Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לדגם הקבריולט יש שוק ותמיד יהיה שוק.

לא ניתן להשוות את ביצועי הרובר 200 הרגילה בשוק הישראלי למה שקורה לקבריולט.

הגג הנפתח נדיר ומבוקש בקרב קהל לקוחות מסויים.

 

לפי מה אתה מבסס את הטענה הזאת?

 

בארה"ב יש הרבה יותר קבריולט למשל... העובדה שאין הרבה קבריולט בארץ ושזה נדיר לא אומר שיש לה שוק אלא להפך, שהישראלים לא אוהבים להתעסק עם קבריולט, ביחוד לא ישנות ומעדיפים לסוע עם מזגן, בישראל פשוט אין כבישים שמתאימים לקבריולט, הכבישים קטנים וקצרים ואי אפשר לסוע מהר ויש מלא פקקים אז אנשים מעדיפים מזגן על גבי קבריולט... בכל אופן הנקודה שאני מנסה להבהיר היא שזה שהקבריולט נדיר ושיש קצת בארץ מראה על שוק נמוך לא על ביקוש גבוה, בייחוד שזה רובר שהשוק גם ככה קטן אז השוק של הקבריולט מן הסתם יותר קטן והביקוש יותר קטן לא להיפך.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם
אם היה מישהו שהיה מכיר את הרכב טוב יותר אני בטוח שהוא היה עונה.

 

אתה יכול לנסות להריץ חיפוש לגבי רכבים פתוחים באופן כללי במידה ויש לך שאלות לגבי גגות וכו'.

 

במידה ותיקח את הרכב לבדיקה נוכל לעזור בדעה לגבי הבדיקה.

 

גיא.

 

אף אחד פה לא מכיר את הרכב, אבל הצליחו כבר לזיין ת'שכל על פני 2 עמודים שהרכב לא אמין.

 

בולשיט.

 

שמעו את השכן אומר שהרובר של הדודה הקלקלה פעם אז עשו ממנו רכב לא אמין.

 

אני בעלים של אחת אחרת כבר מעל 3 שנים.

 

אבל אצלי מדובר בדגם אחר (800 לצורך העניין) ככה שאין מקום להשוואה.

 

בגדול, הרכב לא מראה אמינות מושלמת, מחירי החלפים יקרים מאוד (אבל לא יוצאי דופן בהתחשב במתחרות).

 

סחירות? לא יכול לעניין אותי פחות. אפילו לא חושב על מכירה. נהנה מכול שנייה.

×
×
  • תוכן חדש...