Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקפיץ כדי לבקש עזרה בחיפוש דירה עבור חבר טוב.

 

הדרישות, כפי שהוכתבו על-ידו, הן כדלקמן:

 

*דירה בהרצליה-סיטי, עם עדיפות לשכונת נווה-עמל או אזור שקט אחר.

 

*דירת קרקע.

 

*עלות שכר הדירה: עד 3000 ש"ח בשיטת "הכל כלול", ז"א כולל תשלומי ארנונה\מים\חשמל וכיוב'...

 

*תרגיל רשות: רצוי חיבור לכ(ל)בלים.

 

המון תודה מראש בשמו,

שבוע טוב,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

מציאת דירה נורמלית בתל-אביב צפון שקולה למציאת שר ממשלה אמין וישר.

 

עדיין בחיפושים אינטנסיבים...

אשמח על כל שביב מידע בנוגע לדירה בצפון ת"א (אפקה/צהלה/הדר יוסף/מעוז אביב) עד 3 חדרים.

תודה.

פורסם

נווה עמל = שכונה באיכות ירודה. לא הייתי גר שם בחינם.

היו תקופות שהתייאשתי מלמצוא דירה בצ.ת"א אז נדדתי להרצליה.

אם נתעלם מזה שיש פקקים אדירים בבוקר לצאת מהאיזור לכביש 5 או כביש החוף , מדובר בשכונת פשע ורשע. ראיתי שם בתים מפוקפקים, שכנים מפוקפקים ובעלי בית עוד יותר מפוקפקים.

 

אמיר- בהצלחה, בתור אחד שמאז 2002 עבר 5 פעמים דירה בתוך האיזור הזה, אני מודע לקשיים.

רק קח בחשבון שגם כשזה נגמר , זה לא תמיד נגמר, הדירה האחרונה שגרתי בה = חזר אליי הבעל בית אחרי שהוא כבר סגר עם מישהו אחר.

מה התקציב שלך? אנחנו מדברים על 1500-1000 דולר לא?

אתה חייב להיות חד - להתקשר למודעות ברגע שהן מפורסמות ,להפעיל מרגלים באתרי האינטרנט השונים,

וללכת לראות את הדירות כמה שיותר מהר ולקבל החלטות מהר.

 

גם אם יש התלבטות , אבל אתה נוטה לקחת את הדירה, תסגור עם הבעלים ,ובמקרה שתרצה לסגת, תמיד אפשר לפוצץ את זה במעמד חתימת החוזה - להתווכח על איזה סעיף עקרוני שבעקבותיו מפוצצים את העיסקה.

בהתחלה הייתי עוד נחמד, אבל אחרי שכמה בעלי דירות עשו בי לינץ' במשך השכירות וגם במהלך החוזה (מי אמר אפריים מידבר מארץ נהדרת) , החלטתי שמי שצריך לשלוט בעניינים זה אני ולא הם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני כנראה מפנה דירה איפשהו בחודש הקרוב. דירת 2.5 חדרים מאוד משופצת, במיקום מעולה (רחוב עמוס בת"א [הצפון הישן, מטר מדיזנגוף] - הליכה מפארק הירקון, פאבים, בתי קפה, מסעדות והים), ללא חניה, קטנה אך מאוד פונקציונלית. שכ"ד עומד על 4600 ש"ח והוא כנראה לא יעלה עוד עם עזיבתי. אם מישהו מעוניין, שלחו הודעה פרטית.



I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

פורסם
אמיר- בהצלחה, בתור אחד שמאז 2002 עבר 5 פעמים דירה בתוך האיזור הזה, אני מודע לקשיים.

רק קח בחשבון שגם כשזה נגמר , זה לא תמיד נגמר, הדירה האחרונה שגרתי בה = חזר אליי הבעל בית אחרי שהוא כבר סגר עם מישהו אחר.

מה התקציב שלך? אנחנו מדברים על 1500-1000 דולר לא?

אתה חייב להיות חד - להתקשר למודעות ברגע שהן מפורסמות ,להפעיל מרגלים באתרי האינטרנט השונים,

וללכת לראות את הדירות כמה שיותר מהר ולקבל החלטות מהר.

 

גם אם יש התלבטות , אבל אתה נוטה לקחת את הדירה, תסגור עם הבעלים ,ובמקרה שתרצה לסגת, תמיד אפשר לפוצץ את זה במעמד חתימת החוזה - להתווכח על איזה סעיף עקרוני שבעקבותיו מפוצצים את העיסקה.

בהתחלה הייתי עוד נחמד, אבל אחרי שכמה בעלי דירות עשו בי לינץ' במשך השכירות וגם במהלך החוזה (מי אמר אפריים מידבר מארץ נהדרת) , החלטתי שמי שצריך לשלוט בעניינים זה אני ולא הם.

אתר הבית החדש שלי במחשב הוא " yad2 נדל"ן "..:-)

התקציב הוא סביב ה-4000 ש"ח.

בדיוק כפי שאתה מתאר: אני חד, אני כל היום מבצע refresh בדפדפן ומתקשר במיידי.

אני גם משתדל להגיע "לימים הפתוחים" (ביזיון) של הדירות...לגבי החלטה מיידית קצת קשה כי לא תמיד בת הזוג יכולה לצאת מהעבודה ולהתאים עצמה ל"שעות תצוגת הדירה". (וכידוע לכולנו האישה קובעת בדברים האלה).

 

תוכל לפרט על פיצוץ עסקה? איך אפשר לעשות זכרון דברים מרגע ראיית הדירה ועד חתימת חוזה מסודר?

 

תודה,

אמיר.

פורסם

אם אהבת, תסגור.

מקסימום אח"כ תפוצץ את זה על "שטויות" כמו גידול בע"ח, צביעת הקירות, ניקוי הדירה אחרי שהמשכיר יוצא וכו'..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אף אחד לא עושה זכרון דברים לפני חתימת החוזה...

אם יש מקום שנראה לך שמתאים, סגור איתם, עד שיעבירו לך את החוזה יקח כמה ימים , אם אתה רוצה שחברה שלך תראה את המקום אז תבואו לראות אותו שוב, ואחר כך כבר תחליטו כיצד לנהוג.

אחר כך כשתפגוש את בעל הבית למטרות חתימה, אפשר לפוצץ את זה על כל דבר שבעולם....

אני פוצצתי חוזה למשל על זה שבעל הבית לא אחראי לתקינות המזגן, או על גובה העירבון הנדרש.

אבל אפשר גם להתאמץ פחות וסתם ליפול על משהו שטותי.

לפעמים אם הדירה שווה את זה , וגם זה קרה לי, צריך לדעת להתפשר על דברים שנראים אלמנטריים ועושה רושם שבעל הדירה לא מוכן לזוז בהם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
תודה,

מקווה שהיום יגיע הסוף לסאגה הזאת..

:-)

 

 

האם היום הזה הגיע?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
על יד בית החייל?

שומר בלובי?

דירה במגדלי אקירוב? :lol:

 

נשמע יותר כמו מגדלי פנקס הצהבהבים...

 

 

אני כנראה מפנה דירה איפשהו בחודש הקרוב. דירת 2.5 חדרים מאוד משופצת, במיקום מעולה (רחוב עמוס בת"א [הצפון הישן, מטר מדיזנגוף] - הליכה מפארק הירקון, פאבים, בתי קפה, מסעדות והים), ללא חניה, קטנה אך מאוד פונקציונלית. שכ"ד עומד על 4600 ש"ח והוא כנראה לא יעלה עוד עם עזיבתי. אם מישהו מעוניין, שלחו הודעה פרטית.

 

 

OMG, כ"כ יקר... אני תיכף רץ לקנות מתנה לבעל הבית שלי.

 

מי שמעוניין בדירות באזור הצפון הישן (יהודה מכבי וכו'), אבל לא יכול להגיע לאזור, מידי יום מתפרסמות מודעות של מתווכים על לוחות מודעות (כן, זה עוד קיים...). אפשר לבקש ממני בה"פ ואם אתקל אעביר לכם.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

×
×
  • תוכן חדש...