Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברשותי דיהטסו שרייד אוטומטית שנת 93

 

לאחרונה היא התחילה להשמיע קולות דפיקות תוך כדי נסיעה.

זה רעש תדיר שנשמע בהתאם למהירות הנסיעה(מהירות גבוהה תדירות גבוהה), נשמע כאילו יש משהו בגלגלים או פנצ'ר(אבל הענין נבדק בפנצ'ריה ולא שם הבעיה). נשמע שהרעש נוצר בהתאם למהירות הסיבוב של הגלגלים (פשוט "שומעים" את הגלגלים מסתובבים)

 

בעבר (רק מידי פעם! )נשמע רעש דפיקה בהתאם למהירות הנסיעה בנסיעה תוך כדי סיבוב לצד שמאל (המוסכניק לא התרגש מזה).

 

יש לציין כי כמעט לפני שנה הוחלפו הצריות! היום היה לי פאנצ'ר בגלגל אחורי ימני ושתי הגלגלים האחוריים הוחלפו כי היו מחורצים בצדדים (הרעש נמשך גם לאחר ההחלפה!!!) ,הרכב עבר טסט לפני פחות מחודש! ועבר טיפול בזמן........באופן כללי הרכב עושה רושם בסדר(כמה שניתן:-))

 

רציתי לשאול

1.מה זה יכול להיות?(זו השערה שלי שמדובר בגלגלים, כן?!)

2.הענין סובל דיחוי?אפשר לסוע בלי דאגה עד לפגישה הבאה עם המוסכניק?

3.כמה זה הולך לעלות לי?

 

אשמח אם תוכלו לעזור

ותודה רבה

פורסם

לאחרונה היא התחילה להשמיע קולות דפיקות תוך כדי נסיעה.

זה רעש תדיר שנשמע בהתאם למהירות הנסיעה(מהירות גבוהה תדירות גבוהה), נשמע כאילו יש משהו בגלגלים

פה היתה צריכה להיות נקודה.

נשמע שהרעש נוצר בהתאם למהירות הסיבוב של הגלגלים (פשוט "שומעים" את הגלגלים מסתובבים)

בעבר (רק מידי פעם! )נשמע רעש דפיקה בהתאם למהירות הנסיעה בנסיעה תוך כדי סיבוב לצד שמאל (המוסכניק לא התרגש מזה).לגבי המוסכניק, אם רק לפעמים! הבלמים היו נעלמים...

יש לציין כי כמעט לפני שנה הוחלפו הצריות! היום היה לי פאנצ'ר בגלגל אחורי ימני ושתי הגלגלים האחוריים הוחלפו כי היו מחורצים בצדדים (הרעש נמשך גם לאחר ההחלפה!!!) ,הרכב עבר טסט לפני פחות מחודש! ועבר טיפול בזמן.

לגבי הטסט, נמצאים שם מוסכניקים...סתם. הם לא אמורים לבחון או לבדוק בעיות/תקלות של מוסכניקים.

רציתי לשאול

1.מה זה יכול להיות?(זו השערה שלי שמדובר בגלגלים, כן?!)

2.הענין סובל דיחוי?אפשר לסוע בלי דאגה עד לפגישה הבאה עם המוסכניק?

3.כמה זה הולך לעלות לי?

 

שלום,

ברור כבר שמכלול שמסתובב, מתחכך עם מכלול שלא.

1. ציריות למרות שהחלפת, מכלולי בלימה(ברקסים), דיפרנצייל בגיר במקרה הגרוע, ועוד כמה וכמה

צריך להבחן, על ידיי בעל-מקצוע מיומן. (והגון)

2. תלוי...למה? ואם כשתגיע "למוסכניק" שלך, הוא יגיד: "עזוב...כולה רעש (מאזור) מהברקס, סע סע יהיה בסדר"

3. תלוי אצל איזה מהמוסכניקים האלו.

 

יש לך רעש מכיוון מכלולי הבטיחות! אם תיקון הבעיה עולה 400ש"ח תתקן, ואם 800ש"ח אז לא?

עצתי הכנה לך, תיגש ללא הזנחה, לבעל-מקצוע הגון ומקצועי לשם שינוי, ואני יכול להבטיח לך שהשינוי

יהיה לטובתך בלבד.

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

פורסם

תודה

הלכתי למוסכניק היום

מסתבר שמדובר במיסבית אחורית שמאלית שמרעישה, ואין לסוע ברכב עד לתיקון.

 

פתאום נזכרתי שיכול להיות שפעם דפקתי אותה ברוורס לא מוצלח במיוחד שהסתיים בחיכוך עם המדרכה

 

תודה רבה לכל המשיבים בנתיים המכונית בטיפול

×
×
  • תוכן חדש...