Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נתפסתי נוהג ב-112 קמ"ש באיזור של 70


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,



 

תפסו אותי היום נוהג במהירות של 112 קמ"ש באיזור של 70, כלומר, בדיוק 42 קמ"ש מעל המותר.

מדובר בכביש בעל שני נתיבים רחבים לכל כיוון, עם הפרדה (ליד בית יהושע בכביש החדש לכיוון כביש 4 למי שמכיר)..... הכביש גם היה ריק לגמרי באותו זמן.

 

קיבלתי הזמנה למשפט וזימון להתייצב מול קצין משטרה שיחליט אם פוסלים לי את הרשיון ל30 יום.

 

אני "נהג צעיר" יש לי רשיון שנתיים וחצי בלי שום עבירות קודמות.

 

מה הסיכוי שאני לא אקבל פסילה ל30 יום והאם יש משהו מיוחד שכדאי להגיד לקצין?

פורסם

לא נראה לי שיש לך סיכוי לעשות משהו בנדון, כנראה שתקבל את השלילה שמגיעה לך!

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם

אם אין לך עבירות קודמות, יש סיכוי שתקבל את הרשיון בחזרה עד למשפט.

לפני קצת יותר מ-3 שנים, קרה לי מקרה דומה.

נתפסתי על 97 במקום 60קמ"ש.

גם קיבלתי הזמנה לבית משפט וזימון מול קצין משטרה להחזר רשיון.

לקצין לא הלכתי, נתתי לעצמי עונש שלילה של חודש:-D.

ובמשפט שאלו אותי מה אני מעדיף, 800ש"ח קנס או שלילה לחודשים.

בחרתי בשלילה, ואז התחרתתי ובחרתי בקנס. השופט היצירתי החליט לתת לי 800ש"ח קנס{10 תשלומים}

וחודשיים שלילה על תנאי למשך שנתיים.

 

לא יודע כמה מזה תקף להיום, אבל ההיתי גם נהג צעיר בביצוע העבירה.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

×
×
  • תוכן חדש...