Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאיות, משאיות!!! רק משאיות מעניינות אותי


דב קרדו
שימו לב! השרשור הזה בן 272 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רוני, התקנה היא גורפת, לא רק למשאיות: שום רכב מעל לגיל מסויים לא יקבל רישוי, כמו שאמרתי- זה לא "אישית" נגד המשאיות, לפחות לא היום- אולי פעם היה... ה"דנות" יחסית חדשות- ולכן לא חלה עליהם התקנה, נראה מה יהיה עם הפרייטליינרים הצבאיים, שגם יחסית חדשים. מה כזה כבד בשלדת ה-DM- שוב, הפרייטליינר שוקל 10900- האם ה-DM עד כדי כך יותר כבד?!:shock:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 5.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

השושנים

משהו בשבלך

תמונות שפורסמו בשרשור

רוני, התקנה היא גורפת, לא רק למשאיות: שום רכב מעל לגיל מסויים לא יקבל רישוי, כמו שאמרתי- זה לא "אישית" נגד המשאיות, לפחות לא היום- אולי פעם היה... ה"דנות" יחסית חדשות- ולכן לא חלה עליהם התקנה, נראה מה יהיה עם הפרייטליינרים הצבאיים, שגם יחסית חדשים. מה כזה כבד בשלדת ה-DM- שוב, הפרייטליינר שוקל 10900- האם ה-DM עד כדי כך יותר כבד?!:shock:

גנאדי הנושא קצת מורכב בגדול רכבים ישנים כן מקבלים רשויי ועוד אספנות עיין ערך יבוא אישי רכבי אספנות חי קיים ונושם. הצבא מוציא מהשירות כלי רכב לא כל כך ישנים פרט לנושא הכאוב שלנו כמובן ,משאיות כבדות, שעומדות שנים רבות בימ"חים עד שהם מוצאים.לדעתי נושא הפרייט הצבאי גורלו יהיה כמו המרצדס והמאן שהוגבלו ליצוא או פירוק.DM800 היה תמיד יותר כבד מכל גורר אחר בשוק כפי שציינתי השאסי שלו מחוזק בעוד שכבה כמו כן בקאקסים גדולים וכבדים הכל יותר מסיבי לעומת הרכבים האמריקאים השונים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משאית לפינוי אשפה באומן אוקראינה.

לפי מה שהבנתי מהנהג לא מדובר בז'יל, איפה גנאדי שיגיד לנו איזה דגם זה?לא הצלחתי להבין שום דבר ברוסית מה עוד שהנהג לא דיבר אנגלית.

אני צלמתי את מלאכת פינוי האשפה,הנהג אוחז מה שאמור להיות שלט רחוק.כמה לכלוך נשאר אחרי פינוי האשפה.:-(

IMG_0416.jpg

IMG_0417.jpg

IMG_0418.jpg

IMG_0419.jpg

IMG_0421.jpg

חולה הגה,משאיות,אוטובוסים,רכבי שטח,טרקטורים,טרקטורונים,

אופנועים מחוץ לתחום:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשאית מסוג MAZ והיא לא עתיקה. מייצרים אותן עד היום. זה דגם קטן.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משאית לפינוי אשפה באומן אוקראינה.

לפי מה שהבנתי מהנהג לא מדובר בז'יל,

 

 

 

המשאית - אחת מיצירות המופת שתמצא רק ברוסיה ובשאר אחיותיה לברית וורשה לשעבר.. יש לא מעט יצרנים וגנאדי ודאי יכול להוסיף.

מכיל הדחס גדול בכמה מספרים על השלדה, כמו שכתבת- האיטום שלו לא משהו..

אם הרוסים היו מתרגמים את היכולות שלהם להפיק אלכוהול מקרשים ומשחות נעליים למשהו פרקטי, אז היו יכולים כבר מזמן להנחית מישהו במאדים.

 

גיא א.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה להם תוכנית עם מאדים. אבל אחד האסטרונאוטים בטח שתה את כל הדלק והשני מכר חללית לברזל כדי לממן וודקה.

ללא ספק היו כמה פרויקטים מאוד מענינים והיום הם גושי ברזל מתרקבים. מפעלי רכב נסגרים ומפסיקים לייצר את התוצרת המקומית, במקום זה מרכיבים רכבים של יצרנים מחו"ל. בין האחרונות שעדיין מייצרות תוצרת אוטנטית היא VAZ (רכבי לאדה).

 

אם אני לא טועה ZIL עדיין עם מנוע 100 ומשהו סוסים בנזין:

zil_131_l6.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה להם תוכנית עם מאדים. אבל אחד האסטרונאוטים בטח שתה את כל הדלק והשני מכר חללית לברזל כדי לממן וודקה.

 

 

בוא נוסיף משגר טילים זיל 135 או ZIL 135 כדי להישמע רוסי יותר.

2 מנועי בנזין V8, שבעה ליטר כ"א, 180 כ"ס כ"א. צריכת דלק של פחות מליטר לק"מ.. שתי תיבות הילוכים ידניות.

מהבנזין אפשר לייצר הרבה וודקה עד שייתקע במדבר, או שישלמו בבנזין למישהו שיעשה וודקה ביתית. גם ככה טווח הנסיעה לא משהו, 400 ק"מ או פחות.

 

 

zil_135_147.jpg

 

 

 

 

 

scaled.php?server=503&filename=zil135l7qg8.jpg&res=landing

 

שרטוט מערכת הנעה. אם הבנתי נכון כל מנוע אחראי לצד אחד - מנוע שמאלי לצד שמאל, מנוע ימני לצד ימין. המנוע מסומן כבלוק עם 8 בוכנות, 4 בכל צד. המנועים בחזית. ע"פ ויקיפדיה הדבר הזה יוצר 1959 עד 1994..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי שרטוט הזה מזכיר יותר חשמל. וריאציה מסובכת של נורה סוללה ומפסק.:lol: הרכב לא אוניברסלי כי אם מנוע אחד הולך תיהיה קצת בעייה לנסוע איתו. היו צריכים לחלק עבודת המנועים לאורך ולא לרוחב.

 

יש כלי אחד שחבל במיוחד שלא שמרו אותו, זה EKRANOPLAN. אונייה/מטוס עם 8 מנועי סילון.

ekranoplan.jpg

 

קיים אחד כזה שלם לפחות אחד. אבל הוא במצב לא מזהיר כבר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי שרטוט הזה מזכיר יותר חשמל. וריאציה מסובכת של נורה סוללה ומפסק.:lol:

 

ר.

 

ZIL 135: מערכת הנעה אכן נראית כמו שרטוט מעגל חשמלי, הרוסים תמיד יצירתיים, אם למשל מנוע ימין הלך, אפשר לקרטע על מנוע שמאל, בהנחה שיש מע' נעילה אורכית שתעביר את כל הכח שנשאר לצד ימין.

לעניות דעתי אי אפשר לחבר ימין ושמאל בגלל תדרים שונים שמייצרים המנועים שיפרקו כל גיר מצוי.

למשל - אפשר לחבר מנוע אחד אחרי השני אבל חייבים לוודא שמערכת ההנעה שנמצאת אחרי המנועים תשרוד את התדר המשתנה שיוצר החיבור בין שני מנועים, זה שהם מסתובבים באותו סל"ד זה עדיין לא אומר שהתדר אחיד, שוב נראה שחזרנו לחשמל, מה? אבל לא, זאת מכניקה..

 

המפלצת המעופפת מייד אין רוסיה- הרעיון נלקח מהמטוס הגדול של הווארד יוז במסגרת הפינה למי יש יותר גדול.

יש שם כמה טוויסטים שיהיה מעניין.. לעניות דעתי, ואין לי רקע בהנדסה אוירונאוטית..מנועי הסילון מקדימה יבלעו כמויות עצומות של אדי מלח ומכאן לא ממש שווה לתחזק את המטוס, גם בים גבוה אין לו מה לחפש, איך יצור אפקט קרקע? מה יקרה עם ינחת בים של 7 מטר גובה? המטוס-אונייה הופעל בים הכספי אולי לעשות אטרקציה תיירותית ולא למכור לברזל..

גיא א.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך לכל הרוחות מחליפים סטרטר בקמינס 460?!?! 1) הברגים סגורים חזק ואין גישה נורמלית לידית המומנט; 2)אחד מהברגים בכלל כמעט לא נגיש!!! WTF, עם איזה כלי עושים את זה?!?!:evil::?:cry:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המפלצת המעופפת מייד אין רוסיה- הרעיון נלקח מהמטוס הגדול של הווארד יוז במסגרת הפינה למי יש יותר גדול.

יש שם כמה טוויסטים שיהיה מעניין.. לעניות דעתי, ואין לי רקע בהנדסה אוירונאוטית..מנועי הסילון מקדימה יבלעו כמויות עצומות של אדי מלח ומכאן לא ממש שווה לתחזק את המטוס, גם בים גבוה אין לו מה לחפש, איך יצור אפקט קרקע? מה יקרה עם ינחת בים של 7 מטר גובה? המטוס-אונייה הופעל בים הכספי אולי לעשות אטרקציה תיירותית ולא למכור לברזל..

כמה שאני מבין דבר הזה משתמש באפקט של כרית אויר שנוצרת בגלל מהירות והוא יכול לטוס בגובה של כ10 מטרים ובסופות עד רמה 2 (לא יודע מה זה אומר).

היתרון של הכלי המוזר הזה שמכמ לא רואה אותו כי הוא טס נמוך ולא נוגע במים. יתרון מוסף שזה שהוא טס על 400 קמש יותר מהר מכל אונייה ויכול להוביל חיילים או ציוד מהר מאוד ממקום למקום. האקזמפלר הספציפי מצויד בטילים נגד אוניות, שני טילים כאלה מורידים אונייה בכל גודל שהוא. כל אחד משמונת המנועים של המפלצת הזאת יותר חזק בהרבה ממנוע של מיג 25 (שגם הוא לא חלש) ויש להמנועים האלו דחף וקטורי. הדבר הזה נחשב אונייה והשימוש בו הפסיק כי למעשה אין בו צורך.

אתה צודק, זה היה יכול להיות אטרקצייה מעניינת, כניראה שהתפעול עד כדי כך יקר שאף אחד לא ירצה לקנות כרטיס.

מענין כיצד הם פתרו בעייה של מלח שנכנס למנועים האלו. גוף דרך אגב עשויי אלומיניום ומגנזיום.

 

בקשר לזיל, אפשר לעשות שני גירים ויש כמה רכבים שבנויים ככה.  

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך לכל הרוחות מחליפים סטרטר בקמינס 460?!?! 1):evil::?:cry:

 

גנאדי, אתה מתכוןן לקמינס N14? אם כן ר' לינק לספר:

http://www.scribd.com/doc/34823842/Engine-Cummins-motor-diesel-n14#outer_page_33

הם כותבי םשצריך עוד מישהו שיחזיק את הסטרטר בגלל המשקל הכבד.

המנוע מותקן במשאית?

איזה דגם המשאית? ניסית ידית כח או רצ'ט עם כמה מאריכים ומפרק או שנים בין מאריך למאריך?

אתה יכול לנסות סט קטן יותר של בוקסות, למשל 1/4 במקום 3/8.

שם המשחק סבלנות ולראות כל הזמן מה אתה עושה ולא סתם לקלוע לראש הבורג ולנסות לסובב.

בכל מקרה תעבוד בזהירות! עדיף בוקסה 6 פינות.

תיזהר לא לטחון את ראשי הברגים כי אז באמת יהיה :cry:

 

בהצלחה

גיא א.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לעבוד שם רק עם הבוקסה "כוכב" 16 מ"מ כי הברגים שם זה ה"כוכב" כולם, וזה מאד בעייתי להכניס לשם משהו... ידית ראצ'ט קטנה אחת כבר שברתי- אין לה מספיק כח, ידית מומנט לא נכנסת לשם בכלל... אין לי כל כך הרבה מאריכים בשביל להגיע לשם... הבורג הכי בעייתי לדעתי זה הבורג הקרוב ביותר לגוף המנוע- המחשב עם כל הצמות שלו מסתיר אותו לגמרי, ואני מפחד להוריד את המחשב בשביל זה- לך תדע מה זה יכול לעשות למגעים, המנוע הזה ממוחשב מהייסוד ורק חסר שמשהו שם לא יעבוד כמו שצריך... חוץ מזה השלדה קרובה מדי וזה מפריע מאד למהלך הידית. עד עכשיו הצלחתי לשחרר רק בורג אחד- שגם סגרתי בחזרה בינתיים כי לא הצלחתי לפתוח את האחרים- אז מה עשינו?:cry::roll:

וכן- הוא יושב על המשאית- פרייטליינר...:roll: הסטרטר הישן עושה צרות- נשרפו לו המגעים של הסולונואיד... בסוף אלך לחשמלאי נראה לי- כמה זה כבר יכול לעלות העבודה הזו, ולו בטח יש כלים מתאימים וניסיון עם החרא הזה...:?:evil: פעם הראשונה בחיים שאני לא יכול להחליף לבד את הסטרטר...:oops:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לעבוד שם רק עם הבוקסה "כוכב" 16 מ"מ כי הברגים שם זה ה"כוכב" כולם,

 

יכול להיות שלחשמלאי יש כלי מיוחד שכולל כמה מאריכים ומפרקים, לפעמים בונים כלי מיוחד כדי להגיע לבורג אחד בעייתי. כשהמנוע יצא מקמינס הכל קל להגעה, אחר כך תוקעים אותו בשילדה, בגלל חוסר תכנון אז המחשב מסתיר את הבורג, קורות השילדה חוסמות גישה. וזה פתח בדיוק לפינות דפוקות כמו אלו שתיארת כאן.

אם הוצאת בורג אחד אז המשקל נופל על הברגים הנותרים ובכלל לא עוזר.. אולי תנסה לתמוך את הסטרטר מלמטה עם ג'ק, אם אין לך תאילנדי בהישג זרת..

בהצלחה :))

מה הדגם של הפרייטליינר?

גיא א.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 272 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...