Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אני רוצה להתחיל להעביר חיווט ברנו החדשה שלנו על מנת להתקין מגבר, הבעיה שאני לא מוצא את המעבר מהמצבר לסלון הרכב.

מישהו יודע איפה נמצא החור בקיר האש באוטו הזה?

 

תודה מראש.

:-) just smile
פורסם

אני לא יודע איפה זה ברכב הנל אך זו לא בעיה למצוא את הפתח, ככה.. פתח את מיכסה המנוע, ותחפש מסביב למוט הגה באיזור שם גומייה קטנה שמפרידה בין המנוע לסלון הרכב אתה אמור למצוא אותה בקלות.

המלצה ממני אל תוציא אותה ותעביר חוטים, תעשה בה חור ותעביר בלחץ את הכבל ככה שיהיה יותר מבודד מרעשי מנוע (כמה שאפשר).

פורסם

אליו הסיבות שבגללן אני אומר לעשות בגומייה חור יותר קטן מהכבל ובלחץ להעביר את הכבל, זה יהיה אטום לחלוטין..רק שים לב כמו שאמרו מעלי על הבוסטר ועל עוד מקומות רגישים.

פורסם

בעיקרון זה לא גומי רציני, טיפה סכין יפנית בלי כוח ויש חור לא צריך לקדוח, כך שלא נראה לי תהיה בעיה עם הבוסטר.

אגב מה זה בוסטר בכלל?

 

תודה, ושבת שלום חברים.

:-) just smile
פורסם

ואו זה היה מהיר, תודה. האמת היא שראיתי מאחורי החור הזה את קופסת הנוזל בלמים, אז תיראתי לעצמי שזה קשר.

:-) just smile
×
×
  • תוכן חדש...