Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

במידה ואני מעוניין לבצע שילוב של לדוגמא מיד של פוקל V2 יחד עם הקרוס של פוקל ולחבר טוויטר של מורל היבריד (השילוב המסויים הוא רק לדוגמא) איך זה נעשה כקניה של מוצר חדש, קנית החלקים בנפרד או כסט שלם. ומאיפה אפשר לקנות חלקים נפרדים, כי אני מניח שלא כל חנות תתחיל להפריד סטים, או שזה בהזמנה מיוחדת?

תודה לעונים.

מיכו.

פורסם

חלקים של מורל אתה יכול להזמין בנפרד , חלקים של סטים אחרים תצתרף לחפש יד שניה מאנשים .

שילוב של פוקל עם הטוויטרים של מורל נותן שילוב מצויין :)

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

מורל לא בעיה לקנות בחלקים. פוקל זה קשה יותר. אבל כש יש הרבה רצון אז אפשר לעשות הרבה דברים. השאלה היא "האם צריך?" אתה יכול לדוגמה להגביר את הסט בעזרת שני מגברים או מגבר 4 ערוצים ולחתוך את התדרים אקטיבית. נגיד בעזרת HU או בעזרת מגברים. תלוי איזה HU ומגברים. למה אתה צריך את השילוב?

פורסם

תודה לכולם.

את השילוב הנוכחי נתתי לדוגמא למרות שאני מעוניין לשמוע אותו בדיוק ואולי אפילו ארכיב אותו.

בכל מקרה אני בוודאות לא אוהב את המיד של מורל שמעתי דוטק פולס וטמפו אבל את הטוויטר של הייבריד משולב יחד עם מורל אחר (לא זוכר בדיוק איזה) מאוד אהבתי.

ונכון לעכשיו זה הטוויטר בשבילי, את הפוקל אני מקווה לשמוע בקרוב (בתחרות בעפולה) ולשמוע דברים נוספים.

לגבי הפוקל עדין לא שמעתי אבל לפי מה שהבנתי הוא ממש מתאים לסגנון שלי העיקרי רוק, ישראלי וטראנסים.

כמובן שאני אשמע לפני קנייה.

בסופו של דבר רציתי לדעת האם קיימת אפשרות כזו להרכיב שילובים מסויימים, בעיקרון רצוי מוצר חדש כי אני לא רוצה לקחת את הסיכון.

שוב תודה.

מיכו.

פורסם
תודה לכולם.

את השילוב הנוכחי נתתי לדוגמא למרות שאני מעוניין לשמוע אותו בדיוק ואולי אפילו ארכיב אותו.

בכל מקרה אני בוודאות לא אוהב את המיד של מורל שמעתי דוטק פולס וטמפו אבל את הטוויטר של הייבריד משולב יחד עם מורל אחר (לא זוכר בדיוק איזה) מאוד אהבתי.

ונכון לעכשיו זה הטוויטר בשבילי, את הפוקל אני מקווה לשמוע בקרוב (בתחרות בעפולה) ולשמוע דברים נוספים.

לגבי הפוקל עדין לא שמעתי אבל לפי מה שהבנתי הוא ממש מתאים לסגנון שלי העיקרי רוק, ישראלי וטראנסים.

כמובן שאני אשמע לפני קנייה.

בסופו של דבר רציתי לדעת האם קיימת אפשרות כזו להרכיב שילובים מסויימים, בעיקרון רצוי מוצר חדש כי אני לא רוצה לקחת את הסיכון.

שוב תודה.

מיכו.

לישמוע סטים זה לא הכל. הבעיה היא שכל רכב הוא רכב אחר וכל התקנה היא אחרת. זה גם תלוי למה בידיוק אתה רוצה להקשיב כשה תבחן את הרמקולים. תביא איתך מוסיקה שאתה אוהב לישמוע. ותנסה לימצוא מקום כמה שיותר שקט. חוץ צזה תישאל את הבן אדם על איזה רכיבים הוא עובד מ א. עד ת.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...