Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

אני וכמה חברים נוסעים לאילת בחודש ספטמבר

(באמצע שבוע)

למישהו יש המלצות מה לעשות שם (מעבר למובן מאליו)?

יש קארטינג באילת? (או משהו נחמד שקשור למכוניות?)

 

למישהו יש המלצה למלון/אכסנייה זולה אבל יחסית טובה?

(אנחנו צריכים קצת אוכל, מקום לישון, ושלא יגנבו לנו את כל הדברים במזמן שאנחנו לא בחדר :-P)

 

ועוד דבר, אין לנו רכב בפרטי לקחת לאילת, איך עוד אפשר להגיע לשם?

 

 

פעם ראשונה שאני נוסע לאילת :shock::roll: אז לא לצחוק על השאלות הדביליות...

 

תודה.

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

אתה חייל? אם כן יש לך טיסות לכל כיוון ב100 ש"ח (על בסיס מקום פנוי! ).

במידה ולא טיסה (אם אתה עדיין חייל) אוטובוס יעלה לך רק כרטיס ערבה שזה 60 ש"ח.

 

במידה ואתה נוסע באוטובוס,תגיד בתחנה מרכזית אילת יש אנשים שמשכירים דירות.

ספטמבר זה זמן לא הכי זול אבל גם לא הכי יקר(כמו אוגוסט למשל שכל הילדים נוסעים).

 

לא זכור לי שיש קארטינג באילת,בתכלס? אין מה לעשות באילת יותר מיומיים-שלושה אלה אם כן אתה יורד לצלול\קורס צלילה ששם יש אתרים בלי סוף.

חוץ מזה,ים ועוד קצת ים השאלה כמה אתה מסוגל.

Got To love It

פורסם

אני לא חייל, ואנחנו נוסעים לשלושה ימים -עד גג 4 ימים.

 

ועוד דבר, כמה כסף להביא איתי לביזבוזים שם? (בערך?) 1000 יספיקו? או שגם 300 זה יותר מידי?

ואני לא מתקוון לצלול. (ניראה לי...)

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

בתקופה הזאת בערך יש ליין מסיבות באילת במלון הוליידי אין אקספרס נדמה לי,3 ימים של מסיבות נון סטופ,והכול במחיר של 400 שקל נדמה לי.דבר איתי בפרטי אם אתה רוצה עוד פרטים.:lol:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

דברים שכדאי מאוד לא לפספס באילת:

  • חוף האלמוגים
  • סלינג שוט (על הטיילת, אין מצב שתפספס את זה)
  • אכול כפי יכולתך ב-CASA DO BRASIL, או לחילופין במתחרה הקטנה אך הממזרה שלה, להלן: BRASIL.
  • להוריד פינט ב-PADDY'S (המחירים קצת יקרים, אבל זה כנראה הפאב הכי ראוי באילת)
  • המצפה התת-ימי

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

חוף האלמוגים-אם אתה לא צולל אתה לא תהנה שם יותר מידי.

קשה עם שנורקל להנות שם,מנסיון של צלילה וגם שנורקל.

CASO DO BRAZIL-באמת שחובה! הרמה של הבשר שמה ברמה מעולה! היתי שם שלושה פעמים,בכל אחת מהפעמים יצאתי עם חיוך על הפנים.

כסף לבזבוזים זה עניין שלך אי אפשר להגיד לך כמה להביא,אתה יכול להסתדר עם 300 שקל ואולי אפילו ה1000 לא יספיקו!

תברר על מקומות לינה קודם,ישנם מלונות שיש שם פריצות קבוע !

 

 

בתכלס,אילת זה להנות מהים,קצת שקט מכל העולם:)

 

סע בזהירות ותהנה!

Got To love It

פורסם

יש קארטינג באילת? (או משהו נחמד שקשור למכוניות?)

 

יש באזור טיולי טרקטורונים וטיולי ג'יפים. לא זול, כן כיף.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

זה מבוך אימה בחושך.

 

חוויה אדירה, חבל רק שהם לא עשו אותו קצת יותר ארוך ומגוון.

 

אבל בכל זאת מומלץ לך להיכנס רק אל תהיה פחדן ותצעק באמצע "נייטמר" ואז יוציאו אותך.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

אתה יכול לוותר על הנייטמר.

אני זוכר שפתחו את זה בזמנו נכנסנו כמה חברים ואחד מהעובדים תפס לחבר שלי את הרגל למטה בקרסול אז חבר אחר התחיל לבעוט בו,התחילו לדרוף אחרינו :lol:.

 

בקיצור,תגיע לאילת ותראה,יש הרבה לעשות בים(בננות,אבובים וכ'ו..).

Got To love It

פורסם
כמה כסף להביא איתי לביזבוזים שם? (בערך?) 1000 יספיקו? או שגם 300 זה יותר מידי?

 

פעם אחרונה שבדקתי, היו באילת כספומטים...

נקודה למחשבה בכל עיר תיירותית.

 

סעו בזהירות וחזרו בשלום. 8)

×
×
  • תוכן חדש...