Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפותח השרשור - יונדאי אקסנט אינה נמכרת בארץ עם ESP בשום רמת גימור - ניתן להוריד את המפרט הטכני באתר של יונדאי ולבדוק את זה. המוזר הוא שיונדאי גטס וכמובן I30 דווקא כן, ובכל רמות. לך תבין.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יונדאי אקסנט אינה נמכרת בארץ עם ESP בשום רמת גימור

 

בדגמים האחרונים שהגיעו לארץ יש ESP. מחר אני אעלה תמונות נוספות שיכללו גם את פנים הרכב. שם תוכל לראות את הכפתור שיכול לבטל את ה-ESP. בנוסף, כדי שתאמין לי (יש צורך?) אני גם אעלה צילום של טופס הזמנת הרכב ושם תראה שחור ע"ג לבן שיש ESP, לחילופין גש לסוכנות יונדאי הקרובה ודבר עם סוכן המכירות....

 

בקיצור, יש ברכב ESP!

1999-2001 - פורד אריקה 90'

2001-2008 - פולקסווגן פולו קלאסיק 00'

2008-2014 - יונדאי אקסנט - חדשה מהניילונים 08'

2014 - - שברולט קרוז - 11'

פורסם
לפותח השרשור - יונדאי אקסנט אינה נמכרת בארץ עם ESP בשום רמת גימור - ניתן להוריד את המפרט הטכני באתר של יונדאי ולבדוק את זה. המוזר הוא שיונדאי גטס וכמובן I30 דווקא כן, ובכל רמות. לך תבין.

I-30 יש . גטס לא ראיתי עם ESP, אבל אני לא מתכווח. לאקסנט יש ESP, והכפתור לביטול הESP נימצא מתחת לרדיו בין 2 יציאות ה-12V למצת / איבזור חשמלי אחר.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
I-30 לאקסנט יש ESP, והכפתור לביטול הESP נימצא מתחת לרדיו בין 2 יציאות ה-12V למצת / איבזור חשמלי אחר.

 

צודק!

1999-2001 - פורד אריקה 90'

2001-2008 - פולקסווגן פולו קלאסיק 00'

2008-2014 - יונדאי אקסנט - חדשה מהניילונים 08'

2014 - - שברולט קרוז - 11'

פורסם
נו באמת, בלי לפגוע בפותח התרד, אבל ממה כבר יש להיתרשם ביונדאי אקסנט??

 

בלי לפגוע אבל בכ"ז אתה פוגע.

הבנאדם רכש רכב חדש ורוצה לשתף את החברים בפורום ברכישה והתלהבות שלו (כל אחד מתלהב מרכב חדש שקנה, ביחוד כשזה רכב ראשון ח-ד-ש).

למה כשאנשים פותחים כאן "קניתי פאביה" אף אחד לא קוטל ? מה מיוחד בפאביה ? שהיא לא עם כובע צהוב על הגג כמו 99% מהפאביות ?

לדעתי זה מגעיל, אם לא מעניין אותך ואתה לא מתרשם, אל תיכנס לנושא בכלל.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
לפותח השרשור - יונדאי אקסנט אינה נמכרת בארץ עם ESP בשום רמת גימור - ניתן להוריד את המפרט הטכני באתר של יונדאי ולבדוק את זה. המוזר הוא שיונדאי גטס וכמובן I30 דווקא כן, ובכל רמות. לך תבין.

 

 

 

כל הרכבים שנמכרים כיום ביונדאי כוללים ESP .

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם

תתחדש, אחלה רכב!

 

באמת רכב אמין, נעים לנסיעה, איכותי.

 

 

קנייה טובה מאוד ותמורה מצויינת לכסף.

 

אגב, המכונית הזאת ויונדאי החדשות בכלל הן מכוניות מאוד אמינות.

 

אני רושם את זה בתור עובד אוויס, לעומת מכוניות אחרות הן פשוט שורדות כל התעללות.

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

ובכן, תודה לכל המברכים, בקרוב אצלכם

וכמו שהבטחתי, הנה תמונות נוספות:

P9050148.jpg

P9050149.jpg

P9050150.jpg

P9050151.jpg

P9050152.jpg

P9050153.jpg

P9050154.jpg

1999-2001 - פורד אריקה 90'

2001-2008 - פולקסווגן פולו קלאסיק 00'

2008-2014 - יונדאי אקסנט - חדשה מהניילונים 08'

2014 - - שברולט קרוז - 11'


×
×
  • תוכן חדש...