Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראלי-ספרינט "דרום אדום" - 9/2/08


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהחלט היה אירוע מצויין, האוירה היתה מעולה והאסאדו בסיום היה ממש במקום! :-D

ניר, אל דאגה, אמנם כשאתם עזבתם עדיין היה בשר אבל כשאנחנו עזבנו (אחרונים) את המתחם כבר לא נשאר דבר מלבד עצמות... :wink:

ברכות חמות לכל הזוכים והמשתתפים ובעיקר לכוכבים החדשים גידי ועפר!

שי

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הרבה זמן הספורט המוטורי מחכה לתגובות כאלו, אין לי אישית מה להוסיף ואני חושב כנ"ל גם לחברי

 

יישר כוח לכול אלו שנותנים ידם לעשייה זאת

יישר כוח לספורטאים ולבני משפחותיהם

 

תנו יד להמשך פעילות זו

 

ברוך שליט

העמותה לספורט מוטורי

מועדון מרוצי ישראל

[email protected]

03-5048686

פורסם

רק לפני שבועיים החלטתי שאני משתתף, לאור הרוח החדשה

 

טוב :-) הידיים שלי עדיין רועדות מרוב ההתרגשות של אתמול ולחצתי מוקדם מידי על "פרסם תגובה".

 

היה ארוע מדהים

 

תודה רבה לכל מי שעזר להרים את הארוע.

 

כל הכבוד לאלון, לברוך ולרמי על כל הארגון, המרשלים שעמדו כל היום וקיבלו ענני אבק לפנים (וכל הזמן עם חיוך)

 

המסלול היה מתאים בול לנהג מתחיל בראלי, מהיר, טכני עם שדה ראייה כמעט בכל פנייה.

 

נדהמתי לעמוד על הפודיום בארוע הראשון שלי וגם כל הכבוד לעופר שוורץ שבארוע הראשון שלו גם כן עלה לפודיום במקום השלישי (עופר- מבחינתי 11 מאיות זה אותו דבר :-))

 

תודה ענקית לניצן לוי ומוסך שאפט על התמיכה, הטיפים והחברות.

 

היה כייף לראות כל כך הרבה חיוכים לאורך כל היום וכל כך הרבה קהל שפתאום גילה שיש ראלי בארץ.

 

בואו נמשיך ככה

 

גידי קרונין

פורסם

הכל טוב ויפה וכולם נהנו מאוד ובלה בלה בלה...

ומה עם הנהגים שבסוף האירוע כשהמסלול היה ללא סגירות ופיקוח החליטו לעשות בו כשלהם ונהוג בצורה חסרת אחריות ומסוכנת?

ומה עם הנהגים שעלו על השדות של אותו קיבוץ נחמד שהסכים לארח את כולם? (לידיעה, זאת הפרנסה שלהם!!!בזיון)

ומה עם כל השאר שפשוט התעלמו מהם ולא עשו כלום להפסיק את חוסר התרבות הזה?

כולם יודעים במי מדובר ולדעתי IRDA צריכה לעשות משהו בנידון.

 

אולי יהיו מירוצים בארץ מתישהו, אבל תרבות...לא נראה לי, חבל.

 

לסלי

(כל הדברים שנאמרו הם דעתי האישית וללא קשר לאירגון שבו אני חבר!)

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

לסלי - לדעתי אתה קצת מגזים.

צודק - אבל מגזים.

עלו על השדה בנקודה או שתיים בעייתיות שהיה צפוי מראש שיעלו. אני זה שקיבל את האישור על השטח ובסה"כ לא נגרם שום נזק משמעותי שלא היה צפוי (אני הייתי בנקודה וראיתי יותר מנהג אחד טועה שם וגולש קצת לשדה - בגלל זה זה אימון - וקורה שהרכב בורח לנהג בייחוד בפנייה הדוקה כזו - שום עליה על השדה לא נעשתה בכוונה).

לגבי המשך אימון אחרי שפינינו את השטח - גם עכשיו - יש שם נהגים אחרים - אני מעריך - ג'יפים וכו' שנוסעים בשבילים ומתאמנים ללא פיקוח - וזה לא בסדר.

העמותה תעלה את הנושא לדיון כשהכוונה שלפחות ביום האירוע - אירוע שמסתיים - לא יתאפשר לעלות על המסלול שוב לאחר הסיום. אבל, ויש אבל גדול - לא ניתן להשאיר פיקוח על השטח אחרי שעזבנו - ושם כל אדם אחראי לעצמו ומעשיו.

אתה יודע שבשעה שאנחנו מתכתבים פה עכשיו יש נהגים מכל מיני עמותות שנוסעים בשטח כזה או אחר - אתה מבקר גם אותם?

אתה יודע שאני הייתי נוסע כל שבת בשדות יגור (בתיאום אומנם) וסוגר את השטח בעצמי עם חברים? באין מסלולים מסודרים כיום, נהגים נאלצים להתאמן היכן שמאפשרים להם וזה מצב לא בריא - ולא קשור בכלל לתרבות או חוסר תרבות.

לא צריך לנפח דברים מעבר לפרופורציות - מי שצריך - יקבל הערה ואין לי ספק שמקרה בודד כזה או אחר - לא ישנה.

אלון

פורסם

ונחזור לעניין האמיתי, כי הבטחתי לדווח לכם מה היה.

בבוקר האירוע אני מקבל טלפון מברוך, אלון איפה אתה? נחת לי מטוס בפיטס... (כן אתם קוראים נכון)!!

:roflmao:

כשאני מגיע - אני רואה מטוס באמצע המקום שמיועד לפיטס. שיחה קצרה עם הטייס מגלה את העובדה שנחת ללא אישור - היות והשטח תואם לטובתינו וכל האיזור היה סגור. (ברוך, למה לא העלית מרשלים על קוברות שיסגרו גם את השמיים?).

 

שלוש דקות אחרי זה והמטוס הקל באויר - רק מה, הוא הביא את כל החברים שלו וכל האירוע היה ניתן לראות חבר'ה עם כלי תעופה זעירים מסקרים את האירוע מהשמיים.

 

מתחילים בסיבוב היכרות - 15 נהגים ועוד מאות צופים מסביב וכמאה אנשי צוות התנהלו בסדר מופתי וללא כל תקלות משמעותיות.

זינוק ראשון לפרקטיס באיחור של 4 דקות בלבד מהתכנון המקורי - איחור שברוך והצוות שלו מדביקים מהר מאוד וחוזרים ללו"ז המקורי. כל אחד עושה עוד 2 פרקטיס ולאחר שלוש פעמים על המסלול מתחילים למדוד זמנים תחרותיים (שמפורסמים רק בסוף משיקולי בטיחות). כל נהג מבצע מדידות 4 זמנים ובשעה 13:00 כמו שעון אומגה - ברוך פותח את המסלול לאימון של שעה אחרי שהחלק התחרותי הסתיים. עכשיו אין זמנים - זהו אימון נטו. חלק מהנהגים כבר עשו את שלהם לאותו יום ומעדיפים לא לעלות שוב וחלק עולים שוב - זה הקטע שהכי אהבתי - כל אחד מקבל אפשרות בטוחה למצות את האימון באופן עצמאי.

ב - 13:30 - אחרי שכולם כבר שבעים מנהיגה - עוברים לאסאדו עצבני - וכמויות הבשר שהיו שם - לא היו מביישות גם אירוע כפול. חוץ מ 100 אנשי המערכת והמשפחות - מסתננים לנו עוד כמה עשרות אורחים לא קרואים - לא נורא, יש מספיק לכולם.

14:15 - טקס יפה של הענקת גביעים למנצחים - בו נכחו כולם - וזה היה מרשים מאוד שלא כבעבר - כולם נשארו לחלוק כבוד למנצחים - אף אחד לא עזב!

14:30 מתקפלים מהשטח ומשאירים לצוות המיומן של ממ"י את כאב הראש שבקיפול. חבר אחד או שניים עוד עולים למסלול עם נציגי הספונסרים שלהם - וחבל שלא נערכנו לעשות זאת מסודר - אבל הלקחים כבר הופקו ובפעמים הבאות נדאג לאפשר ביטוחית גם את זה. כולם מנקים אחריהם - שוב יש תמיד יוצא דופן אחד או שניים - נו, נו, נו...

אבל הצוות המיומן של ממ"י דואג להחזרת השטח נקי - כמו שצריך להיות.

תודה רבה רבה, כבר אמרתי להם?

אהבתי לראות את גידי באירוע ראשון נוהג יפה ומשיג זמנים יפים מאוד המזכים אותו בפודיום - דבר לא קל כאשר אתה נוהג על רכב של חבר ונזהר מאוד. יותר אהבתי לראות את המעבר של קובי כהן לאימפרזה. קובי כבר ממזמן מיצה את ה 205ראלי1.3 שלי... סליחה... שלו! הוא הציג נהיגה קיצבית, מדוייקת מאוד וקצת זהירה - מה לעשות כשאתה נוהג על רכב כזה בפעם הראשונה - אתה נזהר ולא נוהג על הקצה.

אני מבטיח לכם - שאתם תראו מקובי עוד הרבה פודיומים גם בקטגוריה העליונה - ולי, לי יהיה פחות מתחרה כבד אחד בקטגוריה שלי (2X4).

הכי אהבתי לראות את הויזה של מישל על המסלול - הויזה הזו הכניסה אותי לעולם המירוצים ואת זה אי אפשר לשכוח לעולם. חבר שהצטרף בפעם הראשונה ולא האמין שהרכב הזה יכול להיות תחרותי - ניגש אליי אחרי שהויזה זינקה בפעם הראשונה ונעקרה מהמקום כמו אימפרזה ואמר לי שהוא לא מבין איך רכב כזה ישן יכול להיות כל כך מהיר...

1440 סמ"ק, כ - 140 כ"ס בימים הטובים, 690 ק"ג שנדחפים ע"י הנעה כפולה ודיפרנציאלים... אי אפשר היה להוריד לי את החיוך מהפרצוף (מישל - הרכב הזה חייב להגיע לכל ספרינט!).

זהו לבינתיים,

אלון חלווה.

 

נ.ב.

דני, מתי הסיקור בטלויזיה???

אלון.

פורסם

שוב שלום,

רציתי להוסיף עוד מבט אחד מהצד של האירגון:

לאירוע זה - נתבקשתי ע"י הועד לשמש כאיש הקשר של מועדון IRDA למועדון מירוצי ישראל. (במאמר מוסגר אציין שברוך הציע להקים צוות היגוי משותף לאירועים כאלו - והיום אני מבין שזה רעיון מעולה).

נפגשתי עם ברוך לפני כחודש בפעם הראשונה לטובת האירוע הזה (את ברוך אני מכיר כבר שנים, כך חשבתי - אבל רק אחרי החודש הזה - אני באמת יכול להגיד שאני מכיר אותו).

בחודש הזה, היו לי ארבע פגישות עם ברוך - פיזית.

עשרות מיילים - ואני לא מגזים - מייל ששלחתי ב 02:00 בלילה - קיבל מענה ב 06:00 בבוקר - תבינו כמה הבן אדם הזה מכור לספורט הזה.

נסעתי איתו לתיאומים בכל העולם. הרצתי אותו לבדוק שוב ושוב את מזג האויר והשטח. שיניתי את דעתי כל שעתיים - היפלתי שינויים כל יומיים... בהכל עמד ממ"י בהצלחה מרובה.

אין ספק שברוך הוא "מנוע מוגדש" העובד בסל"ד גבוה כל הזמן - אחרת לא היה ניתן להפיק את זה. אין לי ספק גם, שללא התמיכה הרחבה של כלל האנשים בממ"י - זה לא היה יוצא לפועל. אסף שדמה שבא על הבוקר (או יותר נכון, לפנות בוקר) להקים את כל הלוגיסטיקה של המסלול (ותודה לנדב על העזרה), למרשלים שהיו שעות בשמש וכמובן לרמי לימון - שלדעתי האישית - הוא, הוא, השמן של כל המערכת הזו. מתון, קשוב, יודע על מה להתעקש ואיפה להתגמש.

נהניתי לעבוד מול ועם כולכם. אבל ... יש אבל... ואמרתי את זה לברוך בסיום:

 

בסוף יום עבודה, אני מעדיף להיות הנהג שמגיע, נרשם, נוהג, בוכה על זה שזה יקר, שהמסלול היה עקום ושהאסאדו בברזיל - יותר טוב. אה... וכמובן שאין כמו לבכות על האירגון הלקוי...

מה לעשות, תמיד קל יותר להיות בצד המעביר ביקורת - ואת זה, למדתי בחודש האחרון על בשרי.

 

לכן, אני יותר משמח שהאירוע היה בעיניי כולם הצלחה - כי, איך אמרו לך בסיום ברוך - מהסטנדרטים האלו - לא תוכל יותר לרדת - נפל דבר באירועי הראלי ועכשיו - על כולנו - נהגים, נווטים, אנשי צוות, מרשלים ומארגנים כאחד - לראות איך אנחנו משמרים את זה.

שלכם בהערכה,

אלון חלווה.

פורסם

ברור חיל?

אכלתם אסאדו של ברזילאים? :shock2:

נו באמת , אני חושב שצריך להחרים את המירוץ ומארגניו על דבר שכזה... :nono:

במיוחד כשיש לפחות 2 קיבוצים של ארגנטינאים טהורים - 2 דקות נסיעה משם...

אז אני מניח שצמיגים לא היו רק על המכוניות... :hihi: :hihi: :hihi:

( סתם Trash Talk ,נראה מעולה, פשוט לא יקבלו אותי בקיבוץ אם לא אומר שהברזילאים לא יודעים לעשות אסאדו...)

 

אני אוכל את הלב כשאני רואה שהאירועים האלו מתקיימים דקות נסיעה ספורות מביתי אבל אני לא יכול להגיע בגלל השבת.

אבל מבין לגמרי שזה היום היחידי שעמותת הראלי יכולה לארגן אירוע כזה.

נראה שהיה ממש כיף...כל הכבוד!

 

ים סוסנה

פורסם

ישנם אירועים גם בימי שישי לפעמים. לכשתוקם ההתאחדות ויושלמו התקנות - אני מעריך שיהיו אירועים גם בחופשים וחגים וגם סתם באמצע שבוע, כך שגם שומרי השבת יוכלו להינות מהספורט המוטורי.

אלון

פורסם

שלום לכלם

 

לסלי ושלום לך גם, אני חייב להגיב ובקצרה לחלק שכתבת, רוב הראליים בעולם מתנהלים על דרכים פרטיות, אפילו הראלי שאתה צופה בו עכשיו בשוודיה, א. כל בעלי השטחים הפרטיות מקבלים תשלום בעד שימוש הקטעים שעוברים בשטחם. ב. זה חלק מהמשחק לנסוע כמה שיותר מהר אפילו שאתה מקצר פה ושם, וזה הסיכון שהאדם הפרטי שקיבל כסף לוקח על עצמו. ותאמין לי הם ממש לא מפסדים אחרת הם לא היו מאשרים שנה אחרי שנה לתת אפשרות להשתמש בשטחם.

בברכה זלמן

פורסם
שלום לכלם

 

לסלי ושלום לך גם, אני חייב להגיב ובקצרה לחלק שכתבת, רוב הראליים בעולם מתנהלים על דרכים פרטיות, אפילו הראלי שאתה צופה בו עכשיו בשוודיה, א. כל בעלי השטחים הפרטיות מקבלים תשלום בעד שימוש הקטעים שעוברים בשטחם. ב. זה חלק מהמשחק לנסוע כמה שיותר מהר אפילו שאתה מקצר פה ושם, וזה הסיכון שהאדם הפרטי שקיבל כסף לוקח על עצמו. ותאמין לי הם ממש לא מפסדים אחרת הם לא היו מאשרים שנה אחרי שנה לתת אפשרות להשתמש בשטחם.

בברכה זלמן

 

זלמן

ראה הודעה פרטית

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

מערוץ 10 נמסר לי כי יש סיכוי טוב שכבר היום בחדשות תוקרן הכתבה של "ספרינט רוחמה" שכאמור אורגן והופק במשותף ע"י עמותת נהגי המירוצים IRDA ומועדון מירוצי ישראל. (שוב תודה לעזרה מאיגוד המוסכים)

סופית עקבו אחרי הפורום וזפזפו בערב.

דובי

מה קורה עם החומר לערוץ 1? החבר'ה שהיו אמורים לצלם הגיעו?

דני לוי

מירוצי מכוניות


×
×
  • תוכן חדש...