Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגאן 2005 רעש בהתנעה


liron000
שימו לב! השרשור הזה בן 5975 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

יש לי מגאן 2005 ידנית מנוע בנזין

כאשר הרכב קר ואני בא להניע אותו יוצא רעש מוזר. רעש מתכתי- נקישות. אם המנוע חם אז אין כל בעיה. יצרתי קשר עם מוסך רנו והם אמרו לי שהם מודעים לבעיה ויש צורך להחליף איזה חלק שעלותו קרובה ל 4000 ש"ח!!

 

הרכב כבר אינו באחריות. שאלתי אליכם- האם הבעיה מוכרת לכם? האם יש הצעות לפתרון?

כל מידע או הערה בנושא תתקבל בברכה

 

בתודה מראש

 

לירון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לירון היי.

הבעייה מוכרת וידוע. מדובר בפולי דפייזר שלא מקבל שימון.

החלפתו של פולי זה, דורש החלפת רצועת טיימינג כולל רצועות אביזרים ומותחנים, מה שמייקר משמעותית את המחיר.

כמו כן, בעת החלפתו, יש לבדוק חיישן גל זיזים, ולפעמים יש להחליפו גם כן.

התיקון הוא לא זול, אך יצרן מודע לכך שקיימת בעייה זו, והיא מאוד נפוצה.

הפתרון בשבילך הוא:

1. תיגש למוסך מורשה לאחר 1 לחודש, כי מחירי רצועות טיימינג יורדות במחיר משמעותית.

2. תבקש מהמוסך להגיש מחווה מסחרית ליבואן, ב-80% מהמקרים, יצרן לוקח על עצמו את עלות התיקון.

בברכה.

יגאל.

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל ראשית תודה על התגובה המהירה

 

האם מי שאמור לגלות נכונות ולקחת על עצמו את עלות התיקון הוא היבואן או היצרן?

כמו כן אדאג לגשת אל מוסך ולפעול כפי שאמרת- אעדכן אותך באשר לתוצאה הסופית

 

שוב תודה

 

לירון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה לירון.

הרכב שלך כבר לא באחריות יצרן, אז כל מה שאתה יכול לבקש הוא מחווה מסחרית מיבואן, והוא בדרך כלל מסתכל על פרטים כמו: איזה יד אתה, האם אתה מטפל במורשה, קילומטרג' וכו'.

אך, זה לא המצב!

במצב ספציפי שלך, והיא תקלה בדפייזר, יצרן לוקח תיקון זה על עצמו ברוב המקרים.

שיהיה לך שבת שלום ואל תדאג, אתה לא רק " לא מפסיד " אלא גם מרוויח, כי אתה מקבל החלפת טיימינג בחינם :wink:

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5975 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...