Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

היום בבוקר לא הצלחתי להניע את האוטו. כשאני מתחיל להניע יש סטרטר אבל האוטו לא נדלק. אני לא מבין כל כך במכוניות שכן שלי ניסה לחבר לי את הכבלים למצבר לא עבד, אמרו לי שזה יכול להיות משהו בפלגים כי אני לא יודע מתי החליפו אותם האוטו אצלי חצי שנה או קצת יותר, או אולי הבעיה בהזרקת הדלק או במשאבה(אני החלפתי משאבה בקיץ אז לא נראה לי)

כמו שאמרתי אני לא מבין כל כך בזה ישמח אם תוכלו לעזור לי .

 

תודה רבה לעוזרים!

פורסם

שלום רב וברוך בואך לפורום!

לו רק, ומשום שהבנתך ברכב לקוייה, המלצתי גרור את הרכב למוסך שמתמחה ברכב הזה.

ציין את מקום מגורייך, וסמפק לך מוסך אמין ומומלץ באזור מגורייך.

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

במוסך יבדקו אם הבעייה הנה ממע' הצתה או ממע' הזרקת הדלק או בעייה מכנית כלשהיא.

אם ברשותך כרטיס כחול מפלסטיק שבו כתובים קודי מפתחות הרכב המכניים והאלקטרוניים הבא אותם למוסך ביחד עם כל מפתות הרכב שברשותך.

גרור הרכב אל מוסך מורשה פיאט, "מוסך חלמיש" שמול בית חולים העמק בא.ת עפולה, טל' 04-6591330.

נא עדכן בממצאים ותוצאות.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

לא יודע אם זה יכול אולי לעזור אבל בשבועיים אחרונים בערך קרא שבזמן תחילת הנסיעה האוטו רעד ואיבד מהעוצמה שלו לכמה שניות ואז חזר לנסוע כרגיל.וגם כל בוקר מתי שהאוטו היה קר הוא נידלק רק עם גז וגם אחרי שהוא נדלקהיו רעידות כאלה במשך כחצי דקה ואז האוטו עבד כמו שצריך.

תודה לעונים!

 

אוקיי תודה אני יגרור אותו מחר בבוקר.

פורסם
שלום!

היום בבוקר לא הצלחתי להניע את האוטו. כשאני מתחיל להניע יש סטרטר אבל האוטו לא נדלק. אני לא מבין כל כך במכוניות שכן שלי ניסה לחבר לי את הכבלים למצבר לא עבד, אמרו לי שזה יכול להיות משהו בפלגים כי אני לא יודע מתי החליפו אותם האוטו אצלי חצי שנה או קצת יותר, או אולי הבעיה בהזרקת הדלק או במשאבה(אני החלפתי משאבה בקיץ אז לא נראה לי)

כמו שאמרתי אני לא מבין כל כך בזה ישמח אם תוכלו לעזור לי .

 

תודה רבה לעוזרים!

 

גם אני לא גאון גדול אבל הבנה בסיסית יש לי, שאם יש סטארט אז אין צורך להניע עם כבלים.

 

סביר להניח שהבעיה במערכת הצתה.

Hyundai I20 Inspire 2010

×
×
  • תוכן חדש...