Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב: הונדה סיוויק שנת 2003

רמקולים קדמיים: רמקולים מקוריים שהגיעו עם הרכב.

רמקולים אחוריים: זוג קומפונטים של Blaupunkt דגם pcc660

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=411293

HU: JVC KD-S895

FEATURES:

  • Power Output: 50W x 4
  • 1-Bit DAC (24-bit Resolution)
  • CD/CD-R/CD-RW Compatible
  • MP3 Compatible
  • cEQ
  • Line Output Terminals (x 2 pairs)
  • Multi-Color Display
  • Rotary Encoder Multi-Control
  • Oval-Shaped Wireless Remote Control
  • *שתי יציאות למגבר.

אני מחפש זוג רמקולים לקדימה, ומגבר לכל ה-4 רמקולים.

 

אני לא מתפשר על איכות סאונד, ומחפש גם עוצמה בעיקר.

שומע בעיקר מוזיקה שחורה ומזרחית.

תקציב 1000 שקל+-.

*אין לי כרגע סאב וופר ברכב.

 

תודה מראש!

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

פורסם

האשכול פתוח למעלה מיום ועדיין אין אף תגובה.

אני מתכוון לבצע את ההזמנה השבוע אז בבקשהה אני רוצה לשמוע הצעות לרמקולים ומגבר בתקציב שהבאתי.

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

פורסם

ב1000 ש"ח לא תוכל לקנות מגבר שיגביר לך 4 רמקולים+קומפוננט וגם שבעתיד גם אם תקנה עכשיו יד שנייה ב400 (בערך ואין הרבה סיכויים שכן)לא תוכל הגביר את הסאב בעתיד.

פורסם

אני צריך זוג קומפונטים\רמקולים רגילים מקדימה ומגבר 4 ערוצים לכל ה4 רמקולים באוטו.

אני לא מתכוון בזמן הקרוב לקנות סאב וופר ואולי בעתיד אם נקנה אני יקנה מגבר 2 ערוצים רק לסאב.

ואני בטוח שאפשר להשיג ב1000 ש"ח מגבר+זוג רמקולים

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

פורסם

כתבת,

אני לא מתפשר על איכות סאונד, ומחפש גם עוצמה בעיקר.

שומע בעיקר מוזיקה שחורה ומזרחית.

תקציב 1000 שקל+-.

 

 

גם עוצמה, גם איכות, גם לא מתפשר, ומוגבל ל1000שח?

 

לי נראה שאתה מתפשר גם אם אתה קורא לזה אחרת.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
כתבת,

 

 

גם עוצמה, גם איכות, גם לא מתפשר, ומוגבל ל1000שח?

 

לי נראה שאתה מתפשר גם אם אתה קורא לזה אחרת.

 

דני

 

אתה צודק. אני בעיקר מחפש מערכת שישמעו בה חזקק! אבל הכוונה שלי שאני יגביה לא יהיו הרבה זיופים ואיכות מגעילהה

 

תודה לעוזרים

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

×
×
  • תוכן חדש...