות ממוזיקה איכותית (להלן SQאיסט) :D

 

אבל אני אמרתי שבהחלט קיימים אנשים שאוהבים את 2 המרכיבים (להלן SQLניק) זהו. :)

פורסם

מישל, היה על זה דיון כבר בעבר.

 

מגברי סאנדאון אודיו מיוצרים בקוריאה במפעל ZENON .

 

מהונדסים ב USA.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45


×
×
  • תוכן חדש...