Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני נהנה משתי העולמות ככה שהפורום הז הוא "ה" מקום בשבילי!

LETS GO DOO SHIMUSHI!

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

:?

לא יודע אם זה לא מיותר, אבל מילא.

בהצלחה.

X

מנהל פורום הקטנועים בתפוז.

X

מנהל פורום הקטנועים ב"תפוז"

וגם איש די נחמד...

פורסם
:lol:

מזל"ט.

:beerchug:

אז לגבי שטח המגע של הצמיג בזמן בלימה...

 

:type:

 

טל

 

הקטנוניות תחגוג גם פה, אני בטוח, אבל למה לא לשוב הביתה.

אמנם הפילגש תהיה כנראה לא רעה, אבל האוכל עוד על השולחן...

 

:roll: :sleeping2: לילה טוב.

X

מנהל פורום הקטנועים ב"תפוז"

וגם איש די נחמד...

פורסם

אם הקטנוניות לא תגיע לכאן - היא לא תחגוג כאן.

אינשאללה :lol:

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם

ברוכים הבאים

אני עוד אציק לכם :lol:

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם
ברוכים הבאים לעולם הפחיות.

ידענו שתגיעו לכאן בחורף... :wink:

 

:lol: למה לא בעצם.

 

אתם מוזמנים לכאן בימים שאין רוח.

בימים שאין גשם

בימים שלא חם מידי

בימים שלא קר מידי

ובימים שאתם לא יוצאים לעשות קניות בקניון ומפחדים להשאיר את האוטו בחוץ ושכולם ישבו עליו ויצטלמו עליו.

 

סתם צוחק. תודה על קבלת הפנים החמה.

שסבר הפנים היפות יעבור בבקשה גם לכביש.

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם

אז פה כותבים.... איפה שמים תמונות?

אני חושב שהבנתי.....

אוקיי. זה רק הנסיון. הHARDCORE יגיע תיכף.

 

מזל טוב לכRובי :wink: ואRגוס :shock: אני רואה שהתקדמתם מאוד...

קודם המדשאה, אח"כ תפוז, משם לפורום מכוניות... ואז העולם!!!

DSC_0006_JPG[1].jpg

גם שאני אינני... אני ישנו.

פורסם

מזל טוב,

 

עלו והצליחו,

 

אני אישית מפחד לנסוע על אופנועים, מקווה שפה קצת יעלם הפחד ואני גם אלמד משהו.

 

בהצלחה :twisted:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...