Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיז'ו 89 205 | לא מניע


Vovka
שימו לב! השרשור הזה בן 5975 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום כולם,

הרכב של אחותי לא מניע. הרכב הוא קרבורטור משנת 89.

יש ניצוץ, יש סטרטר אין דלק!

הפילטר של הדלק יבש, מהצינוריות לא יוצה כלום ובכלל מדבר שם.

אני לא מכיר את המערכת הזאת אבל ראיתי שליד הסליל יש "משאבה" קטנה שמחוברת לראש ויש שני חצים על החיבורים של הצינורת דלק. האם זאת משאבת הדלק של הרכב? האם היא מכאנית? האם יש עוד משאבה באוטו הזה?

 

יש למישהו כיוון אחר אולי?

 

תודה מראש. :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי משאבת בנזין. בדוק פיוזים שלה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי משאבת בנזין. בדוק פיוזים שלה.

אלפא המשאבה בפזו היא מכנית, ונמצאת בתא המנוע מורכבת על המנוע.

לרוב צנרת הדלק לפני מסנן הדלק יבשה וסדוקה, וגורם ליניקת אוויר.

במקרה חירום, בתנאי תיקון דרך/חירום, אני פועל כך:

אני מגיע לרכב עם גריקן דלק, עם צינור דלק באורך מתאים, שם את הגריקן , בתוך הרכב בצד הנוסע, מחבר קצה צינור דלק

ישירות למשאבה המכנית, כאשר הצה השני, טבול בתוך זריקן הדלק, במקרה של משאבת דלק תקינה, וצנרת יבשה ומחוררת, הרכב מתניע תוך שניות, הרכב מגיע אלי, אני מחליף ללקוח את הצנרת היבשה, ושולחו בנסיעה רגועה לביתו.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה, אני מבין מדבריך

זה מה שמעניין, לא חייב להיות נזילת דלק לפני המשאבה, אך משאבת הדלק כנראה שואבת אוויר.

הנזילה נמנעת משום שכנראה, הקרע נמצא במקום גבוה, ובגלל חוק כלים שבויים, נמנעת נזילת דלק, אט כי יש דלק בקו הולכת הדלק מהטנק.

יש לחפש בדקדקנות, אתהקרע בצינור, באם יש צורך גם לאור פנס, אך מיותר לציין שלא לאור נר!

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5975 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...