Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קשיים בהתנעה מאזדה לאנטיס 2004 אוטומט


nisimbs
שימו לב! השרשור הזה בן 5957 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

עיינתי בשאלות השונות שהיו בעבר בפורום אולם לא מצאתי מענה לשאלתי.

יש לי רכב מאזדה לאנטיס שנת 2004 אוטומט כ 70,000 ק"מ.

לאחרונה נתקלתי בבעיה ובקשיים בהתנעה.

לאחר שהקשתי את הקוד הסודי האוטו פשוט מסרב להניע (אותו רעש ורעידות כמו שמנסים להניע כשמקישים קוד שגוי).

לפעמים אני מצליח להניע לאחר מספר פעמים של ניסיוניות ולפעמים על ההתחלה הוא מניע. זה לא משהו קבוע.

מדי פעם הוא מראה סימני התנעה אבל מיד נכבה.

לאחר שאני מניע , הנסיעה חלקה ללא תקלות.

ניסיתי להחליף בין השלטים והמפתחות, ללא הועיל.

ניסיתי בהתחלה רק להעביר את הסוויץ למצב 1 להמתין שניה ואז להניע, גם זה לא עזר.

הייתי במוסך שבו הותקנה הקודנית ודווקא אז הרכב היה ממושמע ולא הצליחו לעלות על התקלה.

מערכת החשמל, נעילה,אורות וכו' עובדת בצורה תקינה.

הרכב עובר טיפולים תקופתיים בהתאם להוראות היצרן, טרם הוחלפה רצועת טיימינג.

נא עצתכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיוני לפי תיאורך,שעדיין הבעיה נעוצה בקודן או בדרך אליו.

צריך לפנות למי שמתמחה בקודנית הזו,להשאיר לו את הרכב לפז"מ מסויים שבו יבדוק את עניין ההתנעה.(נניח:יניע,יכבה לחצי שעה ואז ינסה שוב להניע).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנתק את הקודנית זמנית ולבדוק אם הבעיה חוזרת במאזדה לאנטיס יחידת הניתוק נמצאת בד"כ מתחת למושב האחורי צמוד למשאבת הדלק ניתן לנתק ועקוף אותה בקלות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פה למתקין שינתק לך את הקודנית ונסה להתניע.

 

אם ההתנעה חלקה אז הבעיה היא מן הסתם בקודנית, אם עדיין יש בעיה אז צריך להתחבר לסורק תקלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הייתי אצל מתקין מורשה והקודן מסתבר לא מנתק לי את הסטארטר.

מבדיקה שלו הקודן תקין והבעיה בסטארטר. החלפתי סטארטר ואולם התקלה לא נפתרה.

חזרתי אליו, לטענתו הבעיה בחיישן.שאלתי כדלקמן:

א. האם זה הגיוני (בתור אחד שלא מבין ברכב)?

ב. כמה עולה החלפת חיישן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על איזה חיישן מדובר?

 

אם הקודם לא מנתק את הסטארטר ונתק את משאבת הדלק אז באמת תופיע תופעה שתיארת שהרכב מנסה להניע אך לא מצליח,ז"א שומעים את הסטארטר עובד אך הרכב לא מניע כי לא נגיע דלק למנוע,בנוסף העניין של הרכב מניע לחצי שניה ונכבה זה עקב כך שיש עדיין דלק בצינורות ואז הוא נכבה כי הדלק לא ממשיך להגיע עקב ניתוק המשאבה.

 

כמו שאמרו מעליי תנסה לנתק את הקודם מהמשאבת דלק,ז"א תעשה גשר על החוטים ותראה אם התופעה נעלמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הקודנית לא מנתקת את הסטרטר וכשאתה מנסה להניע והרכב לא מניע יש סטרטר (אם הבנתי אותך נכון) אז למה החלפת סטרטר?!

 

אם ההבנתי את דבריך נכונה- יש סטרטר והרכב לא מניע, הקודנית מנתקת הצתה/אספקת דלק. לכן בעיה בקודנית בהחלט יכולה לגרום לתופעה שאתה מתאר. בתור התחלה אני מצטרף להמלצה לנתק לתקופה זמנית בה אמורה התקלה להופיע ולעקוב.

 

אם הבעיה תמשיך לאחר ניתוק הקודנית יש להמשיך ע"י חיבור למחשב וקריאת תקלות שמורות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי אפשרויות.

 

האחת, היקרה יותר, לעיתים רק בסופו של תהליך, להשאיר את האוטו אצל מקצוען, לאבחון "מה חסר" בזמן שהאוטו לא מניע, ואיתור התקלה וטיפול בה בהתאם לממצא.

 

השנייה, ביצוע גישורים לכל סוגי וסך הניתוקים שקיימים במערכות המיגון השונות שקיימות ברכב.

 

שים לב, עת שהניתוקים מגושרים (מבוטלים) הרכב לא עומד בתנאי פוליסת הביטוח המקיף, אי לכך, יש להודיע לסוכן הביטוחו/או לחברת הביטוח על הביצוע הנ"ל לשם איתור התקלה.

 

קבל טיפ קטן, הם לא אוהבים את זה, אז אפשרות ראשונה כאן, זה ללחוץ עליהם ולהסביר שזו תהליך של דיאגנוסטיקה, האפשרות השניה, הלא מומלצת, היא פשוט לא להודיע להם דבר, ולקוות שלא יקרה "מקרה ביטוח" , כי אז אתה עלול למצוא את עצמך בבעיה.

 

אני אישית, ממליץ על הדרך הראויה, של להודיע להם, או להשאיר את האוטו במוסך/אצל המתקין, עד לאבחון.

 

בברכה, וחזור לעדכן.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחילה אני מודה על העזרה וגם על הידע שצברתי.

הרכב נמצא עכשיו בטיפול מוסך מורשה.

אם הבעיה היא באמת בקודן שמנטרל את משאבת הדלק, כיצד לפעמים אני מצליח להניע ולסוע ברכב ללא תקלות, הרכב לא נכבה בנסיעה....

ד"א, לטענת המוסכניק זה חיישן ההצתה שצריך להחליף, כמו יכול לעלות החלפה של חיישן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

ראשית תודה לכל העצות המועילות

ביצעו לי ניתוק/מעקף של הקודנית והרכב נוסע.

נאמר לי שככל הנראה זה בעיה בקודנית ויש צורך לפרק א תהכספת של האוטו, לקדוח...

כל מיני מילים שנועדו להפחיד ולייקר את המשך הטיפול ואול יבאמת זה כך...

בכל מקרה, במוסך המרכזי לא ששים לטפל בזה...

אנ יגר בנתניה מישהו יוכל לתת לי עצה למי לפנות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5957 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...