Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל נפגעי גניבות הסמלים החולנית בפוקוס ושות

מצאתי פיתרון מעולה יחסית לעלות המטורפת של הסמלים בחברה

(240 לקדמי ו-200 לאחורי ,לפני מעמ)

 

אצל הפרסי (פרוחזאד) ניתן להשיג את :

הסמל הקדמי בעלות של 130(כולל השסטום והקפיץ) או ב90(רק הסמל )

וסמל אחורי ב40 שח

 

כמובן שעניין הסמל הקדמי תקף רק לפוקוס דור 1

שבהם הסמל נע על ציר שמכסה את המפתח שפותח את תא המנוע

 

מקווה שעזרתי למישהו...

פורסם
אצל הפרסי (פרוחזאד) ניתן להשיג את :

הסמל הקדמי בעלות של 130(כולל השסטום והקפיץ) או ב90(רק הסמל )

וסמל אחורי ב40 שח

מעניין מאיפה הוא מביא אותם...

סתם חומר למחשבה, כי יכול להיות שכאן נסגר המעגל :roll:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
חחח צודק אבל מי קונה סמל ועוד של פורד ב40 שקל

לא חבל על הכסף ולא שאין לי מספיק

 

לא הבנתי מה מצחיק

אהה הבנתי כאילו אני פראיר שאני קונה סמל של פורד

אולי אני יעשה כמוך וישים סמל של פורשה?

ככה גם אני יוסיף עוד 5 כ"ס

רגע,בכלל יש לך אוטו?

 

 

אצלנו,

אבא חתך מנירוסטה באמצעות מכונת CNC וחיזק באמצעות ניטים,לא יורד ולדעתי גם יפה מאוד.

 

לשיפוטכם:

 

אחלה פיתרון יחסית,

אבל לצערי בפורד הסמל הקדמי בנוי עם ציר וקפיץ שמשמש כמכסה לחור

שאליו ניכנס המפתח ופותח את תא המנוע ולכן האפשרות לא קיימת.

 

בינינו,אני מעדיף סמל שיצא בקלות,כי זה הרי ידוע שילד מפגר שבא להוציא סמל ,

חמוש בלא יותר ממברג,יכול להוציא כל סמל שבעולם.

ולכן אני מעדיף שיעשה זאת ללא מאמץ

וכך גם לא יפגע לי בפח בתהליך הגניבה.

אבל זה ההיגיון שלי בלבד.

פורסם
מעניין מאיפה הוא מביא אותם...

סתם חומר למחשבה, כי יכול להיות שכאן נסגר המעגל :roll:

 

השתגעת ?!

זה חנות מכובדת (תלוי בהגדרה של כבוד)

מוכר את הסמלים חדשים לגמרי עם דבק דו צדדי בתול

עם המנגנון באריזה כולל מדבקה שמציינת את סוג הרכב

 

מקסימום שאפשר לומר הוא האם החברה שמייצרת את הסמלים לא פוגעת בזכויות יוצר

בכך שהיא בעצם מחקה את הסמלים המקוריים

אבל זה באמת על הXXX שלי

עם המחירים שלהם-שימכרו לבעלי היכולת

פורסם

אני אומר שאם כבר לגנוב אז לגנוב יפה ולא להשאיר שריטות וחריטות על הרכב. למה לשים כל פעם סמל כשגונבים? שיגנבו שוב? בפוקוס אותו הסיפור לצורך העניין. גם אם זה מכוער בלעדיו וגם אם ניתן להשיג סמלים בזול עדיף כבר לא לשים, הוא קל מדי לגניבה.

פורסם

כמובן שעניין הסמל הקדמי תקף רק לפוקוס דור 1

 

גם בפוקוס דור 2.

 

מעניין אם חברות הליסינג (מה שרלוונטי במקרה שלי) שמות סמל במקום סמל שנגנב, או שמחכות למכירה.

פורסם

כוונתי הייתה שהסמל עם הציר תקף לדור 1

באותו מקום ניתן כמובן להשיג גם סמלים לדור 2 ולרכבים אחרים

פורסם
כוונתי הייתה שהסמל עם הציר תקף לדור 1

באותו מקום ניתן כמובן להשיג גם סמלים לדור 2 ולרכבים אחרים

גם בדור 2 מכסה המנוע נפתח על ידי הסטת הסמל הצידה והכנסת מפתח ההצתה בחור שמתחת לסמל.

×
×
  • תוכן חדש...