Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה , רכשתי לפני שבועיים ניסן אלמרה מחברת קרסו ושמתי לב שאין כלל תאורה בתיבת הילוכים בלילה ואני נאלץ להחליף הילוכים לפי אינסטינקט .

 

מה לדעתכם הבעייה?

 

נ.ב. יש לי עדיין אחריות יבואן

 

מה עלי לעשות ?

פורסם

איפה שכתוב PRND וכו. בקיצור צריך להחליף נורה בסך הכל.

זה קצת מסובך צריך לפרק את הפלסטיק הקונסולה של הידית הילוכים ולהגיע לנורה ולהחליף אותה.

עדיף ללכת לחשמלאי כי לפרק את כל הפלסטיקה זה קצת בעיה למי שלא יודע אז עדיף שבעל מיקצוע יעשה את זה תוך 10 דקות.

פורסם
איפה שכתוב PRND וכו. בקיצור צריך להחליף נורה בסך הכל.

זה קצת מסובך צריך לפרק את הפלסטיק הקונסולה של הידית הילוכים ולהגיע לנורה ולהחליף אותה.

עדיף ללכת לחשמלאי כי לפרק את כל הפלסטיקה זה קצת בעיה למי שלא יודע אז עדיף שבעל מיקצוע יעשה את זה תוך 10 דקות.

האם במקרה כזה מוסך מורשה של ניסן בקרסו יכול לבצע ?

 

האם זה כלול באחריות הרכב ?

 

הרכב נרכש רק לפני שבועיים באור יום ולא שמנו לב לתקלה

פורסם
אם יש לך תאורה בשאר מחווני הרכב אז סביר להניח שנורות שרופות אם לא אולי פיוז שרוף.

 

האם במוסךמורשה לש קרסו ידעו לעשות זאת?

 

האם האחריות של היבואן לא מכסה תקלה זו?

 

הרכב נרכש רק לפני שבועיים באור יום ולא שמנו לב לתקלה רק כשנהגנו בלילה

פורסם

האם הייתה שם תאורה ואין או שמעולם לא הייתה?

כלומר: האם אתה בטוח שאמורה להיות שם תאורה, אני לא מכיר את הרכב אבל במיצובישי לאנסר למשל אין תאורה בתיבה אלא רק בלוח המכוונים.

 

גש ליבואן וסדר את העניין.

אם הם אומרים לך ש"לא אמור להיות" בקש לראות את העניין ברכב אחר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
האם הייתה שם תאורה ואין או שמעולם לא הייתה?

כלומר: האם אתה בטוח שאמורה להיות שם תאורה, אני לא מכיר את הרכב אבל במיצובישי לאנסר למשל אין תאורה בתיבה אלא רק בלוח המכוונים.

 

גש ליבואן וסדר את העניין.

אם הם אומרים לך ש"לא אמור להיות" בקש לראות את העניין ברכב אחר.

 

דברתי עם חבר שיש לו גם ניסן אלמרה ויש לו תאורה בתיבת ההילוכים

פורסם

אם כל האורות והכל עובד כמו שצריך ורק הנורה הזאת לא עובדת אז היא נשרפה או שהתנתק איזה חוט..

 

או שתטפל בזה בעצמך זה לא מסובך רק צריך ידיים טובות, או שאתה הולך למישהוא מיקצועי כמו מוסך מורשה כמו שאמרת או חשמלאי.. לא לא סיפור כזה גדול.

פורסם

הקובץ PDF שצירפתה לא מתיחס כלל לניסאן אלמרה.

לא זכור לי שבינסאן יש גיר טיפטרוניק ובטח שהידית לא נראית ככה.

גש למתקין איבזרים , יש להם את כל סוגי הנוריות שקיימים ברכב וזה שניות לפרק את הפלסטיק.

כמו שאני מכיר את ניסאן אין ברגים בכלל . הכל קליפסים.

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

איזה דגם ספציפית זה? ניסאן אלמרה פרפקט? או דגם ישן יותר?

×
×
  • תוכן חדש...