Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על פורד פוקוס 2003-2005


שושון
שימו לב! השרשור הזה בן 6138 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

מה דעתכם על פורד פוקוס מבחינת נוחות נהיגה + אחיזה + תחזוקה זולה כולל דלק ?

 

יש גם פוקוסים קטנים יותר עם בגז קטן, יש כאילו הרבה בארץ ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורד פוקוס מבחינת נוחות נהיגה :טובה מאוד הייתי אומר, אהבתי את האפשרות של הנהג לכוון את המושב ולשבת מאוד גבוה נתן לי לפחות תחושה כמו של נהיגה בג'יפ במובן הזה כמובן.

האחיזה של הפוקוס מעולה ממש טובה !!!

התחזוקה לא הכי זולה, אבל תקח בחשבון שהיא שייכת ל"דלק מוטורוס" ועלות התחזוקה שלה כמו של המאזדות.

המכונית לא הכי חסכונית לפי דעתי היא שותה משהו כמו: 1-8 בעיר 1-10 משולב.

לבגאז' הקטן יותר קוראים האצ'בק . ויש שאומרים שבזכות זה הסוג הזה (שיותר קל אומנם) יותר זריז ..

אני מצד שני אומר שהעם הישראלי קבע שמרכב הסדאן (הבגאז' הגדול בשבילך) עדיף בזכות זה שהוא מאפשר תא מטען גדול יותר והפרשי ההאצה הם זניחים. וכמובן שעדיף מרכב סדאן בתאונה לא עלינו..

אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה לנו אם המאזדה לנטיס שלנו היתה האצבק' .. למזלנו היא לא היתה האצבק' לפני התאונה רק לאחרי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי כזאת (למעשה היתה לי גם את הקודמת, שנת 2001, שהיתה מאוד מאוד דומה)

אוטו נפלא - ללא ספק החביב עלי בקטגוריית הקומפקטיות בשנתונים האלו.

 

גרסת ה-1.6 לא מאוד חזקה, אבל סבירה (בטח ובטח שביחס לרוב הקומפקטיות מהשנתונים החדשים יותר). צריכת הדלק סבירה, אם כי לא מדהימה (1 ל-9 עד 1 ל-10 בנסיעה רגילה, אבל אם לוחצים אותה מאוד אפשר להוריד אותה גם ל-1 ל-7 :-)

הנוחות שלה מצוינת לדעתי (אם כי זה בסופו של דבר עניין אינדיווידואלי). התנהגות הכביש שלה ("אחיזה") - מופתית וללא ספק הטובה ביותר בקטגוריה בשנים האלו.

 

כמה המלצות לגבי הפוקוס, אם אתה מוכן לחפש בסבלנות:

1. גרסת ה-5 דלתות מוצלחת יותר מבחינת התנהגות כביש וגם שימושית יותר אלא אם אתה צריך בגאז' גדול ביום יום (וגם נראית הרבה יותר טוב לטעמי)

 

2. גרסת הליסינג (LX) סובלת מרמה מסויימת של תת אבזור ביחס לגרסת ה-GHIA. ההפרש במחירון בשנתונים האלו זניח. הבעיה - הרבה יותר קל למצוא אחד כזה מליסינג מאשר אחד כזה לא מליסינג. אבל שווה לחפש בסבלנות - גרסת ה-GHIA כוללת אבזור בטיחות עשיר יותר, חישוקי סגסוגת ועוד כל מיני פי'צקפס אבזוריים מקוריים. נחמד.

 

3. אם אתה מוכן לחפש עוד קצת יותר בסבלנות - שווה לחפש את גרסת ה-2.0 ליטר. אמנם צריכת הדלק שלה קצת יותר גבוהה, אבל מדובר ברכב מופתי מבחינת ביצועים והתנהגות (מגיע רק בגימור GHIA)- ועולה במחירון כמה מאות שקלים פחות מגרסת ה-1.6 (לך תבין את לוי יצחק....), למרות שבמקור עלה יותר מ-10,000 ש"ח יותר.

 

אם תוכל להניח את ידך על פוקוס 2003-2005, 2.0 ליטר, 5 דלתות במצב טוב, הייתי חוטף אותה בשתי ידיים מאוד מאוד מהר. בכל מקרה - גם ה-1.6 4 דלתות LX (גימור ליסינג) הן סבבה - זה מה שהיה לי אישית. כמובן שאם אתה קונה רכב שהיה בליסינג לפני זה (פוי) - אתה צריך מאוד מאוד מאוד מאוד להזהר, לחפש אחת עם קילומטרז נמוך (יש כאלה פה ושם) ולעשות בדיקה במכון מצוין - כי הליסינגים לא עושים טוב למכוניות.

---

אמור לי באיזה רכב אתה נוהג, ואומר לך מיאטה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6138 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...