Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באיזשהו פרק בסיינפלד קרמר עולה לחלק האחורי של כבאית והוא אמור להשתלט על הכבאית מאחור בירכתיים שלה ע"י הגה גדול.

 

מישהו יכול לנסות להרחיב על זה? זה אמיתי גם במציאות? איך זה עובד?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

השאלה היא על מה שולט ההגה שנמצא מאחורה בכבאית,

גם אני ראיתי את הפרק אתמול, וזה ממש סיקרן אותי.

 

ניחוש שלי שגם בגלגלים האחוריים של הכבאית יש היגוי, זה בשביל שהוא יוכל לבצע סיבובים ברדיוס יותר קטן.

פורסם

JUST GOOGLE THA MADAFAKA!

חפשו tiller truck בגוגל. זה הכבאית המפורסמת שיש לה סולם. יש לה היגוי מאחורה בגלל הרחובות הצרים בערים הגדולות בארה"ב.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם

טכנולוגיה די מתוחכמת שמשמשת גם מנופים כבדים בסגנון "מנופי אבי" וכמה כלי רכב של "תעבורה".

היגוי אחורי לצמצום הרדיוס ולשליטה יותר טובה במהלך שינוע מטען חורג. כאמור, חפשו את זה בגוגל.

פורסם

וכשאתה מסובב את ההגה שמאלה למשל הגלגלים מסתובבים ימינה בכדאי שתוכל לפנות שמאלה ?

או שצריך להתרגל להגה הפוך ?

פורסם
וכשאתה מסובב את ההגה שמאלה למשל הגלגלים מסתובבים ימינה בכדאי שתוכל לפנות שמאלה ?

או שצריך להתרגל להגה הפוך ?

אני אישית משער שעם ציוד כבד משקל כזה ובמחיר הזה מביאים לך הגה שמתוכנן לפצות על ההיפוך.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

×
×
  • תוכן חדש...