Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הונדה הצ'בק שנת 98.

בזמן האחרון התחלתי לשמוע רעשים מאוד מוזרים מאוזר הדשבורד, זה נשמכ כאילו מהמקום שבו מותקנת המערכת או משהו כזה, התקתוקים נשמעים כאילו איזה אבן קטנה או משהו כזה זזים לי בתוך הדש, תחשבו על אבן ממש ממש קטנה בתוך קופסא מפלסטיק שמנערים אותה - ככה זה נשמע.

 

למישהו יש רעיון מה זה יכול להיות, איך לבדוק וכו...

 

תודה לעונים.

 

תומר.

 

* אני חאפר שלא יודע לכתוב כותרת *

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

המממ לא חשבת על זה עד עכשיו אני בטוח... אבל........................... אולי זו חתיכה שנשברה או זזה?????????? זה הריי לא יכול להיות דרדס קטן שיושב שם וקופץ ומעצבן אותך נכון ?????

פורסם
המממ לא חשבת על זה עד עכשיו אני בטוח... אבל........................... אולי זו חתיכה שנשברה או זזה?????????? זה הריי לא יכול להיות דרדס קטן שיושב שם וקופץ ומעצבן אותך נכון ?????

 

ברור שחשבתי על זה וזה כנראה גם מה שזה, אבל חשבתי אולי יש עוד רעיונות למה זה יכול להיות ואיך לבדוק? מה אני אפתח את הדש? אוציא את המערכת? מה לעשות?

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

התעלקות...

 

לאחרונה, שאני נכנס בלילות לאוטו ( לשעבר שלי ) אני שומע רעש מנועי קטן מהדש...

 

חוששני שזה המנוע של השעון...

 

מישהו יכול רק לאשר לי את זה ?

וכמובן אני לא מתכוון לעשות עם זה כלום אלא אם יגידו לי אחרת, שכדאי לעשות עם זה משהו !

 

 

ניר.

פורסם

אין לך ממה לחשוש...

גם אצלי זה ככה, השעון (שאצלי בכלל לא מתפקד....) מונע על המכלול שלו שעושה את הרעש המעצבן הזה.... זה מן תקתוק רצוף כזה, בלי הפסקה..

מה לעשות.... פיג'ו...

אני בכלל חושב להחליף את השעון במד סל"ד, מי צריך שעון גדול שלא עובד הא... :?

פורסם
זה הריי לא יכול להיות דרדס קטן שיושב שם וקופץ ומעצבן אותך נכון ?????

 

אצלי בוודאות יש חבורת דרדסים שמרביצים כל לילה אפטר-פרטי עצבני. רק שאני לא יכול להוכיח כי כשאני באוטו אז הכל שקט- אתם יודעים "אם עץ נופל ביער ואין אף אחד לידו..." :silly:

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם
יש לי הונדה הצ'בק שנת 98.

בזמן האחרון התחלתי לשמוע רעשים מאוד מוזרים מאוזר הדשבורד, זה נשמכ כאילו מהמקום שבו מותקנת המערכת או משהו כזה, התקתוקים נשמעים כאילו איזה אבן קטנה או משהו כזה זזים לי בתוך הדש, תחשבו על אבן ממש ממש קטנה בתוך קופסא מפלסטיק שמנערים אותה - ככה זה נשמע.

 

למישהו יש רעיון מה זה יכול להיות, איך לבדוק וכו...

 

תודה לעונים.

 

תומר.

 

 

תומר אמרת שהתקנת/התקינו לך מערכת - יכול להיות שמדובר בבורג/ניט/משהו אחר ששכחו שם-תערוך חיפוש .

 

לגבי ה 205ים שהתעלקו

 

הדאש של ה205 בנוי מ 2 חלקים וכולו מצקצק ורועש בעיקר בקיץ (הפרשי טמפ')

תתעלמו אין מה לעשות.

×
×
  • תוכן חדש...