Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

יש לי 306 XR ידנית, 1.4 ליטר. שנת 96.

 

הכנסתי את האוטו למוסך לטיפול גדול לפני כשבוע. ביקשתי החלפת שמן גיר כחלק מהטיפול.

מאז החלפת שמן הגיר העברת ההילוכים ממש מציקה לי. קשה מאוד להיכנס לראשון ואף לשני.

לאחר זמן כלשהו של נסיעה הסיפור נהייה יותר נוח, אבל עד אז - ממש מציק. חוץ מזה,

כשהרכב קר לפעמים אני שומע צליל של הכנסה "לא טובה", כלומר - השני נכנס (עם הקלאץ'

לחוץ עד הסוף) ואז אני שומע מין "קנאנק" כזה, כאילו משהו משתלב לא לגמרי טוב. זה לא

הרעש של העברת הילוך כשהקלאץ' לא מנותק, אלא רעש אחר. כאילו יש בעיה בסינכרו של

הגיר.

 

להזכירכם - כל זה, רק בעקבות החלפת שמן גיר. מה נסגר?

הסתכלתי בקבלה מהמוסך (שאני די סומך עליו) ופתאום שמתי לב ששילמתי על

2.5 ליטר שמן גיר אט' + הח'

מה זה האט'? אוטומטי? יש מצב ששמו לי שמן גיר לא מתאים, עם צמיגות גבוהה יותר

בטמפרטורות קרות? או שאולי כל הסיפור הוא סתם סינכרוני גיר לא תקינים או בוקסות גיר

שחוקות?

 

אשמח לשמוע מה יש לכם להגיד.

Peugeot 306 XR '96

1.4l Petrol

פורסם

ברכב שלך מכניסים 2 ליטר שמן גיר ולא 2.5 כפי שכתוב בקבלה.

סוג השמן חייב להיות 75W/80 אחרת יש קושי בהעברת המהלכים. נראה שהכניסו לך שמן לא מתאים בכמות ובסוג.

כדי להיות בטוח, ברר במוסך על הכמות והסוג שהכניסו, לפני שתומר להם את הידוע לך.

אני במקומך הייתי מחליף שוב את השמן, וכמה שיותר מהר יותר טוב.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

  • שנתיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...