Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האוטו צורך פתאום שמן מאז שהחלפתי נשם מנוע(פולו 96)


itai11
שימו לב! השרשור הזה בן 6087 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני ייספר לכם בקצרה מה עבר על האוטו בזמן האחרון אולי זה יעזור לכם לגבי תשובות.

 

האוטו המדובר הוא פולו 96 מנוע 1400 גיר רגיל.

בתקופה האחרונה האוטו סבל בתדירות נמוכה מבעיות התנעה (פעמיים בשבוע בערך,אחרי כמה סטרטרים והפוגה קצרה האוטו היה מתניע) הסטרטר בסדר, מצבר חדש,והאוטו עבר ניקוי מצערת. נוסף על כך כאשר הייתי מדליק מזגן האוטו היה מוציא ריח מצחין (בעיקר שהאוטו היה עומד).

לפני כשבוע הלכתי למוסך כדי לעשות טיפול 10000 קטן(טיפול 10000 הקודם היה גדול והוא כלל החלפת פילטר אוויר, פילטר דלק,פלגים,טיימינג וברקסים) ועוד בדיקת הכנה לטסט( ברוך השם האוטו עבר:wink:)

בעבר שמתי לב לצינור בלוי שלא יידעתי מה תפקידו ובעזרת תמונה שהעלתי לפורום התברר שזה נשם מנוע.

שאלתי את המכונאי אם יש אפשרות לסדר את הצינור הבלוי הוא אמר שצריך להחליף אותו-הסכמתי.

במיוחד אחרי שהוא הוציא אותו ראיתי שרובו של הצינור סתום בליכלוכים של שמן(נראה לי שהצינור הזה אף פעם הוא לא הוחלף).

חשוב לציין שהצינור שהוחלף לא מקורי אבל די עבה.

שמחתי בליבי חשבתי לעצמי שעזרתי למנוע.

לאחר שיצאתי מהמוסך בדקתי את הריח מהמזגן והבעיה באמת נפתרה. אבל שמתי לב שהסחיבה של המנוע יירדה אומנם לא בצורה דרסתית אבל הסחיבה ירדה. ומאז שהחלפתי את הנשם גם ההתנעות בבוקר היו חלקות, חשבתי שהבעיה שלי עם ההתנעות הסתיימה.היום בבוקר שבוע לאחר הטיפול ניסיתי להתניע את האוטו לשב ,התקלה חזרה והאוטו לא התניע גם לא אחרי כמה סטרטרים, בטיפשותי נלחצתי ובצקתי עם חסר שמן באוטו (ואחרי כמה סטרטרים השמן עולה ולא בודקים) היה כמובן חסר כליטר ומילאתי כליטר שמן -אני יודע שזה היה טעות. לאחר כרבע שעה האוטו התניע ושוב נסעתי לעבודה די ממורמר.

השאלות שלי הם כאלה: האם ייתכן שיופיעו בעיות בסחיבה לאחר החלפת נשם מנוע?, מה עושים עם בעיות ההתנעה?

 

תודה רבה לעונים ומצטער עם היתשתי אותכם ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר מחליפים נשם מנוע, רצוי בדכ להחליף לאחר מקורי. צנרת גומי לא מקורית עלולה בנקודת התעגלות, בחלק הפנימי של הצינור ליצור חסימה, כאשר מצידו העליון הגלוי לעיין, הצינור נראה מתעגל כראוי. זהו מצב פסול, ומיותר לציין, שאף חמור.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6087 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...