Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראלי-ספרינט "דרום אדום" - 9/2/08


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יו"ר התאחדות הספורט המוטורי התפטרבצעד מפתיע הודיע אתמול (א`) דני אנגלברג, יו"ר התאחדות הספורט המוטורי על התפטרותו מהתפקיד11/02/08כתב: מערכת מוטובייק

 

גלגלי הספורט המוטורי מתגלגלים לאט, יותר מדי לאט: ועדות, תקנות, הגדרות ועוד מעכבים את כניסת החוק לתוקפו. לא ברור עד כמה ההתנהלות האיטית קשורה להודעת דני אנגלבר, יו"ר התאחדות הספורט המוטורי, על התפטרותו מהתפקיד וזאת שלושה חודשים בלבד לאחר שנבחר למלא את המשרה. אנגלברג מסביר את התפטרותו בכך שנואש מחברי הוועד שאינם מגיעים לאסיפות ולא מבצעים את ההחלטות הוועד.

אנגלברג: "לאור התנהלות ראשי העמותות/נציגי העמותות בהתאחדות (היעדרות מישיבות והגעה ללא ההכנה המתבקשת לישיבות) אני חש שהזמן האדיר שאני משקיע בהתאחדות ובקידומה, סתם מבוזבז." כך לדברי אנגלברג שהוסיף, "הבקשה להכרה בהתאחדות ע"י הרשות מוכנה, נותר רק למנות רו"ח, להחתימו על הבקשה ולהגישה."

דני אנגלברג צפוי להמשיך בתפקיד היו"ר עד לאסיפה הבאה של ההתאחדות.

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דני אנגלברג בחור משכמו ומעלה - לפחות ממה שאני התרשמתי ממנו בפגישות שהיו לנו יחד.

הוא נתקל בבעיות שכולנו נתקלים בכל תחומי הספורט המוטורי - קומץ ספורטאים לא יכול לבדו להריץ הכל על גבו!

קומץ ספורטאים רק משמש מטרה קלה ונוחה להשתלטות של בעלי עניין ואינטרסים.

לכן אני חוזר ואומר - אם לא נתאחד כולנו ונדחוף יחד את העגלה הזו - היא תשאר בבוץ עוד שנים - או שידי אינטרסנטים יוציאו אותה וגם יגזרו על זה קופון.

לכן אני חוזר על מה שכתבתי קודם - בואו נתאחד כולנו - המטרות של רובינו זהות.

אלון חלווה.

פורסם

גם אני ראיתי הכתבה בערוץ 10,אונם הכתבה הייתה נגדכם ,אבל כיף לראות שבכל זאת מתקיים ספורט מוטורי בישראל.

בהצלחה !

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

כרגע אי אפשר להביא קהל לאימונים - כי אי אפשר לבטח את זה (בין היתר).

אני מקווה שבקרוב מאד יקרה אחד משניים:

או שהמדינה תמלא את הוראות בג"ץ והחלטות הכנסת,

או שהנהגים ייתאחדו ויובילו מהלך שיאפשר ספורט מוטורי נורמאלי פה בארץ.

כי מה שיש כרגע - אף אחד לא יודע איך לבלוע:

חוקי? לא חוקי? חוקי עם בעיות תקינת רכב? מה בדיוק? על איזה חוק עוברים בדיוק? (אין שום חוק שאוסר ראלי/מירוצים). בעיות תקינת רכב?ביטוח? - בבקשה, שיואילו מי שצריכים להזיז עצמם ולסיים כבר את מלאכתם - כפי שקבע בג"ץ. זה פשוט לבזות את בג"ץ! נראה לכם שאם מי מאתנו היה מצפצף כל כך הרבה זמן על החלטת בג"ץ זה היה עובר בשקט?

מי שמסתכל מהצד - חייב להסכים שיש כאן בעייה רצינית.

לפני שנים רבות - טפח לי על השכם (באחד האירועים הכאילו לא חוקיים) השר לשעבר מתן וילנאי שהיה אז שר הספורט ואמר לי (אני מצטט): "בחור צעיר, עד המושב הבא של הכנסת יהיה לך ספורט מוטורי מסודר בישראל" סוף ציטוט!

איפה הוא ואיפה הספורט המוטורי? גם אני כבר לא אותו בחור צעיר - חלפו כמה שנים טובות מאז...

אני מאד מאמין בשר הספורט הנוכחי ומקווה שהוא דווקא כן יצליח לנער את הפקידות, לקצר את הבירוקרטיה ויישם סוף סוף את החוק. כרגע, זה עדין לא נראה טוב ואיני יודע כמה מזמנו מוקדש לנושא זה -עם כל הכבוד, לצערי, יש לאמר את האמת, שכנראה יש עוד נושאים בתחום המשרד שמקבלים עדיפות. אבל, ויש אבל - זה לא צריך להיות תירוץ לאי יישום החלטות בג"ץ וחוקי כנסת ישראל.

בברכה,

אלון

פורסם

מה עם התקנות?

יש התקדמות בחזת הזאת?

מה עם הצוות שכותב אותן? פעיל, או ישן?

לא הם נותנים את הטון ובעצם מעכבים את הכל?

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

ואו, נראה ראלי ממש טוב!!

 

אפשר לדעת את המיקום? (אם לא כאן אז בפרטי).

 

נבוא נצלם הרבה תמונות,

 

ג'.

פורסם

חברים

 

כולנו, כמשתתפים נהגים או נווטים בראלי היינו רוצים יותר מכל לראות קהל והרבה בארועים שלנו, אבל כמו שכולכם יודעים זה עדיין קשה מדי.

קצת סבלנות (דני מחכה כבר שנים...:lol:) ונקווה שבקרוב יהיו בשורות טובות.

 

בינתיים תתענגו על התמונות של זאב .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

שלום לכולם,

אומנם באיחור אחרי כולם, אבל עכשיו יש קצת זמן........

אין לי דרך להעלות יותר משלוש תמונות אז ......

העורך, במטוטה ממך חבר הכל יחד ......תודה.

 

בהתחלה, הרכבים שהספקנו לצלם,

PICT0072.jpg

PICT0071.jpg

PICT0070.jpg

פורסם

יש עוד ארבעה סרטונים שיועלו בעזרתו של אלון,

תודה לדב מ"מוסך עד-כ"ס" שתומך בי בכל הפעילויות ועוזר לקדם עוד נהג חדש !

וכמובן, לשמחה טיבון ז"ל, ששמו מונצח בקבוצתינו ("חלום שמחה"), ומקווים להנציח אותו בעוד הזדמנויות.

 

ולקינוח -

תמונת המאושרים בסיום,

הטכנאי הצעיר שלי,

PICT0121.jpg

PICT0137.jpg

PICT0108.jpg


×
×
  • תוכן חדש...