Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

  • אתה מתנדב "להקפיץ" מישהו לנהריה (ואתה גר בהוד השרון)
  • אתה נכנס לשטח שג'יפאים מנוסים מפחדים להיכנס אליו
  • הקריינית בGPS שלך כבר צרודה
  • יש לך מזדה 3 עם "שקע" בפינה השמאלית של הטמבון האחורי
  • הצרה הכי גדולה שלך בנוגע לאוטו היא שקצין הרכב שוב שיחק עם התחנות ברדיו

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

* חבר מציע לקפוץ לגלידה.....באילת!

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

היי אתם טיפוסים ממש רעים, כאילו שרכב מליסינג זה חינם

מצטער לאמר לכם

אני מכיר די הרבה אנשים עם מכוניות מליסינג, אחד נוסע כל יום חולון - חיפה - חולון (עובד בחיפה גר בחולון) ובערב הילדים נוסעים עם הרכב, הוא למשל טוחן ק"מ, לעומת זאת ראיתי אנשים שגרים בחולון עובדים 700 מטר מהבית יש להם רכב ליסינג והוא אשכרה נוסע מהבית לעבודה ופעם בשבוע לקניות (רואים את זה בק"מ מצטבר).

אז יש, יש.

לי אישית אם היה רכב ליסינג הייתי שומר כאילו שזה שלי מבחינת שמן - מים - חניה אנד שיט, כי אחרי הכל האוטו מוצמד אליכם במשך 36 חודשים או 70 אלף ק"מ לערך, מה שכן אני יכול לאמר שהייתי נוסע לפחות 5000 ק"מ בחודש, אם לא יותר, בקטנוע אני עושה 200 ק"מ כל יום, אז באוטו ? דמיינו.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

*אין לך שום מושג מה אומר המשפט "לחמם את המנוע לפני הנסיעה בחורף"

*אתה לא ממש זוכר מה זה לשלם בשביל הדלק שלך.

*אתה לא רואה סיבה למה לא לעשות לחבר טובה קטנה ולהעביר לו 120 קילו חצץ כי הטנדר שלו התקלקל.

* יצא לך לתהות כמה פעמים איך זה שעוד לא עף לך גלגל מהמקום אחרי ההתעללות הקשה ברכב.

GS300.

פורסם

* אתה נותן פול גז בניוטראל מהשניה שהנעת את האוטו כדי שיתחמם והחימום סוף סוף יעבוד כי הידיים שלך קפואות :)

* כולם מדברים על העליה במחירים של הדלק ואתה בטוח שליטר דלק עדיין עולה 4.30

* שהדבר היחיד שאתה מנקה באוטו זה את השמשה, ורק עם מגבים, וגם זה רק אם יש מים בוישרים אחרי ששמו לך במוסך בטיפול 30000

פורסם

שאתה לא יודע מה זה שעתון מוסך.

שלא מעניין אותך מה התקלה,רק שיגיע כבר הרכב החלופי.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

כאשר כל הרכב מדבקות. של חל מיני חברות לא ברורות

כאשר כל הדרך המנוע צועק. ואתה רק מקפיץ את הילדים 50 מטר לגן.

אתה קופץ לחבר לשתות קפה. וזה שעתיים נסיעה כל כיוון.

כאשר הרכב ניראה כאילו חזר הרגע מראלי דקר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי


×
×
  • תוכן חדש...