Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] אלפא מאשרים 230 כ"ס ל MITO


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם 200זה הסף אזי הגולף GTI הלאון קופרה המגאן 225 ועוד רבות וטובות "מבזבזות" כח?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

My point exactly.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

יש לי ביד עלון מסוכנות אלפא רומאו בהולנד, אכן מופיעה גרסאת 230 כ"ס, על מנוע 1.8 ל' טורבו (לכל המתכננים לשפר - :twisted:).

ההגה בכל הגרסאות יהיה, ככל הנראה, הגה מתוגבר חשמלי :|.

במהלך סוף השבוע האחרון הוזמנו גדולי המגאזינים האירופאים לבחון המכונית על אחד המסלולים באיטליה - כתבות יהיו בקרוב.

המכונית תהיה במידות כמעט זהות ל- 147, למעט האורך - 10 ס"מ פחות.

 

בנוסף, לפי מה שנאמר לי - שיווק המי.טו. בהולנד יתחיל באוגוסט ואז גם יסתיים שיווק (וייצור) ה- 147 :!:

 

הדבר היפה בסוכנות הזו, מלבד האינפורמציה הנדיבה שנמסרה לי, הוא שבקומה השניה שלהם עומדת 8C (אני לא צריך לחכות לאוטומוטור 8)).

 

דניאל

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

רוני, אנא המבחן בPDF , באימייל, לטובת היושבים בניכר :shock:

(שממתינים לתג המחיר הסופי, שברמות מקומיות, לפחות לגרסת ה- 155 כ"ס, נחשב לנוח ביותר :wink:)

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם
רוני, אנא המבחן בPDF , באימייל, לטובת היושבים בניכר :shock:

(שממתינים לתג המחיר הסופי, שברמות מקומיות, לפחות לגרסת ה- 155 כ"ס, נחשב לנוח ביותר :wink:)

 

לצערי (הרב) לא אני יצאתי להשקה, אלא מר טל שביט (ה@#%^*) שהדרך היחידה שלי להחזיר לו על זה בקטנה זה להגיד ששולחים אותו להשקות רק כי יש לו ותק של 70 שנה בעיתונות הרכב וכי הרופא עדיין מאשר לו לטוס :-P:wink:

 

את הכתבה של מגזין אוטו תוכל לקרוא... במגזין אוטו. כמובן שכתבות של מגזינים אחרים תוכל לקרוא במקומות אחרים, ואני מניח שגם לאינטרנט חלק מהכתבות יעלו (ב-YNET בוודאות, לא יודע בקשר לאחרים).

 

בכל מקרה - נשמע כמו אוטו כלבבי...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, אתם לא שולחים להולנד...

הגיליונות שלי מגיעים לאשדוד :?

 

טוב- אבא, אם אתה קורא את זה , אנא שלח לי הכתבה :lol:, אני רוצה MI.TO !

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

הורידו 20 כ"ס בהספק , אבל גם 100 ק"ג.

חוצמזה - המנוע עם ה-230 כ"ס הוא 1.8 טורבו, להביא אותו ל-250 כ"ס , כנראה, לא יהיה קשה :evil:

 

אגב,

ב- Carfolio יש כבר את המפרט !

 

בברכה,

 

דניאל

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

כאמור, לפי הסוכן ההולנדי, ייצור ה-147 מפסיק באוגוסט. מה שאומר שבפועל, עד להצגת ה- 149 (צפויה לא לפני המחצית השניה של 2009) , המיטו תמלא את החלל.

מה גם שמבחינת המידות הפיזיות היא כמעט ממלאת את הנעלים היפיפיות של ה-147.

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם
ולכל המעוניינים:

 

http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Alfa-Romeo-Mito-1.4-155-T-Jet/233568/

 

יש כתבות ראשונות!

 

לפי הכתבה יש גירסת 1.4T עם 150 כ"ס שנראית מצויין. מחירה בבריטניה 15K פאונד.

עושה תיאבון הטילקיה הקטנה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...