Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מחפש רכב, לא חדש, שיהיה בטיחותי וגדול אבל שיהיה גם ספורטיבי! למישהו יש הצעות???

 

אני מסכים עם דביר פה .....

 

אולי תקנה 540 ותעשה לו כמה שיפורים במתלים וכאלה...

 

אז יהיה לך אוטו גדול בטיחותי מהיר ומהנה לנהיגה ...!

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
אני מחפש רכב, לא חדש, שיהיה בטיחותי וגדול אבל שיהיה גם ספורטיבי! למישהו יש הצעות???

 

אני מסכים עם דביר פה .....

 

אולי תקנה 540 ותעשה לו כמה שיפורים במתלים וכאלה...

 

אז יהיה לך אוטו גדול בטיחותי מהיר ומהנה לנהיגה ...!

 

ולמה ש540 יצטרך שיפורים במתלים?

אם היתה לי 540 הייתי משאיר את הSET UP של המתלים כמו שהוא.

פורסם

אם הוא צריך משהו ממש ספורטיבי :)

 

זה היה אבסורד כזה ... כדי שיתן לנו את התקציב שלו ..... :twisted:

 

בכל מקרה אני הכי אוהב את ההתנהגות של הבימר....

 

וגם אפשר לשפר ממש מקצועית בחברת Dynamics ... כך אני הייתי עושה ( יש להם סניף במצריים ) כך שזה מאוד קל ...

וכי מקצועי שיש !!!

 

והנה קישור לאתר ( סתם אם זה מעניין אותך )

 

http://www.racdyn.com/

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
סביבות ה120K...

 

כמעט כל רכב שתקנה במחיר הזה יהיה בטיחותי למדי. אני לא חושב שיש לך מה לדאוג בנושא הזה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
תודה לכל העוזרים...

 

תשמע חבוב.

 

120K יספקו לך את אחת המכוניות הכי מהנות בעולם, עיתונאי רכב ALL OVER הדביקו לה את השם "מכונת הנהיגה המושלמת.

 

תמצא לך איזה 325 או 328 , העיקר שיהיה 6 בטור , אבא שלך ירוויח פנתר בעור מכונית מנהלים.

 

ואם לא היה ברור, אני מדבר על הדגם E36

bmw_6_cote2.jpg

פורסם
תודה לכל העוזרים...

 

תשמע חבוב.

 

120K יספקו לך את אחת המכוניות הכי מהנות בעולם, עיתונאי רכב ALL OVER הדביקו לה את השם "מכונת הנהיגה המושלמת.

 

תמצא לך איזה 325 או 328 , העיקר שיהיה 6 בטור , אבא שלך ירוויח פנתר בעור מכונית מנהלים.

 

ואם לא היה ברור, אני מדבר על הדגם E36

bmw_6_cote2.jpg

 

שכחת לאחל לו בהצלחה בחיפושים.... :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ואני גם לא יודע איך ספורטיבית ואוטמטית הולכים ביחד !

ספורטיבית = ידנית ... נקודה !

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

×
×
  • תוכן חדש...