Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

SHUFFLE / REPEAT בפורד פוקוס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

יש לי פוקוס 2008 אבל אם אני עושה SHUFFLE או REPEAT זה נשאר רק כל זמן שאני נוהג

 

אבל בפעם הבא אינו כן.

 

מה אני יכול לעשות?

 

תודה!

פורסם

תסלח לי, אני חדש פה בארץ והעברית שלי לא כ"כ טוב!

 

כן, אני רוצה לשמוע שירים בריפיט, אבל כל פעם שאני נכנס לרכב אני צריך לקבוע ריפיט עוד פעם.

 

זאת אומרת, המערכת שוכחת שאני רוצה לשמוע שירים בריפיט.

פורסם

"המערכת שוכחת שאני צריך לשמוע בריפיט"

ממ קודם כל לא אומרים ככה על מערכת, בסה"כ היא לא יצור חיי ואין לה זיכרון אנושי.

ואיזה מערכת יש לך ? דגם, סוג משו?

כמאט בטוח שיש איזה לחצן שאמור לשמור את השינויים.

ואם אין או שהמערכת נדפקה או שהיא לא אמורה לשמור.

אולי סוג של דגם ישן או משו.:-o

פורסם

הרכב הוא חדש (שנת 2008 ) והמערכת מחברת SONY באה עם הרכב.

 

יש איזה לחצן עבור ריפיט אבל לא נשאר בריפיט.

 

TREBLE BASS וכל שאר הדברים כן נשארים כמו שהיו, רק REPEAT וSHUFFLE לא נשארים.

פורסם

אין איזכור לגבי זה כלל.

 

מה שהוא מוזר מאד, הוא שלפעמים המערכת כן נשאר בריפיט, אבל לפעמים לא.

 

זה משגע אותי!

×
×
  • תוכן חדש...