Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות רכב יונדאי גטס 2005 גיר רגיל מחברת השכרה באדג'ט והיתי רוצה לדעת מהי צריכת הדלק שלו?

פורסם

בנסיעה עירונית עם מזגן פועל, 11-12 ק"מ לליטר.

בנסיעה בין עירונית רגועה 15-16 ק"מ לליטר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לי יש 2004 ידנית, ואחרי 20K - הממוצע הוא רובו ככולו 1 ל12, כאשר זה משלב הרבה מאוד ת"א ירושלים ונסיעה עירונית בשתיהן.

בנסיעה בין עירונית בלבד למכתש רמון ובחזרה לקח בערך 1 ל14.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לפי הכתבה של מהנדס ראשי של יבואן יונדאי בארץ ( ניתן למצוא בגוגל ) בתגובה לתביעת החברה בעניין צריכת דלק, נתון זה מאוד מושפע מצורת הנהיגה. לרוב, רכב חברה שאינו שייך לנהג צורך הרבה דלק בגלל צורת נהיגה אגרסיבית ופרועה. הנהג לרוב לא משלם על הדלק ולא איכפת לו מהרכב, אז הוא מושך הילוכים, לוחץ על דוושת הגז כעילו אין מחר ומשאיר את המזגן דלוק גם בחורף, ולאחר מכן מתלונן שרכבו "זולל דלק".

יש לי דגם 2005 ידנית, רכב ליסינג. וזהו רכב נפלה! (כמובן בהשוואה למחירו ולא לרכבים משפחתיים 1.6). הוא זריז, נוח, אמין מאוד, די חסכוני ובעל אחיזת כביש טובה יחסית לרכב קטן. חוץ מזה, זהו רכב מאוד בטיחותי ( במשפחה של רכבי מיני).

בהצלחה.

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם
חוץ מזה, זהו רכב מאוד בטיחותי ( במשפחה של רכבי מיני).

בהצלחה.

 

אני אתייחס רק לעניין הזה בדבריך, למרות שגם הדברים האחרים לא מדויקים (זה פשוט שגיאה גסה).

 

הגטס היא אחת מהסופר-מיני הכי לא בטיחותיות שנמכרות כיום. היא זכתה בארבעה כוכבים (בקושי - רק בגלל תזכורת לחגורת בטיחות אין לה שלושה) וגם זה עם 6 כריות אוויר. כמה כריות אוויר יש לגרסה שלך, תזכיר לי? או לגרסת הליסינג, לצורך העניין?

 

מכוניות בטוחות יותר ממנה? תחזיק חזק: מיני, C3, סיריון, גרנדה-פונטו, פיאסטה, ג'אז, מאזדה2, קורסה, 206, 207, קליאו, איביזה, פאביה, סוויפט, יאריס, פולו... יש עוד.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הרכב ממש לא נפלא בעיניי.

נהגתי על הגירסה הידנית והאוטומטית כמה עשרות אלפי ק"מ (רכב מהשכרה) והנה המסקנות שלי:

1. הגירסה האוטומטית פשוט עגלה בכל מובן, הידנית מצבה קצת יותר טוב.

2. בגירסה הידנית צריכת הדלק שפויה יותר אבל עדיין אפשר למצוא נתונים טובים יותר אצל המתחרות.

3. הרכב לא יציב בעליל, רוח צד חזקה יכולה פשוט להעיף את הרכב כמעט ללא שליטה לנתיב השני, ובתמרונים חדים הרכב פשוט 'עולה על 2' - סכנת התהפכות.

4. בגירסת הGLF מההשכרה אין ABS ויש רק כרית אוויר אחת. זה אולי נשמע לא קריטי אבל בבלימת חירום אתה תודה לאלוהים על הABS.

5. פנים הרכב - פלסטיקים פשוטים, הרגשה זולה וקרה בפנים.

 

בקיצור יש לך אלטרנטיבות הרבה יותר טובות, כמו שרוני הציע

פורסם
אני אתייחס רק לעניין הזה בדבריך, למרות שגם הדברים האחרים לא מדויקים (זה פשוט שגיאה גסה).

 

הגטס היא אחת מהסופר-מיני הכי לא בטיחותיות שנמכרות כיום. היא זכתה בארבעה כוכבים (בקושי - רק בגלל תזכורת לחגורת בטיחות אין לה שלושה) וגם זה עם 6 כריות אוויר. כמה כריות אוויר יש לגרסה שלך, תזכיר לי? או לגרסת הליסינג, לצורך העניין?

 

מכוניות בטוחות יותר ממנה? תחזיק חזק: מיני, C3, סיריון, גרנדה-פונטו, פיאסטה, ג'אז, מאזדה2, קורסה, 206, 207, קליאו, איביזה, פאביה, סוויפט, יאריס, פולו... יש עוד.

 

רוני

מר סרוניס היקר.

התשובה לאמירות שלך נמצאות בלינק הזה- http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3009422,00.html

במידה ולא הבנתי את הכתבה הזאת נכון, אשמח לקבל הערות ולהסכיל.

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

×
×
  • תוכן חדש...