Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לקסרה היותר ישנה (בערך 99 00)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעורי הנהיגה אני נוהג על הקסרה הישנה.......

 

אני יודע שבשעור הראשון התלהבתי ואמרתי שהיה כיף לנסוע בה וגם אתמול היה בסדר.....

 

אבל אתמול כשהגעתי ל90 ו-100

(באזור של ג'מבו שמה איפה שיש את בארות יעקב או משהו.... לא זוכר את השם המדוייק)

 

הרגשתי שהאוטו עצל ובקושי זז....ראיתי על המחוג 90 אבל עד שהגעתי ל90 ונסעתי ועברתי את 90 חוץ מהרוח על הפנים לא הרגשתי הנאה....כאילו אני סתם מחכה שהטורים יעלו ואני יעביר הילוך להגיע לרמזור ולעצור.....האוטו נוח לנהיגה אבל....משהו היה חסר.......אולי בגלל שהאוטו הוא טורבו דיזל? אם הוא היה בנזין הייתי מרגיש שהאוטו יותר "טס" ?

בפשטות : ראיתי 100 על השעון אבל לא הרגשתי 100.....

 

והיו מכוניות שעקפו אותי במהירות ! איך ? על כמה הם נסעו? 120 130?.....

 

יש פה מישהו שנהג גם על קסרה טורבו דיזל

 

ויכול להגיד לי מהם ההבדלים הבולטים בינה לבין בנזין ?

 

כי אני לא יכול לעשות השוואה בינה לבין אוטו אחר(נהגתי רק בה)

 

תודה,MCיוסי.(בקרוב נהג חדש)

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אבל לרוב צורת הנהיגה בזמן הלימוד היא שונה, אתה לא אמור לנצל את כוח ההאצה של הרכב. לרוב לא תעבור 3500 סל"ד , במקרה הזה יש דווקא יתרון לדיזל כי רוב הכוח שלו נמצא נמוך יותר. בכל מקרה הגיוני שהיית בהילוך חמישי על 90 קמ"ש זה לא בדיוק המצב להאיץ.

 

ראית 100 על השעון ולא הרגשת 100? יכול להיות שהרכב מבודד יחסית מהחוץ בנוסף 90 קמ"ש על כביש סלול היטב לא צריכים להרגיש כטיסה.

 

לא הבנתי מה הנקודה בכל ההודעה... יכול להיות שתסע גם 120 ויעקפו אותך. אז? אתה בתחרות מול מישהו? :?

 

גיא

פורסם
אבל לרוב צורת הנהיגה בזמן הלימוד היא שונה, אתה לא אמור לנצל את כוח ההאצה של הרכב. לרוב לא תעבור 3500 סל"ד , במקרה הזה יש דווקא יתרון לדיזל כי רוב הכוח שלו נמצא נמוך יותר. בכל מקרה הגיוני שהיית בהילוך חמישי על 90 קמ"ש זה לא בדיוק המצב להאיץ.

 

ראית 100 על השעון ולא הרגשת 100? יכול להיות שהרכב מבודד יחסית מהחוץ בנוסף 90 קמ"ש על כביש סלול היטב לא צריכים להרגיש כטיסה.

 

לא הבנתי מה הנקודה בכל ההודעה... יכול להיות שתסע גם 120 ויעקפו אותך. אז? אתה בתחרות מול מישהו? :?

 

גיא

 

לא הגעתי להילוך חמישי הייתי על רביעי על 100...

אני לא עושה תחרות אבל זה קצת הבהיל אותי שראיתי 100 על השעון וראיתי אנשים טסים לידי.....

 

דרך אגב, איך אני יודע מה הסל"ד? אני יכול לראות אותו בלוח השעונים?

 

ועוד משהו.

 

כדאי לבקש מהמורה שאני ינהג ישר בעיר (אור יהודה) ולא לנסוע ליהוד? לא משנה למה.... יש כיכרות ופניות ואפשר לנהוג גם בנווה סביון.... מה אתם אומרים כדאי לבקש?

 

תודה.

I should win a fucking AWARD for being me

×
×
  • תוכן חדש...