Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כנראה אצטרך להגיע לחיפה (אני גר ברחובות) עם קצת ציוד ואני מסתמך על תחבורה ציבורית בלבד.

 

הרעיון הוא לקחת רכבת עד חיפה, ובתוך חיפה להסתדר עם אוטובוס או מונית שרות.

 

אני צריך להגיע בחיפה לרחוב אלחנן 15

 

איזה אוטובוס או מונית שרות לוקחים אותי מהרכבת (לא משנה איזו תחנה כי אני יכול לרדת בכל אחת מהתחנות) הכי קרוב לכתובת הזאת?

 

אני פשוט עם קצת ציוד וזה לא יהיה סימפטי להסחב איתו ברחוב יותר מ-200 מטר בערך.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תריד בחוף כרמל ..לך לתחנת המרכזית שם שאל במודיעין איפה זה רחוב אלחנן(אני לא אפילו לא יודע ואני חיפאי:lol:)ויגידו לך איזה קוו לקחת..

 

או שפשוט ישר תיקח מונית מהרכבת וזהו.

פורסם

למה לא לנסוע עם האוטו?

 

משום מה אני מכיר לא-מעט אנשים שבשבילם נסיעה לחיפה היא פרוייקט. זה כולה שעה מת"א, לרוב אין פקקים.

 

נסיעה בתחבורה ציבורית לחיפה לוקחת יותר זמן מרכב. נקודה. (ברוב הפעמים). ועוד יש לך ציוד.

 

אגב תומר, אם הייתה לי 106GTI על אחת וכמה וכמה שהייתי מעדיף לנהוג.

פורסם

לא כשזה כמה פעמים בשבוע, זה לא ביקור חד פעמי אלא כנראה יהיה על בסיס קבוע.

 

ק"מ כזה מטורף עם האוטו אני לא מוכן לעשות במיוחד כשמחירי הדלק עולים. מה גם שלנהוג את הדרך הזאת אחרי 8 שעות על הרגליים זה לא כלכך לעניין.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
תריד בחוף כרמל ..לך לתחנת המרכזית שם שאל במודיעין איפה זה רחוב אלחנן(אני לא אפילו לא יודע ואני חיפאי:lol:)ויגידו לך איזה קוו לקחת..

קודם כל-מפה של האיזור.

מתחנה מרכזית חוף הכרמל קח 133 ורד תחנה אחת לפני מרכז הכרמל.רמז- כשתראה כיכר עם סמל של גלגל שיניים עליה, צלצל בפעמון. התחנה שאתה יורד בה נמצאת ליד מלון מוזר כזה. חפש את המבנה של אל גאוצ'ו(לחזור קצת אחורה), ושם זה נמצא, בסימטה (להבנתי מהמפה).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אתה מתכוון לכיכר על רחוב "דרך הים"?

 

יש אוטובוסים של חברת דן בחיפה?

 

במפה אני צריך את רחוב "יצחק אלחנן"

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אין אוטובוס של חברת דן בחיפה ובאיזור הצפון כולו.

אתה יכול לקחת קו 133 כמו שנאמר פה, ולרדת במרכז הכרמל- הרחוב נמצא במרחק של 2 דקות הליכה משם.

או לקחת קו 3 אשר הוא הרבה יותר מהיר מקו 133 ולרדת במרכז הכרמל גם כן

פורסם

וואללה, יש קו 3 במרכזית...שכחתי ממנו. אני פשוט לא קליינט שלו...

ואין קווי דן בחיפה ובאזור הצפון. למה? כובע(של שוטר לא מציל מדו"ח).

טומי-נתתי מפה לבחור, הוא לא צריך להגיע עד מרכז הכרמל! הוא סתם יצטרך לחזור אחורה.

תומר-זו בדיוק הכיכר, בכניסה ל"דרך הים".יש לידה תחנה-לא זו, אתה יורד בתחנה הבאה בתור.

בהצלחה.

אגב, קו 3 עוצר במרכז הכרמל אבל לא בתחנה שדיברתי עליה.

נב

אני מקווה מאד שאתה לא מתכנן תחבורע ציבורית בין 17:00-18:00 או 19:00-20:00 .

אם כן, שכח מקו 133 וסע למרכז הכרמל עם 3 או עם כל קו אחר שלא עובר דרך פרוייד וחורב. פקקים של מעל חצי שעה,במקרה הטוב.אם אין לך מקום לשבת באוטובוס זה דיי נורא.

 

לעזאזל אני חייב להשיג אוטו חדש.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

קו 3 לוקח אותי מתחנת רכבת הכרמל עד לתוך רחוב "יצחק אלחנן" מספר 4 (ליד הקופת חולים).

 

משם 2 דקות הליכה ואני במקום שאני צריך להגיע אליו :)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

נו העיקר אתה יודע ושואל אותנו...

נסיעה טובה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לא ידעתי, עכשיו בדקתי את קו 3 בהמלצת תום (מסתבר שהאתר של אגד לא כלכך ידידותי למשתמש) וראיתי שהוא היחידי שמגיע לשם

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

האתר שלהם "נסבל". רק צריך להבין מה אתה עושה בו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...