Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

ברכבי בעת הנעילה החלונות היו עולים בעצמם. לאחרונה הבחנתי שאחד מהחלונות הפסיק לעלות והיום לתדהמתי שני החלונות לא זזים ונשארים פתוחים בעת נעילת הרכב עם השלט.

*המנגנון תקין החלונות עולים ויורדים.

מה יכולה להיות הבעייה?

רכב: קליו B 1.4 שנת 99.

 

תודה מראש :wink:.

פורסם

בעיה במרימי חלונות. פנה למי שהתקין לך את האזעקה או למתקין אזעקות/סטריאו לרכב. הם מטפלים בבעיות האלה. אם החלונות עולים ויורדים אין שום בעיה מכאנית.

פורסם

עד כמה שזה נישמע מוזר, מרימי החלונות לא קשורים למנועים של החלונות. כל זמן שדרך הכפתורים אפשר להרים ולהוריד את החלונות המנועים והחשמל בסדר, כאשר מנסים להרים או להוריד דרך השלט של האזעקה או של מרימי חלונות והחלון עולה רק למחצה הבעיה השייכת למנגנון שניקרא "מרימי חלונות" עלות החלפת מנגנון כזה לשני חלונות כ - 200 ש"ח.

ארז רונן

פורסם
עד כמה שזה נישמע מוזר, מרימי החלונות לא קשורים למנועים של החלונות. כל זמן שדרך הכפתורים אפשר להרים ולהוריד את החלונות המנועים והחשמל בסדר, כאשר מנסים להרים או להוריד דרך השלט של האזעקה או של מרימי חלונות והחלון עולה רק למחצה הבעיה השייכת למנגנון שניקרא "מרימי חלונות" עלות החלפת מנגנון כזה לשני חלונות כ - 200 ש"ח.

כמו שידי המלומדים כאן העירו,רוב הסיכויים שאלו הם מרימי החלונות עצמם שגורמים לתקלה ,למרות שישנו מצב במידה והמרימים מחוברים גם לאזעקה שזוהי תקלה במח האזעקה עצמה (סיכוי קלוש אבל אפשרי). בכל מקרה במידה ואינך יודע לבדוק לבד מומלץ שתפנה למתקיני אזעקות או לאדם שהתקין ספציפית אצלך לאיתור ותיקון התקלה(ובמידה וזה לא היה מזמן ישנו סיכוי שיש אחריות על החלק במידה ותקול).

פורסם
עד כמה שזה נישמע מוזר, מרימי החלונות לא קשורים למנועים של החלונות. כל זמן שדרך הכפתורים אפשר להרים ולהוריד את החלונות המנועים והחשמל בסדר, כאשר מנסים להרים או להוריד דרך השלט של האזעקה או של מרימי חלונות והחלון עולה רק למחצה הבעיה השייכת למנגנון שניקרא "מרימי חלונות" עלות החלפת מנגנון כזה לשני חלונות כ - 200 ש"ח.

 

אתה לא רציני נכון?

 

למה לדבר אם לא יודעים?!

פורסם
אתה לא רציני נכון?

 

למה לדבר אם לא יודעים?!

לא יודע אבל הצלחת לבלבל אותי עם מה שכתבת:

זה שאתה חושב שאני "לא רציני"- זה בגלל שאתה יודע להגדיר את הסיבה לתקלה טוב יותר

או זה שאתה לא ממשיך ומסביר זה בגלל ש-"למה לדבר אם לא יודעים?!" -

 

 

****************הערת מינהל המערכת:****************

 

 

 

צודק אביב שפסל את השורה וחצי שהדגיש מדברך כדלקמן:

עד כמה שזה נישמע מוזר, מרימי החלונות לא קשורים למנועים של החלונות

 

המשך דבריך היה נכון, אולם אין מקום לטענה זו. ברור שמרימי החלונות קשורים חשמלית למנועי החלונות, ועל כן אופן הניסוח הנל מביא להטעיה.

 

כאמור, הצדק למקרה זה עם AVIV דווקא, וטוב שהעיר

 

אנא שים לב לניסוחך להבא! התשובה צריכה להיות מובנת גם לאחרים. לא רק לך.

 

 

בתודה ובברכה

ההנהלה

 

**************************************************

ארז רונן

פורסם

לא לא בוצע כלום. ככה פתאום.

קודם חלון נוסע הפסיק לעלות אחרי יומיים שני החלונות הפיסקו לעלות בעת נעילה עם השלט.

פורסם

יש מרימים שיש להם אפשרות תכנות.

 

ברוב רובם של המקרים מדובר ביחידה שהפסיקה לתפקד ,אם מכך שהיא תקולה, ובאם נתיך שרוף.

 

איזה סוג אזעקה קיימת באוטו, והאם ניתקו מצבר או עשו טיפול כלשהו באוטו טרם התופעה קרתה?

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

עברתי על ספר רכב ולא מצאתי את דגם האעזקה של הרכב. כיצד ניתן לבדוק את דגם האזעקה?

המצבר לא נותק ולא בוצע שום עבודה חשמלית על הרכב.

היכן ממוקם הנתיך שהשייך למרימי החלונות? האם הוא ממוקם באותו מקום כמו שאר הנתיכים?

 

תודה.

פורסם
עברתי על ספר רכב ולא מצאתי את דגם האעזקה של הרכב. כיצד ניתן לבדוק את דגם האזעקה?

תודה.

 

צלם את השלטים והעלה תמונה.

 

.

היכן ממוקם הנתיך שהשייך למרימי החלונות? האם הוא ממוקם באותו מקום כמו שאר הנתיכים?

 

תודה.

 

קרוב לוודאי (כמעט בטוח) שלא. הוא בטח זרוק היכן שהתקינו את המרימים.

×
×
  • תוכן חדש...