Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

950 שקל על החלפת צינור?!? הגיוני??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , ברשותי פונטיאק סנבירד מודל 94'

יום שישי בלילה כל המים של הרדיאטור נשפכו .....

האוטו היה במוסך והוא אמר שצינור בצורת S שנמצא מתחת למנוע נקרע ....

ההחלפה עלתה לי 1000 שקל עם עבודה (שכרוכה בפירוק של האלטרנטור רצועת טימינג ועוד כמה חלקים קטנים)

המחיר שלקחו לי הגיוני?. לי הוא ניראה מוגזם

תודה מראש תומר.

יוצא לריס?

פורסם

אם תוכל לעלות פירוט של התשלום,

עבודה \ חלקים...

ניתן יהיה לענות יותר בדיוק,

 

אבל באופן כללי, אם העבודה כללה פירוק של רצועת הטיימינג והחלפתה,

המחיר נשמע סביר...

וגם תמיד קיימת השאלה, מזה "חלקים קטנים" ?

 

 

תעלה את הפירוט,

ואז התשובה תוכל לההיות יותר מדויקת!.

 

ניר.

פורסם

אבא שלי לקח תאוטו למוסך.... אני לא הייתי באותו זמן , הוא פירק תחגורת טיימינג , משאבת מים ותאלטרנטור , זה מה שאבא שלי ראה שהוא עשה... (בעל המוסך הוא מכר של אבא שלי , לא הוציא דף פירוט על העבודה והחלקים)

יוצא לריס?

פורסם

תא המנוע של הסאנבירד הוא אחד המקומות הכי צפופים שאני מכיר.

אז אמנם יכול להיות שעלות הצינור הייתה כמה עשרות שקלים, אבל העבודה עולה ועולה הרבה.

אם נאלצו לפרק לך את הטיימינג (וזה נשמע כמו צינור במיקום ממש ממש תמוה) אז היו צריכים גם לכוון את הטיימינג בהרכבה. וגם זה כסף וזמן.

רק משאבת המים יכולה לעלות 200 ש"ח.

בנוסף - היו צריכים למלא נוזל קירור (שעולה כסף) ולנקז אויר.

קח בחשבון ששעת מוסך זה הרבה כסף.

אם תיתן פירוט מלא יותר (בהנחה שקיבלת כזה) של העלות יהיה אפשר להתייחס לזה יותר ברצינות.

פורסם

עד כמה שזכור לי לסאנבירד , אין רצועת טיימינג, אלא שרשרת ובכדי לפרק אותה יש צורך להוציא את המנוע. סביר יותר להניח כי הרצועה שפורקה הייתה רצועת העזר ( מניעה את האלטרנטור, משאבת המים וכד' ).

בכל מקרה, כפי שאמרו קודמי, יעזור בהחלט לראות פירוט של החלקים...

 

גיא

Treat It Like You Love It, But Drive It Like You Hate It

פורסם

אין פירוט....... (בעל המוסך חבר של אבא )

תודה לכל העוזרים , האוטו היה יום שלם בעבודה , ולכן המחיר הזה.....

יוצא לריס?

פורסם

בסנברד הולך צינור מים קטן בצורת S והוא מורכב בטימינג

חרא של צינור וגם המכונאי שעבד אל האוטו תאמין לי קילל. :roll:

אגב אני עוד לא ראיתי סנברד שיש לה שרשרת טימינג בכולם יש

רצועת טימינג

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
בסנברד הולך צינור מים קטן בצורת S והוא מורכב בטימינג

חרא של צינור וגם המכונאי שעבד אל האוטו תאמין לי קילל. :roll:

אגב אני עוד לא ראיתי סנברד שיש לה שרשרת טימינג בכולם יש

רצועת טימינג

סוף סוף מישהו מכיר תחלק הזה , תגיד , אני מבין מהדיבור שלך שגם לך היה תאוטו הזה , כמה עלה לך להחליף תצינור??

תודה מראש.

יוצא לריס?

×
×
  • תוכן חדש...