Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שעברתי כל כך הרבה סאבים שביניהם: רוקפורד פאנצ' מהישנים אבל אליו הכי התחברתי, jbl 1200gtb דגם ישן וטוב, jbl 1260br, pioneer לא זכור לי הדגם אבל לא מתקרב אליהם ועוד כמה חברות לא מוכרות.

בקיצור אני כבר כמעט שנתיים מחפש את הסאב שיתאים לי בדיוק לאוזן. שיהיה עוצמתי ומדויק ככל האפשר עם העוצמה.

הסאב שהכי התקרב היה הרוקפורד האחרון זה היה רוקפורד פאנצ' מהישנים יחסית 150 rms, אבל עם תיבה בנפח 60 ליטר אטומה הוא נשמע יותר עוצמתי מהמון סאבים של 300 rms שיצא לי לשמוע.

אני מחפש סאב לא חדש אלא יד שניה, בסגנון הרוקפורד אפשר ללכת אפילו יותר לדיוק מאשר לעוצמה, באיזור המחיר של 550-850. ונראה לי שעדיף שיהיה 2 אום כדי שיחובר למגבר וינוצל כמו שצריך. אני לא חושב שאני יכול להשקיע יותר מזה כרגע. ואני בטוח שביד שניה יש לא מעט הצעות שתוכלו להמליץ לי.

המונו שיגביר את הסאב הוא: JBL 3501 GTO. אבל משהו מאוד מבלבל אותי בזאפ, רשום שם שהוא 225 rms ב 4 אום. ואצלי בחוברת וגם לפי ידיעתי הוא 150 rms ב-4 ו 300 ב- 2 אום.

מחכה להצעות חברים.

The difference between a man and a boy is the price of the toy.

פורסם

לא יודע על איזה סאב להמליץ לך כי זה נורא אינדיוידואלי - תבוא למפגש תשמע כל מיני סאבים :-)

ובקשר לZAP - תפסיקו להיסתכל על הנתונים שהם מפרסמים , בהרבה מאוד מקרים אין להם בכלל קשר למצאיות , נתונים צריך לבדוק באתר יצרן או מה MANUAL של המכשירים .

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם
הנתונים של המגבר

225X1 ב-4 אום

360X1 ב-2 אום

http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=GTO3501&Language=ENG&Country=US&Region=USA&cat=AMP&ser=GTS

 

תנסה לחפש רוקפורד פאנץ HX2 ישן.

 

אוקי... הנתונים באתר באמת כמו בזאפ. אבל! בחוברת שקיבלתי עם המגבר רשום 150 rms ב 4 אום 300 2 אום. איך מסבירים דבר כזה?

The difference between a man and a boy is the price of the toy.

פורסם

תשמע את הסאבים האלו:

ID 10 או 12 אם הוא נכנס בתקציב

סרוין ווגה HED12

רוקפורד P2[כמו שהיה לך רק הרבה יותר מוצלח]

זה מה שעולה לי בנתיים לראש

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

פורסם
תשמע את הסאבים האלו:

ID 10 או 12 אם הוא נכנס בתקציב

סרוין ווגה HED12

רוקפורד P2[כמו שהיה לך רק הרבה יותר מוצלח]

זה מה שעולה לי בנתיים לראש

 

שמעתי המון המלצות על ID 10 או 12.

השאלה שלי אם כמו שאומרים שהם מדויקים הם גם עוצמתיים?

The difference between a man and a boy is the price of the toy.

פורסם
***אין צורך לצטט את ההודעה שמלעיך, קרא את כללי הפורום***

 

יצא לך לראות בזמן האחרון במקרה אחת מהמודעות מכירה בפורום עם אחד מהסאבים האלו?

The difference between a man and a boy is the price of the toy.

פורסם

בגלל זה הוא רשם לך "אם תצליח למצוא". אבל לדעתי יהיה קשה מאוד למצוא אחד מהנ"ל.

גם אני מוסיף כמו קודמי - P2 של רוקפורד. באמת אחלה סאב במחיר טוב. תמורה טובה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני מבין שה p2 מככב יותר מה p3? למה זה? ה p3 לא אמור להיות יותר חזק ואיכותי?

The difference between a man and a boy is the price of the toy.

פורסם

p3 יותר איכותי\חזק אבל הוא קצת יותר יקר ובעיקר דורש מונובלוק של 500RMS ב-2 אום

בעוד שאת ה-P2 ניתן להגביר כמעט עם כול מגבר 4 ערוצים בגישור.

בקיצור זו אופציה זולה ואיכותית.

×
×
  • תוכן חדש...