Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דווקא המנועים שנמצאים ביונדאים הם מנועים חביבים למדי של מיצובישיט

 

חביבים למדי לטכנולוגיה של לפני 15 שנה.

 

:shock:

 

ככל הידוע לי , המנוע בלנטרה הוא זה ששירת את ה"סופר" לנסר בזמנו--> 113 כ"ס.

(דורטק :?: )

 

אם C3 מונעת על ידי TU עלוב בעל 75 כ"ס וזה מתקבל על הדעת , המנוע של הלאנסר הוא בגדר יהלום :!:

 

מעניין מה היה קורה עם VTR או ראלי 1.6 היו משתמשות בשירותיה של מיצובישי :idea:

 

זה בדיוק העניין. המנועים הללו אולי בתיאוריה מוציאים כאלו הספקים, אבל במציאות משהו כנראה דפוק בהם מאוד...

 

זה או זה, או שהגיר ממש אבל ממש גרוע במכוניות האלו (אם כי גם בידני הן איטיות, אז זה קצת פוסל את זה).

 

ביונדאי המצב פחות חמור (נהגתי על אקסנט 1.3 ו-1.5, שתיהן עגלות מאוד). אבל בדייהו וקאיה זה פשוט נוראי.

 

בנוגע ל-C3 ול-1.4, אתה צודק...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בנוגע ל-C3 ול-1.4, אתה צודק...

אני מתכבד לבשר כי המנוע הנ"ל משודרג בימים אלו ממש והוא הוצג

עם ראש בעל ארבעה שסתומים לצילינדר ו-90 כ"ס.

 

לקח להם זמן... :wink:

 

נ.ב.

מנהיגה עם רגל ימין כבדה על ה-TU הזה ב-306 שחייה לא היו קלים

וב-205 ו-106 שונות, אפשר להפיק ממנו ביצועים מצויינים ביחס לנתונים אלו.

הנתונים על הנייר לא תמיד יספרו על מה שקורה בחיים, בכל מקרה.

MCS 2008

פורסם
מנהיגה עם רגל ימין כבדה על ה-TU הזה ב-306 שחייה לא היו קלים

וב-205 ו-106 שונות, אפשר להפיק ממנו ביצועים מצויינים ביחס לנתונים אלו.

הנתונים על הנייר לא תמיד יספרו על מה שקורה בחיים, בכל מקרה.

 

אופי פעולה נמרץ וגיר תומך מטעים.

 

לגבי 205/106 - זו לא חכמה להניע בזריזות רכב ששוקל 800 ק"ג.

 

C3 כבר שוקלת מעל טון.

 

אף על פי כן , המנוע אכן חביב לזמנו.

פורסם

מנוע 1.4 75 כ"ס למכונית ששוקלת 1039 ק"ג בגירסה אוט' נשמע לא טוב.

אני מסכים.

 

בפועל הופתעתי, אפילו מאד !

כשהתיבה במצב הדיפולטיבי האוטו עגלתי וזה בעיקר בגלל הסתגלות התיבה לסגנון הנהיגה של חברתי.

במצב 'S' הרכב בפירוש לא עגלה ומושך הילוכים בחדווה

במצב ידני הוא ממש הפתיע אותי לטובה התיבה ממש נעימה לתפעול ומאפשרת לסחוט כל כ"ס (אין הרבה) אני מיחס זאת בעיקר לנעילת ממיר המומנט כבר מהילוך 2

 

לסיכום, לא חורכת אספלט וגם לא מעכבת תנועה.

ועדיין אין סליחה ומחילה על מנוע 1.4 עם 75 כ"ס למכונית משנת 2004 :evil:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אני מתכבד לבשר כי המנוע הנ"ל משודרג בימים אלו ממש והוא הוצג

עם ראש בעל ארבעה שסתומים לצילינדר ו-90 כ"ס.

 

ליבי רוטט מאושר, וואו, 90 כ"ס (אחרי 20 שנה, הישג :!::p)

:mm_tongu:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני מתכבד לבשר כי המנוע הנ"ל משודרג בימים אלו ממש והוא הוצג

עם ראש בעל ארבעה שסתומים לצילינדר ו-90 כ"ס.

ליבי רוטט מאושר, וואו, 90 כ"ס (אחרי 20 שנה, הישג :!::p)

:mm_tongu:

מעניינת העובדה של-1.4 המדובר יש 5 כ"ס בלבד פחות מל-1.6 מרובה

השסתומים של פוג'י תעשיות כבדות. :roll:

סובארו - יצרן המזוהה עם קידמה... yeah right :mm_tongu: :mm_tongu:

MCS 2008

פורסם
מנוע 1.4 75 כ"ס למכונית ששוקלת 1039 ק"ג בגירסה אוט' נשמע לא טוב.

אני מסכים.

 

בפועל הופתעתי, אפילו מאד !

כשהתיבה במצב הדיפולטיבי האוטו עגלתי וזה בעיקר בגלל הסתגלות התיבה לסגנון הנהיגה של חברתי.

במצב 'S' הרכב בפירוש לא עגלה ומושך הילוכים בחדווה

במצב ידני הוא ממש הפתיע אותי לטובה התיבה ממש נעימה לתפעול ומאפשרת לסחוט כל כ"ס (אין הרבה) אני מיחס זאת בעיקר לנעילת ממיר המומנט כבר מהילוך 2

 

לסיכום, לא חורכת אספלט וגם לא מעכבת תנועה.

ועדיין אין סליחה ומחילה על מנוע 1.4 עם 75 כ"ס למכונית משנת 2004 :evil:

 

צודק בהחלט

 

גם אני הופתעתי לטובה.

 

לוקח איזה כמה ימים עד שאתה לומד את המנוע ואת תיבת ההילוכים כדי להוציא מהמנוע את ההספק המירבי.

 

אבל בסה"כ מנוע חביב וחסכוני בדלק אם כי לא הכי מספק.

פורסם

אני מתכבד לבשר כי המנוע הנ"ל משודרג בימים אלו ממש והוא הוצג

עם ראש בעל ארבעה שסתומים לצילינדר ו-90 כ"ס.

ליבי רוטט מאושר, וואו, 90 כ"ס (אחרי 20 שנה, הישג :!::p)

:mm_tongu:

מעניינת העובדה של-1.4 המדובר יש 5 כ"ס בלבד פחות מל-1.6 מרובה

השסתומים של פוג'י תעשיות כבדות. :roll:

סובארו - יצרן המזוהה עם קידמה... yeah right :mm_tongu: :mm_tongu:

 

מול "מרובה השסתומים" זה 15 כ"ס, אבל מי סופר... :p

 

בפועל, הסוסים הצרפתיים בורחים מ-ה-ר מ-א-ו-ד מהאורווה ביחס ליפאניות - כך שההשואה שלך מקבלת פערים הרבה יותר גדולים לטובת "מרובה השסתומים של פוג'י תעשיות כבדות"...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בפועל, הסוסים הצרפתיים בורחים מ-ה-ר מ-א-ו-ד מהאורווה ביחס ליפאניות

אני לא יודע איך בדיוק אתה יכול להוכיח את הטענה הזו, אך בכל מקרה

אין מצב שנגיע לעמק השווה.

 

לסיכום מבחינתי, לדעתי, מנוע ה-TU בנפח 1.4 עם 8 שסתומים הוא בהחלט מנוע מיושן,

אך יהיה זה עוול לקלס וללעוג ליכולתו שהיא סבירה פלוס גם בימים אלו,

בטח ובטח להמליץ לאנשים להימנע מפיז'ו/סיטרואן זו או אחרת בגלל המנוע הזה.

:?

MCS 2008

פורסם
בפועל, הסוסים הצרפתיים בורחים מ-ה-ר מ-א-ו-ד מהאורווה ביחס ליפאניות

אני לא יודע איך בדיוק אתה יכול להוכיח את הטענה הזו, אך בכל מקרה

אין מצב שנגיע לעמק השווה.

 

אם אתה עוצם את עיניך ולא מוכן להסתכל לעובדות בעיניים, אין מצב שנגיע לעמק השווה. המנוע הזה מאבד המון סוסים (כמו הרבה מנועים אחרים שלהם) בתוך זמן קצר יחסית, הבלאי שלו בהחלט לא "אחיד" ברוב המכוניות ולצערי הרב הוא גם לא כזה אמין כמו התדמית שנוצרה לו (כן, גם אני חשבתי פעם שהמנוע הזה אמין - תכל'ס הוא לא. הרבה בלאי, גומיות שמתייבשות מהר, הרבה הזעות, תצרוכת שמן גבוה וכו') - מנוע כזה שמשמש קונצרן גדול יחסית הוא עוול לרוכשים.

אז בציי רכב שנוסעים הרבה לא תרגיש את זה, כי רוב הזמן האוטו נוסע וצובר המון קילומטרים - אך בתדירות שימוש רגילה של משפחה, אתה תראה שהוא מתקשה לעמוד ב"עומס".

 

לסיכום מבחינתי, לדעתי, מנוע ה-TU בנפח 1.4 עם 8 שסתומים הוא בהחלט מנוע מיושן,

אך יהיה זה עוול לקלס וללעוג ליכולתו שהיא סבירה פלוס גם בימים אלו,

בטח ובטח להמליץ לאנשים להימנע מפיז'ו/סיטרואן זו או אחרת בגלל המנוע הזה.

 

עוול ?

המנוע הזה היה זקוק כבר מלפני עשור לאיזה "יישור קו" בדמות -עוד- 8 שסתומים ועוד כמה סוסים.

עקומת המומנט שלו יפה, ההספק מרשים ביחס לתקופה בה הוא נוצר - אבל מעבר לזה הכל נתונים יפים על הנייר, בפועל זה רחוק מהמציאות.

 

ביחס לטכנולוגיה של היום מול פעם, המנוע הזה יכול להיות כמו מנועי הדיזל של 1980. מיושן, חלש ורועש. הוא כבר לא עומד בסטנדרטים של היום.

 

אז יכול להיות שזה רק אני, אבל לדעתי חשוב יותר מנוע טוב מאשר מחשב דרך או הגה עפיץ. כמדד מול מכוניות אחרות, וזה הנתון הבסיסי שממנו צריך להתחיל את ההשוואה, המאוץ מ 0 ל 100 שמתקבל במעל 14 שניות (בגרסאות הידניות) הוא עוול למכונית חדשה של שנות ה 2000+.

 

לא מדובר כאן על מנוע "משפחתי" או "בוקסרי" עם מטרה למומנט טוב בסלד נמוך ויכולת שיוט טובה. מדובר כאן על מנוע אנרגטי משהו, יחס דחיסה גבוה, מתפקד יפה מאוד כשהוא חדש והרכב קל.

כיום, אחד הפרמטרים החשובים בנוסחא שלהם השתנה (מ-ש-ק-ל) והמנוע הזה כבר לא תקף.

 

אתה בכיף יכול להמשיך לטעון שזה מנוע סביר ולא צריך להימנע מרכישה בגללו- אני חושב לגמרי אחרת.

 

אגב, את ההשוואות מול "פוג'י תעשיות כבדות" לא חוכמה לדחוף כ"קונטרה" למשהו שלא נשמע לך טוב על פג'ו.... השוואות כאלו אפשר להמשיך לעשות על הנייר יופי... ואם כבר נגעת בנושא - תכל'ס, המנועים של "פוג'י תעשיות כבדות" (בייחוד סידרת EJ משנת 1990 ומעלה עם 16 שס') שורדים את תלאות השנים הרבה יותר טוב מכל מנוע צרפתי שתביא..לאורך זמן זה מתבטא בביצועים עדיפים של היפאנית לעומת הצרפתיה (שעל הנייר אמורה להוית טובה יותר).

ותוספת אחרונה: המנועים של "פוגי' תעשיות כבדות" מאז ומתמיד כויילו עם העדפה ברורה למומנט על פני הספק, לא מדובר כאן על עניין טכנולוגי גרידה (עובדה שכל שאר היפאנים אימצו לעצמם יותר סוסים על פני מומנט - אבל לא כולם שולבו עם מערכת הנעה ל-4 גלגלים כמעט כסטנדרט).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לסיכום מבחינתי, לדעתי, מנוע ה-TU בנפח 1.4 עם 8 שסתומים הוא בהחלט מנוע מיושן,

אך יהיה זה עוול לקלס וללעוג ליכולתו שהיא סבירה פלוס גם בימים אלו,

בטח ובטח להמליץ לאנשים להימנע מפיז'ו/סיטרואן זו או אחרת בגלל המנוע הזה.

 

סלח לי , אבל זה כבר מוגזם.

הרכבים החדשים של פיג'ו גם לא מצטיינים בהתנהגות כביש שזאת היתה הסיבה היחידה לקנות אותם בשנות ה80 וה-90, ובתוספת בעיות אמינות חמורות מהיום הראשון שהם על הכביש(בקרת איכות עלובה) , בתוספת גירים אוטומטיים עלובים ומנועים מיושנים (למעט מנועי ה1.6 שנכנסו לא מזמן ב206 ואחיותיה שעל אמינותם נדע בהמשך) , פיג'ו היום היא קניה לא מומלצת.... הרי פג'ו הצטרפה למנהג של לבנות מיניוואן במקום מכונית סופר מיני

 

** כל האמור נכון גם לסיטרואן.

 

נ.ב. גם VW החדשות לא מבריקות לדעתי, אבל בתחום המנוע הם נמצאים שנות אור לפני פיג'ו.... (הרי ברור שאם הגבתי אז תזרקו את VW לקלחת)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אך יהיה זה עוול לקלס וללעוג ליכולתו שהיא סבירה פלוס גם בימים אלו,

בטח ובטח להמליץ לאנשים להימנע מפיז'ו/סיטרואן זו או אחרת בגלל המנוע הזה.

:?

 

מסכים.

ל-C3 ול-206 שמצוידות במנוע הזה יש איכויות אחרות להציע שמכפרות big time על חולשה כזאת או אחרת של המנוע, מה גם שבגירסה ידנית אין שום בעיה כזאת או אחרת עם מעטפת הביצועים.

 

במקרה הפרטי שלי - יכולתי לבחור לקבל גם הונדה סיוויק עם יתרון עצום בתחום המנוע והעדפתי את ה-C3 ואני לא מצטער לרגע נהפוך הוא ! ממש היום קיבלתי חיזוק כשנהגתי בסיוויק של חבר לעבודה לארוחת צהריים.

 

בכל אופן ל-206 ול-C3 יש מנוע 1.6 110 כ"ס סופר מודרני בהפרש מחירים לא גדול מגירסת 1.4.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אתם שוכחים דבר אחד וסותרים את עצמכם עשר פעמים.

(מדובר על איציק \ אייל\ אביעד )

הייעוד של המכוניות האלה הוא לתנועה עירונית , ב 95 אחוז מהמקרים אנשים שנוהגים בהם בכלל לא מגיעים לסל"ד שבו הפרש ההספק בא לידי ביטוי במנועים מרובי שסתומים.

וזה בדיוק משתלב עם כל הטענות שלכם לגבי התנהגות רכב שגם ככה 95 אחוז מהאנשים לא משתמשים בזה, אזה למה זה טוב ...

 

אז תחליטו, או שביצועים והתנהגות כביש זה משהו רלוונטי, או שלא.

 

אני אומר לכם את זה בוודאות, רוב האנשים לא ירגישו את ההבדל בין מנוע 8 שסתומים עם 75 כ"ס ומומנט מסל"ד נמוך לבין מנוע 16 שסתומים והספק גבוה יותר מעל 5000 סל"ד ...

פורסם
אתם שוכחים דבר אחד וסותרים את עצמכם עשר פעמים.

(מדובר על איציק \ אייל\ אביעד )

הייעוד של המכוניות האלה הוא לתנועה עירונית , ב 95 אחוז מהמקרים אנשים שנוהגים בהם בכלל לא מגיעים לסל"ד שבו הפרש ההספק בא לידי ביטוי במנועים מרובי שסתומים.

וזה בדיוק משתלב עם כל הטענות שלכם לגבי התנהגות רכב שגם ככה 95 אחוז מהאנשים לא משתמשים בזה, אזה למה זה טוב ...

 

אז תחליטו, או שביצועים והתנהגות כביש זה משהו רלוונטי, או שלא.

 

אני אומר לכם את זה בוודאות, רוב האנשים לא ירגישו את ההבדל בין מנוע 8 שסתומים עם 75 כ"ס ומומנט מסל"ד נמוך לבין מנוע 16 שסתומים והספק גבוה יותר מעל 5000 סל"ד ...

 

אבל אם הכל עולה בערך אותו דבר, אז למה לא ללכת על התוצרת היותר איכותית ,אמינה ומתקדמת? למה להתפשר?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...