Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה מביאים לי רדיודיסק של Blaupunkt דגם mp34

http://kaudio.co.il/Product.asp?Pid=45417&Cat2Cat1ID=41&Cat2ID=137&aff=zap

 

וצ'נגר

Blaupunkt cdc A03

 

לא מצאתי מידע בארץ ולכן אני רוצה מידע ממישהו שמכיר את המכשיר הנה מידע מאתר בחול

http://www.blaupunkt.com/au/7607700020_main.asp

 

אז תנו חוות דעת על המוצרים....תודה מראש!

פורסם
הרדיו על הפנים ובטח לא שווה את המחיר הנקוב באתר. במחיר כזה (אם אתה משלם, כי נראה ש"מביאים" לך) יש הרבה אופציות אחרות

 

אממ ת'שמע לא יודע אני מקבל את זה מתנה...אבל אני מחפש תכלס איכות...ככה שאם זה עד כדי

כך זבל..אני מעדיף להשקיע ת'גג 600 שקל ולקנות משהו יותר טוב מזה....אני לא מתכוון לשים יותר מ600 שקל

על רדיו דיסק ולכן אם זה ישתלם לי לקחת וחינם מאשר לחפש משהו ב600 שקל שיתן לי את אותה תמורה

אז וואלה אני ישאר אם זה.....אוקי תודה כל מיקרה

 

עוד דעות?

פורסם

זה ממש סתם רדיו דיסק, נראה לי כבר שעדיף לך לקנות פנסוניק 5301 ב650 שקל חדש! מכשיר בכמה רמות מעל זה.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
זה ממש סתם רדיו דיסק, נראה לי כבר שעדיף לך לקנות פנסוניק 5301 ב650 שקל חדש! מכשיר בכמה רמות מעל זה.

אמיר

האמת שלפי הנתונים הם נשמעים מאוד דומים כמובן אם כמה פלוסים קלים...אבל האם זה

שווה לוותר על רדיו דיסק מתנה בשביל זה...בשביל לקבל עוד קצת סך הכל?=\

תודה שוב

×
×
  • תוכן חדש...