Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, אני חדש כאן בפורום ומקריאה קצרה נחשפתי לעולם האודיו של הרכבים שלא ממש הכרתי,

 

אבל לעצם העיניין, אני מחפש באמת משהו פשוט, לא מערכת סטריאו מורכבת שמפיקה עוצמות אימתניים, או יחדיות הגברה שמוציאות צליל זכים...

 

אני מחפש רדיו דיסק עם חיבור USB שיכלול בתוכו עוד מספר פרמטרים שדי חשובים לי.

 

ID3 TAG - או- בקיצור- היכולות לקרוא שמות של קבצי MP3 ושמות תיקיות כולל עיברית.

 

BSM- אני לא בטוח שזה המינוח, אבל שלרדיו תהיה אפשרות לעקוב אחרי התחנות בזיכרון ולעבור לתחנה חלופית כאשר עובים לאזור שידור אחר.

 

כבל חיבור לדיבורית של הסלולרי, כך שבזמן צילצול תהיה השתקה אוטומטית של השמע.

 

תצוגה ברורה, שתאפשר לקרוא את שמות השירים/ תיקיות וכד...

 

וכמובן מחיר סביר- אם אפשר עד -800 ש"ח. ללא התקנה.

 

כמובן שחשובה איכות הסאונד, אבל אני לא מחפש משהו ברמה, - רק מכשיר סביר שהמוזיקה שתופק ממנו לא תצרום לי באוזן. (אני לא מתכוון להשקיע ברמקולים מעבר למה שסיפק יצרן הרכב.)

 

יתר הדברים כמו (תצוגה עשירה וצבעונית, קלות תפעול...) פחות חשובים לי, אבל אם ניתן לקבל אותם באותה חבילה, אזי מה טוב...

 

אשמח לשמוע המלצות על דגמים שכוללים את הפרמטרים שציינתי ולשמוע מנסיונכם , הכרותכם דעות לחיוב או שלילה לדגמים אלה.

 

ראיתי מספר דגמים של פיוניר וקנווד אבל המחירים שלהם קצת גבוהים.

 

נתקלתי בדגם הזה של DAEWOO AGC5280, אבל אני לא בטוח שיש לו את ה- BSM.

 

תודה לכל מי שיוכל להמליץ או להזהיר מדגמים כאלה ואחרים.

 

אריק.

פורסם

בקשר ל BSM..אם אני לא טועה יש את זה בדר"כ ברדיו מובנה.. (למשל במאזדה 3\6,לנד קרוזר וכ'ו)

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

שלום , ה ייתי ממליץ לך על פיוניר דגם 3000UB

בדיוק כמו שבקשת אבל , אין אפשרות לקרוא TAG בעברית לא נתקלתי במכשיר שכן יכול

אחרי הכל אנחנו אחוזון קטן של צרכנים מכלל העולם ככה

שזה לא ממש כדאי לחברות לשדרג את היכולות קריאה של TAG בעברית.

פורסם

+1

גם אני הייתי ממליץ לך על הרדיו הזה כל מה שרצית חוץ מהעברית, שאם אתה שואל אותי אתה יכול לוותר על זה לא כל כך נחוץ.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

×
×
  • תוכן חדש...