Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם וגם.

 

חכה חכה, אתה בכלל לא מבין איזו חידה זאת תהיה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תשמע, אני מודה ומתוודה ששדרגתי (ושינמכתי :?) הרבה. יש דברים שאני מצטער עליהם יותר, ויש דברים שאני מצטער עליהם פחות.

 

בשורה התחתונה אני מסתכל על זה כעל תחביב, ומטבע הדברים תחביב עולה כסף.

 

אבל וואלה, מסתבר שכסף לחוד וטעם אישי לחוד. היו לי שני מגברים של אודיסון שלא סבלתי את הסאונד שלהם, ומצד שני עד היום אני מתחרט שמכרתי רוקפורד 800A4 שהיה פשוט חלום רטוב ונהנתי ממנו כל רגע. אני לא מתחרט שמכרתי את הג'נסיס דואל מונו כמו שאני מתחרט שמכרתי את הזד-אודיו המפלצתי, שעולה בערך שליש ממנו.

 

אין מה לעשות. לפעמים אנחנו צריכים כסף ומוכרים דברים בלי סיבה או שלפעמים נראה לנו שאנחנו מוכרים משהו כדי לקנות משהו יותר טוב ומתאכזבים.

 

אם מסתכלים על זה כתחביב שום דבר לא נראה כל כך נורא ועדיין אפשר להפיק את המיטב והכיף המקסימלי מהציוד.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר, מילים כדורבנות כל מי שיציק לי מהיום אני ישלח לו קישור על המשפט הזה.

אין מה לעשות זה תחביב והוא עולה כסף.:wink:

 

 

* אני עוד האמין לעצמי:|

פורסם
נראה לי מישהו בכיר פה החליף את הקלארוס C6 שלו ומחפש אילייט או הייבריד או משהו

גם הבכיר הזה איתמר, הציע למכירה תקופה א-ר-ו-כ-ה מאוד את הטוויטרים למכירה ללא המידבאסים,

עובדתית ועם זה יסכימו פה כולם כמעט (יש כאלו שלא שמעו קלארוס מותקנים כראוי אז הם עלולים לא להסכים:))

המידבאס של הקלארוס מתעלה על כל המידבאסים שיש למוראל להציע היום. ותבין את ההשוואה, שאם זה היה נמכר בנפרד זה היה מידבאס ב700 שקל,

 

בקשר לטוויטרים, גם איתמר בעצמו ציין לא פעם שמדובר בטוויטרים מדהימים, מפורטים להפליא חדים ומדוייקים שפשוט לו ספציפית הם לא מתחברים טוב והוא מעדיף את האופי צליל של מוראל.

 

האופי צליל של מוראל הוא מאוד יחודי מאוד רך ומלטף וחסר חוד, מעטים הטוויטרים בשוק שנותנים את האופי הזה, אז מה ? כל הטוויטרים בעולם לא טובים ? רק מוראל יודעים מה הם עושים ? זה עיניין של אופי, אתה יכול לשמוע אצל אלי ברכב את הטוויטרים של קלארוס ותבין שהסט הזה כסט במחיר שהוא נמכר שווה פעם וחצי, למעשה הוא נמכר בפחות מ2000 שקל ואין לו שום מתחרה גם לא במחיר

 

סתם רקע כללי על תמחור :

הסט עולה 500 דולר בחול

על זה תוסיף מחיר של משלוח נגיד כ25 דולר (הריי מביאים מכולה מלאה, אני מדובר על יבוא של יבואן ולא על יבוא בודד שם המשלוח יהיה קרוב ל100 דולר)

525 דולר + 33 אחוז מכס + 698 דולר - 700 דולר !, נגיד שהיבואן ירוויח רק את פערי הטיווח (זאת אומרת את הנתח רווח בין ה500 דולר בשוק האמריקאי, לבין תאחלס המחיר שהוא קיבל מהייבריד) שתאחלס בישראל זה לא קורה ויבואן בישראל היה מוסיף עוד 50\60 דולר כמו כלום על המחיר הנוכחי,

אז יש לנו 700 דולר שהם 2800 שקל, על זה תוסיף את הקופון שגוזרת עליך חנות\מתקין גם הם צריכים להתפרנס, הגעת ל3000 שקל במינימיום ועל זה תוסיף מע"מ כי גם מדינת ישראל צריכה להתפרנס, הגענו ל3500 שקל,

 

אז נוצר פה מצב לקחת סט ששווה 3500 שקל בפחות מ2000 שקל כלל אחריות וכו' בלי להתעסק עם יבוא, ואנשים סקפטים - למה ? כי במחיר הזה פתאום נפתחים סטים אחרים, הרץ היי אנרג'י ושות' אלו סטים שבכלל לא ברמה,

 

HAT זאת חברה שמראש מכוונת לSQ מאוד תחרותי, אנשים בחול מתחרים עם מידבאסים של קלארוס ומביאים מקומות יפים מאוד !, שים לב לדוגמא מוראל - יש לה טמפולס, אחרי זה דוטק, אחרי זה הייבריד, ואחרי זה אלייט, המידבאס של הקלארוס הוא מתחרה ישיר של האלייט את שלושת האחרונים הוא עבר מזמן בלי לעצור,

 

שים לב שהסט כניסה של HAT, זאת אומרת הסט הכי פשוט שלהם !, הוא מקביל לסט כמעט הכי טוב של מוראל ! זה כשלעצמו אומר משהו על החברה הזאת

פורסם

בקיצור רוני ואלי יצאו תותחים שהביאו מוצרים נהדרים כאלה במחירי סבירים ולא חזירות כמו הרבה יבואנים בארץ.

הרבה פרגון להם על זה :mm_yeah:

פורסם

הסטים של HAT מצויינים.

 

רק שהקלארוס מתחרה בהייבריד אוביישן.

 

הלגטיה מתומחר בין האילייט לבין הסופרימו ומתחרה בקטגוריה הזאת.

 

זה שמורל זולים בארץ זה מובן ולכן ההשוואה היא כביכול של הקלארוס אל מול האילייט, אבל תזכרו שההייבריד אוביישן עולה בחו"ל כ600-700 דולר.

 

עניין האופי צליל זה כבר עניין אישי לחלוטין יש כאלו שיעדיפו מורל ויש כאלו שיעדיפו HAT.

 

מבחינה כלכלית מאוד משתלם לרכוש את מוצרי HAT כי כרגע הם נמכרים יותר זול ממה שהם עולים בחו"ל.

לכן מי שאוהב את האופי הזה של הסטים רק מרוויח פה מכל הכיוונים.

ברגע שהציוד הזה יופץ לחנויות המחירים יעלו בהתאם.

under construction..

פורסם
גם וגם.

 

חכה חכה, אתה בכלל לא מבין איזו חידה זאת תהיה.

 

כן כן, בטח קנית DHD או דומבוס :-P

 

זה הפעם הראשונה שאני נתקל בפורום בשנמוכפיל... ועוד יקה :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...