Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצורך טריידינג בUMI נדרשנו לבצע על חשבוננו בדיקת רכב במכון(בדיקה לפני קנייה).

כאשר מוכרים אוטו, נהוג שהקונה משלם על הבדיקה, אלא אם כן מוצאים תקלה קריטית שהוסתרה.

השאלה שלי היא האם מישהו כבר עשה בעבר טריידינג והאם זה הנוהג?

הסוכן כבר אמר לנו מה המחיר שהמגרש מציע עליה והוסיף על זה 2,000 ש"ח

ואח"כ אמר שזה כפוף לבדיקה. בנוסף לזה גם נצטרך לשלם את הבדיקה. האם זה הנוהג?

ועוד משהו, קורסיקה 94 ששווה במחירון 25,000 הסוכן אומר שהמגרש שלהם מציע 18,000 והוא יוסיף לנו על זה 2,000, סה"כ 20,000 ש"ח. מזה כנראה שננכה גם 400-500 ש"ח בדיקה(זה באמת המחיר לבדיקה?) האם זו עיסקה שווה או שעדיף הכאב ראש של לנסות למכור אותה לבד והשאלה כמה מקבלים על רכב כזה.( 133K ק"מ, יד ראשונה,1994, מנוע 2.4, שמורה - בלי תאונות, בלי פגיעות!!!, עברה צביעה כי הצבע התקלף עקב פגם סדרתי בייצור).

:-D

פורסם

אמנם לרכב אין הרבה ביקוש. לדעתי אם יש לכם תמונות של רכב לפניי הצביעה וספר טיפולים, תוכלו להיפטר ממנו תמורת 20K בעצמכם. אפילו יכול להיות שביותר מזה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

ניסית לפרסם את הרכב \ לתלות עליו מודעה ולנסות למכור אותו באופן רגיל?

 

אני הייתי מנסה, לרכב יש נתונים יפים, ומחירון נמוך שעלול לקסום למי שרוצה אמריקאית בזול. פרסם במטוקאר + שלט על הרכב אם זה לא הולך אפשר לפרסם בעיתון אבל זו גם הוצאה לא מבוטלת, אם כי יש הבדלי מחיר גדולים מאוד בין לוח ללוח.

 

גיא.

פורסם
לצורך טריידינג בUMI נדרשנו לבצע על חשבוננו בדיקת רכב במכון(בדיקה לפני קנייה).

כאשר מוכרים אוטו, נהוג שהקונה משלם על הבדיקה, אלא אם כן מוצאים תקלה קריטית שהוסתרה.

השאלה שלי היא האם מישהו כבר עשה בעבר טריידינג והאם זה הנוהג?

הסוכן כבר אמר לנו מה המחיר שהמגרש מציע עליה והוסיף על זה 2,000 ש"ח

ואח"כ אמר שזה כפוף לבדיקה. בנוסף לזה גם נצטרך לשלם את הבדיקה. האם זה הנוהג?

ועוד משהו, קורסיקה 94 ששווה במחירון 25,000 הסוכן אומר שהמגרש שלהם מציע 18,000 והוא יוסיף לנו על זה 2,000, סה"כ 20,000 ש"ח. מזה כנראה שננכה גם 400-500 ש"ח בדיקה(זה באמת המחיר לבדיקה?) האם זו עיסקה שווה או שעדיף הכאב ראש של לנסות למכור אותה לבד והשאלה כמה מקבלים על רכב כזה.( 133K ק"מ, יד ראשונה,1994, מנוע 2.4, שמורה - בלי תאונות, בלי פגיעות!!!, עברה צביעה כי הצבע התקלף עקב פגם סדרתי בייצור).

 

מהר מהר מהר מהר למכור !!!! אתה לא תמכור ביותר !!!!

×
×
  • תוכן חדש...