Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מיימיה - לך תשתה קצת מים. תירגע.

 

רכב לא קונים בבהלה, ולא קונים מאנשים לא הגונים.

 

אשה ששיקרה לך בקשר לתאונה, שיקרה גם בקשר לדברים אחרים (סביר להניח).

 

מאנשים כאלו - אתה לא רוצה לקנות רכב. נקודה. סוף פסוק. אין עוד מה להוסיף. נגמר המשפט.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה?

לא מבינים אותך בדיוק.

לגבי הערת הפנטזייה.

 

בכול אופן נראה לי נתחן הנושא אני רוצה להודות לכולם על הכסף,התמיכה והעצות שנתנו לי.

 

כול טוב. הלוואי שבקרוב אראה לכם תמונות מהמאזדה bj323f השחורה שלי ואספר לכם שקניתי אותה מאחלה בן אדם שהיה פשוט כיף לעשות איתו עסקה...הלוואי על כולנו.

פורסם

טוב, יש דברים שאפשר לשכוח, אבל לא תאונה !!!

אני זוכר כל תאונה שהייתי מעורב בה עד היום, אני זוכר אפילו את התאונות שההורים שלי היו מעורבים בהן, ככה שזה חרטא אחת גדולה.

אם לאמר למען האמת, אני אישית לא מתלהב לקנות רכב מבחורה, רק בגלל הסיבה שהן לא מבינות הרבה במכוניות או בכלל (להלן אמא שלי, שעה 7 וחצי בבוקר: "נדלקה לי מנורה של כמו בטריה עם פלוס ומינוס בצבע אדום" - לכל אחד ברור שזה אלטרנטור או מצבר יוצרים תקלה, אמא שלי רצה למוסך המרכזי בגלל זה).

מה גם שאני בחיים לא אתן לבן-אדם כסף על הרכב לפני שהולכים לדואר, אם הוא רוצה למכור למישהו אחר ימכור למישהו אחר, בפעם היחידה שזה קרה לא הייתה אפשרות ללכת לדואר בשעה המדוברת, לא זוכר מאיזה סיבה זה קרה, אבל: נתתי לבחור מקדמה של 1000 ש"ח, והרכב עמד בחניה הפרטית שלי בבית (הרכב נרכש משכן) עד להעברת הבעלות שבה קיבלתי את המפתח של הרכב ויכולתי לנסוע איתו, גם כשקניתי את האופנוע שלי, איך שיצאתי מהבדיקה נסענו לבנק ואז לדואר.

 

לא עושים עסקאות עם אנשים ששכחו דברים על האוטו, ולא עושים עסקאות עם אנשים שמנסים למכור את האוטו ולהמשיך להשתמש בו עוד זמן כלשהו (כבר היו סיפורים של אנשים שנעלמו עם הכסף המועט הזה).

וכן, גם כשאני החלטתי על החלפת הקטנוע, הקטנוע הקודם פורסם רק לאחר שיצאתי מהדואר עם החדש, כי ידעתי שאני לא יכול להיות בלי כלי-רכב.

 

מקווה שאנשים עוד ישכילו מהסיפור הזה :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

מה אני אגיד לך אור.

שכחתי להוסיף שהיא דגם קלאסי של מה שתארת (חלילה ללא שוביניזם).

 

"עשית טיפול טיימינג לרכב"?

 

"מה זה"?

 

טיפול חשוב שצריך לעשות לרכב שלך כול 90K או חמש שנים" (הרכב עומד על 84k והוא בן 7).

 

"לא יודעת אני מביאה תרכב למוסך מה שעושים עושים" (יאמר לזכותה שהיא לא חסכה כסף בטיפולים וגם קנתה מצבר ב1100 שקל). זתומרת היא הולכת למוסך מתי שצריך ועושה מה שאומרים לה.

 

הרכב היה אמור לעבור טיפול טיימינג לפני שנתיים ולא עבר מעניין אם זה יכול לעשות נזק אני אעשה חיפוש ואם לא אמצא אפתח שרשור.

פורסם

שאני מחפש אוטו לקנות, וזה קורה לי המון, אם זה לאבא לאמא וא לחברים.

 

אני קונה בעיקר לפי ההרגשה שלי עם הבן אדם.

יש כאלו שיגידו שאני מפספס, אבל ככה אני עובד.

עם יש לי הרגשה טובה עם הבן אדם אני סוגר.

ועם אין להרגשה טובה, וכימיה טובה אם האדם כבר לא משנה לי איזה אוטו זה היה אני לא קונה.

ובדרך כלל אני קונה בלי בדיקה.

 

עד היום זה הצליח.

 

 

אני רוצה להאמין שגם בהמשך.

פורסם
זה לא יכול לעשות נזק.

 

מקסימום המנוע ימות לך ביסורים תוך כמה שניות.

 

שום דבר רציני...

 

לדעתי הכוונה שלו אם עצם זה שלא החליפו את הרצועה גורם לנזק. התשובה היא שלא, כל עוד תחליף אותה בעצמך לפני שהיא תיקרע (וקיים סיכוי שהיא תקרע בפעם הראשונה שתניע את הרכב אחרי ששילמת). אם היא נקרעת, הנזק כבד מאוד עד בלתי הפיך.

"ai motoare capul doare"

פורסם

אם ראית את פירוט התיקון זה אומר שהרכב כן עבר תאונה, כדבריך רצינית, שמשפיעה על בטיחות הרכב וערכו.

למה אתה עדיין מלקק להם את התחתומבזבז זמן, עצבים, דלק, ימי עבודה וכיוצא בזאת?

אם הוא רוצה למכור שימסור את הרכב באותו יום, לא שבוע ולא יותר מ 24 שעות.

אתה תחליט אם לעשות ביטוח, מה אכפת לו אם אתה עושה או לא?

אחרי העברת הבעלות הכל עלייך.

משפילים אותךמרמים אותך ואתה מבקש ניחומים בפורום?

יש יד שתיים, פתח תחפש מיצובישי מהדגם שאתה רוצה, שאל את השאלות הנכונות בטלפון ותקבע רק אם מי שמתאים לך.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

בשביל הפאן יש לי את פירוט התיקון של התאונה מאחור המדוברת קבלו:

(אין לי תמכור של החלקים אבל הסכום הכולל היה כמעט 10k עגול).

 

פחחות

צבע

חשמל

ריפוד

שמאי

ערכת פגוש אחורי מ

גשר חיזוק פגוש אחורי

פס זוהר שמור מרחק

קליפסים לחצנים

פלסטיק לפנס ערפל אחורי

פנס אחורי שמאלי מושלם

פנס אחורי ימיני מושלם

חומרי עזר ואיטום

 

ובל נשכח מה שלא רשום שם ונבדק על ידי, קצה שלדה.

 

היא התקשרה אלי יום שבת ואמרה שיש לה קונה ליום ראשון ומה נסגר איתי.

אמרתי לה שזה יצא לטובה שלא קניתי תרכב ב 44.5k.

כי טיפול טיימינג עולה .2000

ספויילר משומש לא כולל מע"מ ועבודה עולה 1700 (כן!).

צמיגים זה .1000

טסט זה .1000

הגענו ל5700 וזה לא כולל תשריטות ותמכות הקטנות מהתלישה של הספויילר שגנבו לה.

והכי חשוב את הצעות המחיר הללו קיבלתי מהמוסך המורשה של מיצובישי בחולון שם היא טיפלה ברכב כול חייה כדי שלא יהיה לה טענות.

 

היא אמרה לי אז מה נעשה נתתי לה מחיר נמוך מאוד על הרכב.

 

אמרתי לה שהיא יכולה לתקן אותו לכדי שלמות ואז למכור לי במחירון (46)מינוס הקצה שלדה(המחירון האמיתי הוא 49 אחרי ק"מ),למכור לי אותו בזול מאוד ואני אתקן או לא למכור לי היא התחילה לדבר עם אבא שלה שהיה כאמור שורף מכשפות לפני 760 שנה.

עצרתי אותה באמצע ואמרתי לה "תראי קיבלת תאוטו החדש שלך?" אמרה לי לא.

אמרתי "דבר ראשון שיהיה לך בהצלחה אני בטוח שתהני ממנו ,לכי מחר נסי למכור תאוטו לאדם שרוצה לקנות ממך חלילה ולא ילך לך דברי איתי,בהצלחה".

 

 

אגב הקפיצו תמודעת מכירה להיום (זתומרת הרכב מפורסם שם כבר איזה שבועיים לפחות).

פורסם
שאני מחפש אוטו לקנות, וזה קורה לי המון, אם זה לאבא לאמא וא לחברים.

 

אני קונה בעיקר לפי ההרגשה שלי עם הבן אדם.

יש כאלו שיגידו שאני מפספס, אבל ככה אני עובד.

עם יש לי הרגשה טובה עם הבן אדם אני סוגר.

ועם אין להרגשה טובה, וכימיה טובה אם האדם כבר לא משנה לי איזה אוטו זה היה אני לא קונה.

ובדרך כלל אני קונה בלי בדיקה.

 

עד היום זה הצליח.

 

 

אני רוצה להאמין שגם בהמשך.

 

כל מילה סלע, עובד גם בשבילי.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

עצרתי אותה באמצע ואמרתי לה "תראי קיבלת תאוטו החדש שלך?" אמרה לי לא.

אמרתי "דבר ראשון שיהיה לך בהצלחה אני בטוח שתהני ממנו ,לכי מחר נסי למכור תאוטו לאדם שרוצה לקנות ממך חלילה ולא ילך לך דברי איתי,בהצלחה".

 

 

אגב הקפיצו תמודעת מכירה להיום (זתומרת הרכב מפורסם שם כבר איזה שבועיים לפחות).

 

אני לא מצליח להבין את ההגיון שלך.

למה אתה עדיין מתעקש להמשיך את ההתקשרות איתם?

 

 

כל מילה סלע, עובד גם בשבילי.

 

לקנות רכב בלי בדיקה?

ההרגשה אינה מהווה תחליף בשום אופן לבדיקה.

אם יש בעיה ברכב(למשל פגיעת שילדה), איך ההרגשה שלך תעזור לך במקרה זה?

מה גם שבדיקה מאפשרת לך להוריד מהמחיר המבוקש.

לדעתי, קניה בלי בדיקה כלשהי, יוצרת סיכון מיותר, שעלול לעלות בהמשך בכסף וכאב רב.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"


×
×
  • תוכן חדש...