Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה גם שהם רחוקים מלהיות יקרים

מדובר באלמנטים מהשורה הראשונה !

התוצאות ברכב של צביקה

של עופר

של דני

ועוד ועוד מדברים בעד עצמם,

 

ובמחיר ממש ממש ממש לא משקף את רמת האלמנטים

פורסם

קלרוס יקר? :roll:

מצטער לאכזב אותך, אבל לשלם על סט כזה 1950 שקל, זה ממש לא יקר. ההיפך הוא הנכון.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אז בהמשך לשדרוג שלי ל-3 חלקים, כרגע המידבאס של ה-CLARUS שלי עבר תהליך של מטמורפוזה ונכון להיום הוא וופר.

מבחינת יכולת אין ספק בכלל שבתור וופר וגם בתור מידבאס הוא פשוט מעולה, מאוד פאנצ'י מאוד מדויק ודבר אחד בטוח, כוח לא חסר לו.

אך למרות הכל, רק כאשר שמעתי את ה-L6 אצל עופר הבנתי באמת מזה וופר, ה-CLARUS לא רחוק שנות אור מה-L6, אין שום צל של ספק שה-CLARUS הוא וופר\מידבאס נפלא וטוב, אבל ה-L6 מצויין.

יחי ההבדל הקטן. :)

פורסם
1000 ש"ח ל L6 יחיד זה יקר :) ישמע בהתאם כמובן ...

 

אתה מבין שזה בערך מה שיעלו לך זוג וופרים של אילייט לדוגמא.

 

ביחס לתמורה זה ממש לא יקר וזה גם עניין אישי, אם כי שוב- יקר זה עניין של כל אחד וכיסו הפרטי.

under construction..

פורסם

הקלאורוס כמובן מציג מידבאס מעולה שעיקר גדולתו היא תמורה יוצאת דופן ביחס למחיר שלו. הוא נמכר בסט כך שזה לא רלוונטי כרגע.

 

ה L6 הוא אחד מהמידבאסים הטובים שנתקלתי בהם בלי קשר למחירו . הוא טוב יותר ללא ספק מהקלאורוס שבעצם לכל אחד מהם יש יעוד שונה.

 

אם התקציב מאפשר זאת אין ספק שעדיף ה L6 . כמובן שמומלץ לשמוע אותו כמו כל רכיב אחר לפני בחירה .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

נראה לי מישהו בכיר פה החליף את הקלארוס C6 שלו ומחפש אילייט או הייבריד או שאני טועה ?

 

חיפשתי וחיפשתי פרמטרים על המידבאס הזה ולא מצאתי מהסיבה הפשוטה שאף אחד לא פירסם אותם :) עד שסקוט שלח לי מייל ובעצם אמר שהמידבאסים האלה הם בעצם Infinite baffle , והמליץ לי על תיבות בנפח כפול מה VAS , מינימום ... שזה יוצא בערך 40 ליטר למידבאס אחד :) אבל זה לצרכים ביתיים ...

המידבאס הזה בנוי במיוחד לדלתות של רכב ... כל סוג של תיבה תפגע בו מאוד .

מידבאס 6 וחצי אינץ' שמנגן עד 5500 הרץ , Infinite baffle ועם באס כזה זה בהחלט דבר מוזר מאוד :)

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אף אחד לא אומר לבנות תיבה לקלאורוס - להיפך , אחד מהפרמטרים והיתרונות שלו הוא שהוא לא מצריך בניה מיוחדת על מנת לקבל את המקסימום ביצועים.

 

כנ"ל גם ה L6 עובד נהדר בנפח דלת.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
כמה עולה רייבליטור ? או אילימנייטור ?

תמיד רציתי להגיד את השמות האלה:lol:

רבוליטור- בערך 1400 ש"ח לאלמנט כולל מיסים ומשלוח.

והאלימנייטור- עולה 1300 ש"ח לפני מיסים ומשלוח. בערך 2000 ש"ח לאלמנט,כולל מיסים ומשלוח.

פורסם

DIFORCE

המישהו ה"בכיר" שאתה מציין זה כמובן איתמר.

והאמן לי שאם איתמר היה יכול הוא היה משאיר את הוופרים של הקלארוס.

מה שהוא רצה זה פשוט להחליף את הטוויטרים שהם לא קולעים לטעמו.

אתה מוזמן לשאול אותו- הדבר הראשון שהוא יגיד לך שחבל שהוופרים הללו לא נמכרים בנפרד- אחרת כבר היו לו זוג כאלו מחכים ברכב.

under construction..

פורסם

לגבי המחיר שדובר, רק שימו לב שמחיר הקלארוס בחו"ל הוא 500$, שערו בנפשכם כמה אמור היה לעלות כולל משלוח ומכס.

 

מחיר הלגאטיה בתצורת L641p הוא בחו"ל 1019$, תעשו את החשבון כמה היה אמור להמכר כאן..

 

http://www.12velectronics.com/servlet/the-78/HAT-Hybrid-Audio-Technologies/Detail

 

http://www.12velectronics.com/servlet/the-91/HAT-Hybrid-Audio-Technologies/Detail

 

ולגבי הInfinite baffle, זוהי טכנולוגיה שנועדה לתת גמישות מירבית בנפחים, ולאפשר עבודה במספר אינסופי של נפחים, דבר שמשמעותי מאד בהתקנות אודיו ברכב.

 

לגבי ה"בכיר", הוא רצה להחליף את הטוויטרים כי התגעגע לMT22, אבל גורל "אנס" אותו למכור את הסט מושלם או כלום..:wink:

פורסם

חכו חכו, הנקמה תבוא.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...