Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים אני עכשיו החלפתי ליגואר ויש לי צי'נגיר שכבר היה באוטו של פיוניר ומצאתי החיבורים שלו והכל..

 

עכשיו..

הכבל של החשמל של הציינגיר חתוך ובינו לבין הצד השני שלו מפרידה חתיכת פלסטיק שדבוקה על הכבל.. עכשיו איך אני מחבר את שתי צדדי הכבל אחד לשני? כי זה ממש סיבוך ניסיתי לראות אבל לא הצלחתי.

פורסם

לא כ"כ הבנתי את ההסבר. תמונות יוכלו לעזור לנו לעזור לך:lol:

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

איזה יגואר ומה המודל ? S TAPE הגיעה בלי ציינגר

 

אפשר לשים ציינגר בתא הכפפות יש מקום בשבילו שם .... לא יודע אם אפשר לחבר ציינגר לא מקורי לHU המובנה מה שכן פלסטיקים בזול , אפשר לשים דאבל דין על הרמקולים שומעים סבבה לגמריי....

 

יותר טוב מכל הרכבי יוקרה מלבד אודי :)

פורסם

אחי אני קניתי את האוטו עכשיו והציינגיר הזה היה מחובר לאוטו הזה פעם פשוט חתכו לו את הכבל זה הכל

עכשיו יש את הכבר השחור העבה שאני מאמין שזה של החשמל... עכשיו אני רוצה לחבר אותו חזרה לצד השני שלו, ויש לו בקצה של הכבל (בדיוק איפה שהוא מתחבר לצד השני) מין פלסטיק קטן וצר כזה ואני לו יודע איך להכניס לשם את הצד השני של הכבל

 

אם זה עוזר הצד של הכבל שמגיע עם הפלסטיק בקצה מחובר לאוטו והצד השני שלו מחובר לציינגיר

 

וליד הכבל של השחור של החשמל יש את עוד שתי כבלים צרים וקטנים כאלה שאני מאמין שהם הכבלים של הנתונים ואיתם גם יש את אותו דבר כמו עם הכבל השחור (חתיכת פלסטיק מחוברת לקצה של הכבל)...

פורסם

JUNIOR 66 vbmenu_register("postmenu_1668224", true);

אחי הצד שמחבור לפלסטיק בקצה שלו מגיע מהאוטו

 

 

matan20shab vbmenu_register("postmenu_1668246", true);

זה דגם x-type 2002 וזה היה כבר מחובר לאותו אוטו

פורסם

אם אתה חושב שככה אפשר להבין אז אתה טועה תעלה תמונות שיהיה ברור יותר, האם מדובר על חיבור לרדיו מקורי? אם כן מאיפה אתה יודע שצ'נג'ר של פיוניר יכול לעבוד איתו? אם אני לא טועה אז צ'נג'ר של אלפיין עובד עם המכשיר המקורי.

פורסם

האוטו שנת 2002 ופשוט החיבור של הכבל שיוצא מהאוטו הוא עם איזה סוג של פלסטיק כזה ואני לא יודע איך לחבר את הצד השני של הכבל (הצד שיוצא מהציינגר) ואני אומר לך אחי שהציינגר הזה היה מחובר לאוטו הזה פעם זה הכל...

טוב ובכל מקרה אני יעלה מחר תמונות

×
×
  • תוכן חדש...