Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

אני משוטט בפורום לאחרונה, בתקווה ללמוד מעט על אודיו, במטרה שיהיה לי יותר קל לכוון אתכם בקרוב למערכת שאני רוצה.

ראיתי כאן בנאדם שחיפש מערכת והגדיר שהוא מחפש SPL.

 

מה זה SPL ?

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

על המושג SPL תברר בוויקיפדיה.

בגדול יש שני מחלות באודיופיליה, אחת SPL שזה אנשים שמחפשים את התדר הנכון שגורם לרכב להיתפרד לשמשות להתנפץ ולברגים להשתרר, וSQ שזה להוציא כמה שיותר כסף על מערכת..

 

(SPL =sound pulse leve רמת דחיפת האוויר)

ו SQ= sound quality

פורסם

בטח שאפשר :)

בשביל זה המציאו את המושג SQPL.

 

פחות או יותר מה שהולך אצלי ברכב:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

"פשרה" זה דבר מאוד יחסי. בתעכלס כל מערכת SQ ממוצעת ומעלה תהיה מסוגלת לנגן בעוצמה לא מבוטלת. זה לא ש SQ זה מערכת חלשה . מה שכן אנשי ה SPL מתיחסים לסקלות העוצמה אחרת לגמרי מאשר בן אנוש ממוצע מתיחס אליהם..

:wink:

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
"פשרה" זה דבר מאוד יחסי. בתעכלס כל מערכת SQ ממוצעת ומעלה תהיה מסוגלת לנגן בעוצמה לא מבוטלת. זה לא ש SQ זה מערכת חלשה . מה שכן אנשי ה SPL מתיחסים לסקלות העוצמה אחרת לגמרי מאשר בן אנוש ממוצע מתיחס אליהם..

:wink:

 

צריך לשמוע שתי מערכות כאלה זו לצד זו ולהבין.

יקח המון זמן עד המפגש הבא במרכז?

פורסם

המפגש הבא יהיה באיזור עוד שבועיים.

כאשר יוחלט על מפגש תפורסם הודעה בפורום שכולם יראו.

וכן , אני מתל אביב.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
בגדול יש שני מחלות באודיופיליה, אחת SPL שזה אנשים שמחפשים את התדר הנכון שגורם לרכב להיתפרד לשמשות להתנפץ ולברגים להשתרר, וSQ שזה להוציא כמה שיותר כסף על מערכת..

:lol:אהבתי, אך יש לי הסתייגות:

 

ראשית, מערכות SPL אמיתיות עולות הרבה כסף, דורשות הבנה והשקעה רבה בתשתית וברכיבים, לא פעם יותר ממערכות SQ "סטנדרטיות"..

 

שנית, שמעתי בחצי אוזן מניר "green monster", שבדיקת SQ בתחרויות, נמדדת לפחות ב140DB, משמע מערכות SQ אמיתיות הם כבר SQLיות פחות או יותר..

 

גילוי נאות: פעם חשבתי שלחובבי הSPL יש רק דבר אחד בראש. בום בום בום. וחזק מאד. אבל אז אני פוגש אדם כמו אליקו למשל, ורואה כמה האיכות חשובה לו, איזה סטים מסתובבים לו ברכב, כמה הבנה מעמיקה עומדת מאחורי זה. כבוד.


×
×
  • תוכן חדש...