Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

nissan GTR - מישהו יכול להסביר לי איך היא מקיפה את הנורדשלייפה כל כך מהר?!


pelo911
שימו לב! השרשור הזה בן 5835 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רוני על מה אתה מדבר!? הניהוג בGT5P (להזכירך זה עוד לא המשחק המלא כמובן) הוא אחד המנועים אם לא המנוע-הכי מציאותי שאי פעם נוצר.

 

אתה מוזמן אליי הבייתה לסשן קצר לבוא ולראות שזה לא עד כדי כך לכוון וללחוץ ממש לא... במיוחד אם משחקים את המשחק עם הגה זה הופך את זה למציאותי מאוד... כאשר ישנם פה ושם פקטורים שקצת הורסים את המציאותיות בו אבל העובדה היא שאם בהגה בפליסטיישן אתה מצליח להוציא תוצאה מסויימת על מסלול מסויים עם רכב מסויים, מירב הסיכויים שאם תגש לאותו מסלול באותם תנאים, אתה תוציא תוצאה שקרובה לתוצאה במשחק בהפרש של כ10 שניות, וזה כבר לא תלוי במציאותיות במשחק אלא עד כמה אתה מוכן לקחת סיכונים על המסלול פיזית.

 

וזה הוכח כבר, וגם לדעתי היה פרק של טופגיר שג'רמי עשה את אותו העניין והצליח להתקרב לזמן שלו באופן די מפתיע, וגם הוא טען להפרש הזה עקב כך שעל המסלול הוא לא יקח את אותם סיכונים כמו בפליסטיישן.

 

אבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי רוני התכוון לעובדה שהנהיגה בGTR בGT5P מרגישה כמו בסימולטור. כוון וסע - האוטו יגיע לשם.

 

לגבי הקטע עם קלרקסון - דובר על מסלול בקליפורניה (שבמקרה ברח לי שמו).

 

ובכל מקרה, 10 שניות על מרבית המסלולים זה ה-מ-ו-ן זמן!

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מה הסיפור עכשיו ביפן , הרי בכל זאת 480 כוח סוס יש ל GTR החדשה

אבל שוב , אין כל הגיון שההספק האמיתי יהיה 480 כוח סוס

פורשה 911 טורבו (פורשה בכלל) נולדו במסלול הנורבורינג , אז לא יתכן שהניסאן תקיף את המסלול יותר מהר עם יותר משקל , הספק זהה , הנעה כפולה סופר מתוחכמת בשניהם.

 

לפי מה שהיה כתוב במגזין איבו (במבחן שרוני דיבר עליו), ה-480 כ"ס הם בגלגלים. משמע, הרבה יותר במנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג.גם ה-GTR החדשה נולדה על הרינג.

 

רוני

 

ה-GTR אכן נולדה על הרינג,אבל לא על זה שבגרמניה,אלא על העתק הרינג שהם בנו ביפן.

 

ניסן מלכתחילה ייעדה את ה-GTR להיות GIANT KILLER וכיאה לכזאת הם ידעו שהרכב יצטרך להוכיח את זה במגרש הביתי של הגרמניות, זו הסיבה שהם בנו ביפן מסלול שהוא העתק אחד לאחד של הרינג המקורי (רק קצת יותר קטן,עד כמה שזכור לי), זה חסך להם את הזמן הכרוך בהטסת המכונית כל פעם לגרמניה ואז להחזיר אותה לכיוונים ועוד פעם הטסה לגרמניה וכו'.

 

אגב, הפעם הראשונה שפורשה קיבלה בראש מה-GTR היתה ברינג ביפן,זו הסיבה שכל המגזינים יצאו כבר ביום למחרת בהצהרות "לא רשמיות", כי הם חיכו למפגש חוזר ברינג האמיתי.

 

הצליח להם בסוף...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני על מה אתה מדבר!? הניהוג בGT5P (להזכירך זה עוד לא המשחק המלא כמובן) הוא אחד המנועים אם לא המנוע-הכי מציאותי שאי פעם נוצר.

 

מסכים איתך שהניהוג ב-GT5P מעולה. נהגתי עליו לא מעט ואפילו כתבתי ביקורת במגזין אוטו. מה שהתכוונתי זה בדיוק למה שדיסקובר כתב - שה-GTR במשחק מרגישה קצת כמו "כוון וסע" לעומת רוב המכוניות האחרות.

 

ה-GTR אכן נולדה על הרינג,אבל לא על זה שבגרמניה,אלא על העתק הרינג שהם בנו ביפן.

 

ניסן מלכתחילה ייעדה את ה-GTR להיות GIANT KILLER וכיאה לכזאת הם ידעו שהרכב יצטרך להוכיח את זה במגרש הביתי של הגרמניות, זו הסיבה שהם בנו ביפן מסלול שהוא העתק אחד לאחד של הרינג המקורי (רק קצת יותר קטן,עד כמה שזכור לי), זה חסך להם את הזמן הכרוך בהטסת המכונית כל פעם לגרמניה ואז להחזיר אותה לכיוונים ועוד פעם הטסה לגרמניה וכו'.

 

אגב, הפעם הראשונה שפורשה קיבלה בראש מה-GTR היתה ברינג ביפן,זו הסיבה שכל המגזינים יצאו כבר ביום למחרת בהצהרות "לא רשמיות", כי הם חיכו למפגש חוזר ברינג האמיתי.

 

הצליח להם בסוף...

 

אחד באפריל כבר עבר...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם תהייה,

 

היתכן שזהו טרנד חדש בקרב יצרניות רכב שמשיקות מכוניות על חדשות?

כלומר להכריז על הספק מסוים כשבפועל ההספק האמיתי גבוה יותר וכך ולהשאיר את המתחרים עם המכנסיים למטה

ולהנות מהתהילה בזמן שהמתחרים מתעדכנים..

דוגמא נוספת היא הקורבט ZR1 (אאל"ט) שבפועל GM הכריזו שיש לה 640 כ"ס ולא 620 כפי שתכננו במקור.

 

טוב זו באמת תאוריה מצוצה מהאצבע אבל שיהיה :|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אחד באפריל כבר עבר...

 

 

דווקא אמיתי לגמרי,אני יכול לסרוק כתבה מעיתון שמדברת על ה"מיני רינג" שניסאן בנתה.

 

הם בנו את המסלול באי שנקרא HOKKAIDO, וכדי לשמור על ה"אותנטיות" הם בנו שם את הרפליקה של הרינג ובנוסף קטע מהאוטובאן הגרמני יחד עם תמרורי דרך בגרמנית,אזורי עצירה לפיקניק וכו' בדיוק כמו באוטובאן,ואפילו צחקו על זה שהם שמו בנקודות ה"פיקניק" פחי אשפה למרות שידעו מראש שאף אחד לא יעשה שם שום פיקניק כי זה מסלול ניסויים שנבנה כולו ל-GT-R.

 

בכתבה רשום שהירידה הזאת לפרטים רק באה להראות כמה ניסאן שקדו ועמלו במטרה לנצח את ה-911 במגרש הביתי שלה.

 

הכתבה מופיעה בגליון AUTOCAR שיצא ב-24 לאוקטובר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואו! עידן זה די הדהים אותי מה שאמרת כאן הרגע...

בקשר לרכב עצמו הוא באמת נולד על הרינג כאמור ובGT5P TV, יש שם מבחן שכולל 3 סרטים מלאים (איכות HD כמובן) על הרכב ובפרט מראים שם אפילו את אחד המוסכים באיזור כלשהוא ליד הרינג (כמובן שזה מקום סודי), שמאוחסנות היו שם המון GTRים ומשם הם היו למעשה יוצאים לניסויים על המסלול..!

 

אבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הקטע עם קלרקסון - דובר על מסלול בקליפורניה (שבמקרה ברח לי שמו).

 

ובכל מקרה, 10 שניות על מרבית המסלולים זה ה-מ-ו-ן זמן!

 

 

לגונה סקה.

 

בכל מקרה, בפלייסטיישן הוא עשה משהו בסגנון 1:40, ובמציאות 1:57 אם אני לא טועה, שזה אפילו לא קרוב. (20% הבדל).

 

גם אם המסלול הוא 1:1 בפלייסטיישן, עדיין יש הבדל בדרך שאתה נוהג, כמו שנאמר. בפלייסטיישן אתה יודע שאתה לא יכול לגרום נזק לשום דבר, במציאות אתה יכול להרוס רכב, במקרה הטוב, ולהיהרג במקרה הרע. אני בטוח שהמחשבה על זה גורמת לך להאט קצת יותר בפניות.

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שכתוב בכתבה לאורך כל תקופת הניסויים הרכב לא היה אפילו פעם אחת ברינג המקורי,שזה נתון מדהים אם לוקחים בחשבון שבעצם בפעם הראשונה שהוא דרך ברינג בגרמניה הוא כבר עשה בית ספר לגרמניות הבכירות.

 

את כל הניסויים ברכב ביצעו במסלול ביפן כאשר בסמוך למסלול הם בנו סדנאות שיוכלו לכייל את הרכב בזמן אמת,וזה חסך להם המון כסף.

 

כמו שכבר אמרתי, בהחלט הצליח להם.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אמיתי לגמרי,אני יכול לסרוק כתבה מעיתון שמדברת על ה"מיני רינג" שניסאן בנתה.

 

הם בנו את המסלול באי שנקרא HOKKAIDO, וכדי לשמור על ה"אותנטיות" הם בנו שם את הרפליקה של הרינג ובנוסף קטע מהאוטובאן הגרמני יחד עם תמרורי דרך בגרמנית,אזורי עצירה לפיקניק וכו' בדיוק כמו באוטובאן,ואפילו צחקו על זה שהם שמו בנקודות ה"פיקניק" פחי אשפה למרות שידעו מראש שאף אחד לא יעשה שם שום פיקניק כי זה מסלול ניסויים שנבנה כולו ל-GT-R.

 

בכתבה רשום שהירידה הזאת לפרטים רק באה להראות כמה ניסאן שקדו ועמלו במטרה לנצח את ה-911 במגרש הביתי שלה.

 

הכתבה מופיעה בגליון AUTOCAR שיצא ב-24 לאוקטובר.

 

עכשיו עשיתי חיפוש ומצאתי סימוכין. אבל עדיין - זה רק 8 ק"מ שחלק ממנו בכלל דומה יותר לאוטובאנים. אין שום איזכור לנורבורגרינג ולפחות מהתמונות אני לא רואה קווי דמיון רבים (יש לי פוסטר של הרינג מול הפרצוף). בכל מקרה מה שגרם לתגובה הראשונית שלי היה שאמרת שחסך להם המון כסף לבנות את ה"העתק רינג" ביפן במקום להטיס את הרכב לגרמניה. ת'כלס, לבנות מסלול בעלות של עשרות מיליוני דולרים עולה הרבה יותר מלהשכיר מחסן וסדנאות בגרמניה, כולל הטסת מכונאים, מהנדסים ונהגי ניסוי... :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שאתה צודק רוני, במה שכתוב בכתבה בכל אופן רשום שהמסלול הוא פשוט העתק של הרינג (הם השתמשו במילה REPLICA) ושהם שילבו קטע מהאוטובאן גם,כך שיכול להיות שמאז פרסום הכתבה שצירפת עשו שם שינויים או משהו כזה, אין לי מושג.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5835 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...