Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנפט מתרסק


roslan1984
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 398
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כמה דברים:

- כמובן שאם מחיר הנפט הנוכחי יישמר (ואולי ירד עוד :-P ) - תהייה ירידה במחיר הבנזין בישראל בחודש הבא.

יש להביא בחשבון שמחיר הנפט מהווה רק חלק ממחיר הבנזין (ישנן עלויות הובלה, זיקוק ומיסים שלא תלויות במחיר הנפט) ולכן רק חלק משיעור ההוזלה שבנפט יגיע למחיר הבנזין.

אפשר להגדיר זאת גם אחרת: שיעור ההוזלה יגיע במלואו למרכיב עלות הנפט, שאר העלויות לא יושפעו מכך.

 

- ולספקולנטים לא תהייה תקווה.

על כל חבית נפט "אמיתית" ישנן 18 חביות נפט שנסחרות כאופציה. הספקולנטים הם אלה שהטיסו למעלה את מחיר הנפט והם אלה שהולכים לאבד את המכנסיים שלהם ( :lol: ).

 

הספקולנטים הם אלה שמרוויחים עכשיו מהירידות שלו והם אלה שירסקו אותו בצורה חזקה בדיוק כמו שהוא עלה

 

הספקולנטים תמיד מרוויחים .

פורסם

אני רק לא מבין איך זה שהחודש מחיר הנפט ירד יחסית ומחיר אוקטן 95 עלה ב 0.3 אחוז ?

 

שמתי לב שרוב המכוניות בכבישים זה רק מכוניות ליסינג שלא משלמות על הדלק .

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

למדינה אין בעיה לעלות מחיר, אבל להוריד בהתאם זה כבר סוגייה אחרת אצלהם.

אל דאגה יורידו לנו עוד גג 25 אגורות.

מעניין מי אחראי על הסוגייה של העלאת מחירים והורדתם.

פורסם

זה כ"כ מכעיס הנושא הזה!!!

הדולר עולה, הדלק עולה

הדולר יורד, הדלק מתיצב

הנפט עולה, הדלק עולה

הנפט יורד, הדלק מתיצב

מתי יודיעו בחדשות על ירידה של יותר מאלפית האגורה? נדה!!! בחלומות, כך שאנחנו תמיד בעליה מתמדת לעזאזל עם החרא הזה!

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

מי היה מאמין שמתי שחבית עלתה בסביבותה30$ אנחנו בכינו שזה יקר:shock::brickwall:

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

 

הספקולנטים תמיד מרוויחים .

 

ממש לא נכון.

המסחר באופציות הוא "משחק סכום אפס". מול אחד שמרוויח ישנו אחד שמפסיד.

הדבר איננו דומה למסחר במניות שבו כולם יכולים להרוויח אם ערך החברה עלה כתוצאה למשל מהמצאת פטנט חדש.

פורסם

אתם מתפלאים שמחירי הדלק לא יורדים?

תקראו קצת את התגובות לפני ותראו את עצמכם, אתם לא מצפים שהמחירים ירדו ולא עושים כלום למען זה, מה אתם חושבים שזה יקרה לבד?

 

אם באמת היה אכפת לנו אחד מהשני בעם הזה, היינו עושים מרד צרכני כמו שהציבור בארה"ב עושה לא פעם, אבל זו מדינת ישראל, אל תדאגו יהיה בסדר :roll:

פורסם

חברים תרגיעו.

 

מחירי הבנזין משתנים אחת לחודש לפי נוסחה שנסמכת על מחיר הנפט הממוצע בחמשת הימים האחרונים של החודש, באגן הים התיכון.

הנוסחה הזו פועלת לשני הכיוונים, כשנקבע מחיר בנזין לחודש מסויים והנפט ממשיך לעלות - אנחנו "מרוויחים".

כשנקבע מחיר בנזין והנפט יורד - אנחנו "מפסידים".

 

מה שכן - מומלץ לכולם להגיע לסוף החודש עם מיכל בנזין כמעט יבש, צפויה ירידה דרמטית במחיר כי הנפט כרגע נסחר במחיר של 91$ לחבית.

פורסם
חברים תרגיעו.

 

מחירי הבנזין משתנים אחת לחודש לפי נוסחה שנסמכת על מחיר הנפט הממוצע בחמשת הימים האחרונים של החודש, באגן הים התיכון.

הנוסחה הזו פועלת לשני הכיוונים, כשנקבע מחיר בנזין לחודש מסויים והנפט ממשיך לעלות - אנחנו "מרוויחים".

כשנקבע מחיר בנזין והנפט יורד - אנחנו "מפסידים".

 

מה שכן - מומלץ לכולם להגיע לסוף החודש עם מיכל בנזין כמעט יבש, צפויה ירידה דרמטית במחיר כי הנפט כרגע נסחר במחיר של 91$ לחבית.

 

ההתרסקות נמשכת .

 

נראה לי שעד סוף השנה הנפט ישבור שיאים חדשים הפעם כלפי מטה :wink:

פורסם

נקווה להתרסקות מחירי הנפט.

 

צריך לזכור, שהדרך למטה תמיד קצרה בהרבה מהדרך למעלה.

כך למשל אם חבית נפט נסחרת ב- 50$ ועולה ל- 150$ אז מדובר בעלייה של 200%. לעומת זאת הירידה חזרה ל- 50$ היא רק של 66%.

פורסם
חברים תרגיעו.

 

מחירי הבנזין משתנים אחת לחודש לפי נוסחה שנסמכת על מחיר הנפט הממוצע בחמשת הימים האחרונים של החודש, באגן הים התיכון.

הנוסחה הזו פועלת לשני הכיוונים, כשנקבע מחיר בנזין לחודש מסויים והנפט ממשיך לעלות - אנחנו "מרוויחים".

כשנקבע מחיר בנזין והנפט יורד - אנחנו "מפסידים".

 

מה שכן - מומלץ לכולם להגיע לסוף החודש עם מיכל בנזין כמעט יבש, צפויה ירידה דרמטית במחיר כי הנפט כרגע נסחר במחיר של 91$ לחבית.

 

צודק כמעט לגמרי. הנוסחה מתבססת על מחירי הדלק בחמשת הימים האחרונים באיטליה. באיטליה יש רגישות רבה למחיר הנפט ולכן מחירי הדלק בסוף החודש מקבילים לשינוי מחיר הנפט מהחודש הקודם...

פורסם

מה שזה אומר זה שאם בין ה24 ל29 בספטמבר רמת המחירים של הנפט תהיה נמוכה כמו שהיא עכשיו, ב1.10.08 ב00:01 תוכל לקנות ליטר בנזין במחיר זול משמעותית ממחירו היום.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...