Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , אני מעניין לקנות נגן דיוידי נייד כמתנת יום הולדת

הכי זול שראיתי שקורא גם divx וגם xvid הוא זה שנמכר כרגע בערוץ הקניות :

http://www.21.tv/arutz/michrazgrp.aspx?channel_id=72214&channel=15

+++נכון הוא של חברת מדבקה "Prosound" - זה לא ממש מעניין אותי - ולא חשוב לי+++

האם אתם מכירים חנויות בהם ניתן לקנות *באותו המחיר * - או *זול יותר* נגנים בעלי תמיכה זהה בפורמטים באזור חיפה ?

אני מעדיף לקנות בחנות כיוון שאין את זמן ההמתנה של האינטרנט - אבל לא מצאתי נגן באותו המחיר שתומך divx-xvid

תודה , תובל .

פורסם

אם אתה רוצה פרוסאונד

אני מזמין אותך לבוא למשרד שלי - ולקבל את האבן שאין לה הופכין בשם פרוסאונד במתנה.

 

וזה אחרי מכשיר שלישי שהוחלף והתקלקל אחרי שעה של שימוש.

לי כבר נמאס. הנסיעות והזמן שלי כבר עולים יותר.

 

פרוסאונד זה המיץ של הזבל.

פורסם

סבבה - אני מוכן לקבל אותו במתנה

ושוב - לא מעניין אותי שזו חברת מדבקה \ לא טובה וכ"ו וכ"ו ..

פורסם

תקשיב.

אם אתה רוצה גם להשתמש בנגן הזה מעבר לחודש - תיקח משהו אחר.

זו פשוט עצה ידידותית.

 

אם אתה מעדיף לרוץ ולתת את הדבר הזה למעבדות על בסיס קבוע - בהצלחה.

פורסם

יש לי דיוידי כזה של חברה סינית קניתי אותו בחופש הגדול באמריקה בלי בעיות וכו' , גם צד מסתובב .

הנקודה היא שאין צורך להשקיע הרבה כסף בדברים האלה .

אם מכל דבר נקנה את הטוב ביותר בגלל שהוא לא עושה בעיות והוא מיוצר באמריקה לא נגמור מזה .

לגבי המכשיר , אין לי מה להגיד איך שנראה לך . אם אהבת לך על זה .

תחפש קצת יותר בחנויות זה המשחק , מקסימום תחנה מרכזית בת"א כדי לקבל קצת יותר מידע .

בהצלחה בחיפושים.

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

יש חנות כלשהי בחיפה שמוכרת את הנגן הזה של Prosound

או שהאופציה היחידה היא דרך האינטרנט ?

×
×
  • תוכן חדש...