Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני חדש כאן ובכלל בענייני הסאונד ברכב.

יש לי רכב פיאט פונטו ספייס שנת 2001.

לפני כמה ימים התקנתי בה רמקולים אחוריים פיוניר 400 וואט, רמקולים קדמיים פיוניר 160 וואט.

ופאנל של חברת סוני.

 

הבנאדם שהרכיב לי את הערכת שיחק בפאנל עם כל מיני אפשרויות כמו FAD,HIG,LOW וכו'. (כל מיני הגדרות שמע שלוחצים על הגלגלת של הפאנל והן מופיעות. אחרי כמה ימים כמה חברים שלי שחקו עם זה ונראה לי שלא שומעים אותו דבר.

 

רציתי לדעת אם מישהו יכול לעזור לי או להגיד לי מה לשים בכל אחת מההגדרות האלה מבחינת מספר ע"מ שישמעו בצורה הטובה והנקייה ביותר. (אם צריך להוסיף את הדגם המדוייק של הפאנל וכו' אני אוסיף).

 

תודה.

פורסם

שלום ארנון,

 

איני מומחה גדול ויש לי רדיו דיסק של Pioneer בכלל כך שלא אוכל לעבור איתך אחד אחד אבל אנסה להסביר לך

פחות או יותר מה יש בכל רדיו דיסק רגיל לרכב.

Fad - קובע את איזון העוצמה הכללית בין שני הצדדים - לפנים ולאחור.

Bal - קיצור של המילה Balance - אותו הדבר כמו Fad פשוט בין ימין ושמאל.

Bass\Mid\Treble - יש מערכות שזו תורה מסיני אך במערכת סטנדרטית כמו שלך

הייתי ממליץ לך לשים לא יותר מדי באס, מיד בטיפה הגברה וטרבל בקצת יותר מהמיד.

לדוגמא Bass -1 , Mid +1 , Treble +3 .

Loud - כשמו כן הוא, רועש. כפתור או פונקציית ה-Loud מוסיפים מעט יותר מכל דבר, והבחירה אם להפעיל אותו

או לא היא ממש לפי איך שנשמע לך... אני אישית אוהב לשמוע עם Loud ויש שלא. לפי דעתי יש לך אחלה

רמקולים, וסוני זה גם טוב ככה שתנסה, אני חושב שתאהב.

 

זהו.. מקווה שלא שכחתי משהו. אלה העיקריים. במידה ותמצא דברים שאתה מסתבך אל תשבור ת'ראש - off :lol:

 

רון.

* צבוע! - " אם מעלת היושר לא קיימת באדם, מהי האמת מאחורי רעיונותיו? אמרותיו? מעשיו? "

* צדיק תמים של אחד, הוא מביש של אחר.

×
×
  • תוכן חדש...